|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vimsen og Berglijots RL-vennerDet kunne jeg selvsagt svaret på. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Vimsen og Berglijots RL-venner5 esker med service, glass, vaser etc som jeg ikke skl se før huset er ferdig. Vi skal jo bo i kjelleren en periode og da må vi ha minst mulig. Resten skal stå i kjellerstua hos mine foreldre. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Vimsen og Berglijots RL-venner
Ingen syke her, bare foreldre som er uenige om Eldsta har lus eller ikke og hvordan lus ser ut. Møkka greier. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Vimsen og Berglijots RL-vennerI dag oppdaget jeg noe gøy. Jeg sparer nemlig til det nye spisebordet som vi har bestilt til august og fant ut at skattepengene mine som jeg kjøpte symaskin for i juni fortsatt står på konto. Nå mangler jeg bare 1800 kroner på spisebordet. Jeg tror jammen meg at jeg kan begynne å spare til flere jærstoler neste måned. *hverdagslykke* |
|
|
|
|
|
#17 |
|
"De"
|
Hehe. Det har du jaggu rett i. Jeg var litt tufs med feber i går, men i dag tok en paracet knekken på hodepinen. Godt er det for NOEN må jo orke litt i huset.
|
|
|
#19 |
|
Javel
|
Sv: Vimsen og Berglijots RL-vennerDet blåååååååser her også. Så nå sitter jeg og krysser fingrene for finvær til morgen for jeg skal ut å fly.... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
|
|
|
#20 |
|
godt brukt
|
|
|
|