|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#63 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!Jeg kjenner altså ingen som bruker holdinnlag under underkjolen, fordi det strengt tatt ikke er nødvendig når kjolen faller så fint rundt formene. Jeg bare tok det med dersom noe skulle føle seg litt vel fri med bare blondene under underkjolen. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!Ellers så tror jeg det kommer litt an på pupper og liv hvilket snitt man kler. Jeg har lett pærefasong, og jeg kler empireliv og lett utskrådde kjoler og skjørt. Like høy som deg, Blondie, og str. 40 oppe og 42 nede. Det er viktig at livet markeres, og det blir fint hvis en kjole eller bluse går tydelig inn under puppene uten å lage telt over magen. Topper og kjoler i posefasong eller som ikke markerer noe midje/under puppene er helt fy på min fasong.
|
|
|
#66 |
|
Smugleser
|
Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!
|
|
|
#67 |
|
Epikur
|
Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!De fleste kjolene du legger ut her Necesario, de passer dårlig for folk med fasong, det vil stramme i ikke-stretsj-stoff over puppene, feks, og passer det over puppene, så flagrer det rundt livet, passer det rundt livet, så er puppene klemt sammen i en klump...Man må nesten ha skreddersøm, dersom man er litt formfull. Korte ermer/ermeløs er en dårlig ting om man ikke har veldig veltrente overarmer, de blir schvære. mens inni en 3/4-arm så blir de fine og smale. Store krager er ikke så fint om man har mye byste, for det gir for mye overkropp i fht underkroppen. Er man derimot tynn, eller har litt pærefasong, så balanserer det fint. :kjip:
|
|
|
#68 |
|
Passiv
|
Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!Apropos skreddersøm - de her syr drakter og bluser også. Har ikke fått blusen jeg bestilte enda, men jeg håper det er like gøy som det ble med jeansene: makeyourownjeans.com |
|
|
|
#69 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#70 |
|
Smugleser
|
Med min aller, aller beste vilje kan jeg kanskje, muligens, antakelig og noe usannsynlig se at du har et poeng. Men det er på gode dager, altså. Ikke i dag.
|
|
|
#71 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!Her feks, kan man slenge en cardigan over om man føler at man viser mye armer:
|
|
|
#72 |
|
Passiv
|
Jeg lover - LOVER - at det ikke er kult å lete opp bukser som passer til en som måler 111 cm fra livet til gulvet når man er bred over stjerten. Det er lettere å legge opp enn ned ting. Antar jeg - jeg kan strengt tatt ikke sy, så jeg burde ikke uttale meg. :tenke: |
|
|
|
#73 |
|
Epikur
|
Jeg synes det er helt pussig, altså, for jeg ser knallfin (synes jeg)ut i en stretsji kjole i str. 38-40, men klarer ikke å komme inn i en ikke-stretsji kjole i str. 44.
|
|
|
#74 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!Det kommer jo litt an på hva man er bekvem med også. Stretch og tungt stoff faller jo veldig inntil kroppen, og viser frem det meste synes jeg. Da må jeg ha noe ganske stramt under som hindrer bulker og valker.
|
|
|
#76 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vivekes har hatt underkjoler i bomullsstretch med blonde i mange farger(har ikke sett noen i høst) og de har hatt i "silke".
|
|
|
#77 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!Nettopp sånn ja, gullet. Funker som juling, spesielt dersom man har litt mage og hofter. Kjenner ikke til hvordan det går over brystet, for de er jo ikke noe strekkbare. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!Jeg kan konstatere at første dag med skjørt på jobb gir oppsiktsvekkende resultater.
|
|
|
#79 |
|
stille
Pure shaper har bh med bøyle, og er nærmest et lite kinderegg.
|
|
|
#80 |
|
stille
Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!Så hyggelig at det blir lagt merke til Blondie.
|
![]() |
|
|