|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra? | |||
1 - 10 min |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0,56% |
11 - 20 min |
6 | 3,35% |
21 - 30 min |
13 | 7,26% |
31 - 40 min |
12 | 6,70% |
41 - 50 min |
25 | 13,97% |
51 - 60 min |
39 | 21,79% |
61 - 70 min |
35 | 19,55% |
71 - 80 min |
12 | 6,70% |
81 - 90 min |
13 | 7,26% |
91 - 100 min |
9 | 5,03% |
101 - 110 min |
4 | 2,23% |
111 - 120 min |
5 | 2,79% |
Over 120 min |
5 | 2,79% |
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Men må dere ikke stå og røre i havregrøten, Skilpadda? Det er jo å koke opp melken som tar tid, etterpå skal den jo bare stå et minutt eller så?
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?
Koke opp melken går skremmende fort med induksjonsovn.
![]() |
#3 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Det kommer jo ann på hvor god tid jeg har i utgangspunktet.
![]() |
#4 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?30 minutter. Dusje, hive i meg mat, ut av døra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg hater å stresse om morgenen, ungen også, gjør vi det blir dagen ødelagt for oss begge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?75 minutter, i hvert fall. Gjerne 90. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?La meg se:
![]() |
#8 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Det kommer helt ann på om jeg skal levere barn eller ikke. En helt vanlig dag leverer jeg ikke.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Bruker i underkant av 30 min, og har 45 minutter fra jeg står opp til jeg skal være på jobb og ta imot rapport. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
nygift
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?10-20 minutter, jeg elsker å sove å vil ikke stå opp, så det ender nesten daglg i at jeg står opp 08.45, våkner ungen, ordner sekkern, kler meg og finner klær til knoll og tott, og er ute av døra i ni tia på vei til bhg.
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert..... Knoll & Tott 04 ![]() ![]() Sist redigert av Blomst : 08-09-09 kl 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Uten barn, 45 minutt.
![]() |
![]() |
#12 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Står opp 0645 og vekker to barn, kler på meg, vi spiser alle frokost (mannen lager den), matpakkene er klare fra dagen før, vi spiser til max 0730, pusser tenna og er ute av døra ca 0740. Min kjære rydder av frokosten og lufter hunden mens jeg kjører ungene og drar på jobb.
![]() |
#13 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?En time og et kvarter. Står opp dusjer, mann vekker barn, hjelper Frøkna med morgenstellet, spiser rolig frokost og susser tenner og reiser i barnehage og jeg på jobb.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Tja, junior vekker oss sånn i sekstida. Jeg rekker da å komme meg ut herfra sånn at jeg er på jobb rundt halv ni i alle fall... (I så fall drar jeg hjemmefra klokka 8)
![]() |
#15 |
I tenkeboksen
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Vanlig morgen i heimen:
![]() |
#16 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?De dagene jeg henter, dvs at jeg står opp før alle, så bruker jeg maks 40 minutter og da dusjer jeg, sminker meg og ordner håret og lager frokost til meg og 2 matpakker til barna. Noen ganger legger jeg frem litt klær og utstyr på veien ut. :kontrollfreak:
![]() |
#17 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Det er meningen at det skal ta en time, men det blir som oftest litt mer. På den tiden gjør jeg følgende:
![]() |
#18 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?det ser ut som jeg er skrekkelig gjennomsnittlig......svart 51-60 min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Svarte 41-50 minutter.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Litt over en time. Da skal jeg ordne meg selv, spise frokost, smøre lunsj, vekke to unger, kle på de og pakke ned yttertøy de skal ha med seg i barnehagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|