|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Alberto leste nettopp stripa og utbrøt "det der kunne vært deg". I rest my case. |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Altså, jeg husker fortsatt den natta da eldstemann var et par måneder gammel og jeg drømte at han holdt på å ramle ut av senga vår. Ansiktsuttrykket til min kjære ektemann Alberto da jeg kastet meg over ham og veltet ham nærmere meg var ubetalelig. |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Det er sikkert derfor han har så stor medfølelse med uttrykket til stakkaren i rute 3. |
![]() |
![]() |
#7 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() |
Storesøster, mai-06. Lillesøster, april-09. Sist redigert av Betty : 16-09-09 kl 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Jeg lo, og så lo jeg enda mer av Elinblus eks-samboer og Albertines brytergrep nattestid.
![]() |
#10 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Åh, som jeg ha ledd og ledd og ledd av denne!
![]() |
![]() |
#12 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?For ikke å snakke om (og gudene må vite hva jeg hadde drømt da) den gangen jeg våknet midt på natten, vekket min sovende mann med et irritert dytt i venstre skulder, freste "Din helvetes drittsekk!" og la meg ned igjen.
![]() |
![]() |
#13 |
frakoblet
|
Åh, herregud!
![]() |
#18 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?En fabelaktig tråd, ler så jeg griner av alle historiene.
![]() |
#20 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?Jeg ler og ler så tårene triller både av tegneseriestripa og av alle historiene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|