|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Franskbrød/loffHvitløksbaguetter forekommer i ungenes matboks nå og da. :tilstår: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Franskbrød/loffDet går fint an å ha 4 skiver med loff, og nugatti oppå der. Samt litt sjokoladekjeks også, i matpakken på tur.
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Franskbrød/loffLoff tror jeg aldri jeg har måttet gripe til, men bensinstasjonsbrød hender dessverre. Rhett og jeg har for øvrig også nokså divergerende oppfatninger av grovt brød. Kneipp, f.eks., er veeeldig grovt, har jeg hørt.
![]() |
#4 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Franskbrød/loffLoff/fine rundstykker hører i utgangspunktet med som tilbehør til middag eller som søndagsfrokost. Likevel har det skjedd at ungene har fine rundstykker eller en bit osteloff i matpakka (dog ikke med nugatti) hvis vi har igjen etter middag eller etter helga. I et ellers sunt og godt kosthold ser jeg ikke krisen i dette, med mindre det blir en vanlig greie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Franskbrød/loffJeg kjøper aldri loff eller franskbrød. Liker ikke lys brødmat noe særlig, selv ikke som tilbehør, men spiser det hvis jeg får det servert andre steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Franskbrød/loffHer er jeg nok ganske lik DM kjenner jeg. Vi har alltid knekkebrød i skapet og en uåpnet boks leverpostei på lur. Vi bakte brød før vi dro på ferie for å slippe å kaste oss rundt å bake med en gang vi kom hjem. Jeg ville aldri sendt med loff - av de grunnene Skilpadda nevner, men heller funnet (halv)gode alternativer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
frakoblet
|
![]() Sv: Franskbrød/loff
![]() |
#8 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Franskbrød/loff
Jeg fikk noen overraskelser da bakeriene begynte å merke brødene med grovhetsskala. Og sluttet straks å kjøpe Gomans Jegerbrød.
![]() |
|
|