|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 1980-tallet, mimreStore hårstrikker, husker at vi lagde de selv også.
|
|
|
#3 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: 1980-tallet, mimreNoen som husker kålåkerungene? Kom med både navn og fødselsattest husker jeg:
|
|
|
|
#4 |
|
Ekvilist
|
Sv: 1980-tallet, mimreVi var på åttitallsutstillingen på Norsk folkemuseum for et par uker siden. Anbefales! Her er noen bilder derfra:
|
|
|
#6 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 1980-tallet, mimre
Åh - hvit farris! Det savner jeg virkelig. Og runde halvlitersflasker. Jeg drakk sånne halvlitersflasker med Tab, hvis noen husker det. Slike Alt om mat-blader har jeg fortsatt mange av - har sikkert arvet dem av moderen.
|
|
|
#7 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 1980-tallet, mimreHerlige bilder! Jeg også hadde rosa rom, husker jeg.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: 1980-tallet, mimreMobiltelefon ja |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: 1980-tallet, mimreJeg husker ikke så veldig mye fra 80-tallet. Er født i 83.
|
|
|
#16 |
|
© All rights reserved
|
Sv: 1980-tallet, mimreJeg gikk aldri i rosa på 80-tallet (begynte på skolen i -79), men gikk derimot med sylstamme sorte Levis stretch. Jeg fikk ikke Ball-genser, den var for dyr, men kjæresten min hadde, så i realiteten hadde jeg også. Jeg blåste verdens største bobler av gul bugg, hadde lysrosa leppestift med blå shimmer (Charlie nr. 1), digget alt fra Carola til Wham og Bon Jovi (jeg likte aldri Michael Jackson) og stod på slalom i strikkegenser i all verdens farger fra Benetton. En annen strikkegensersslager var hjemmestrikket genser i Ull og Tull, ulla kunne børstes og vi så ut som vandrende tørrmopper. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: 1980-tallet, mimreRomantikk ja.
|
|
|
|
#19 |
|
intro
|
Sv: 1980-tallet, mimreGirls har jeg aldri lest, så det kom nok kanskje litt seinere, ja. Derimot elsket jeg Tuppen og Lillemor, og var ivrig samler av det da jeg var yngre. Antikviariater var det mest spennende som fantes.
|
|
|
|
#20 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 1980-tallet, mimre
Å ja, Tuppen og Lillemor. I en periode på barneskolen kjøpte jeg det fast. Kom annenhver uke den ene uka Tuppen og neste Lillemor. Hadde hauger av dem, og ble (i hvert fall et kort øyeblikk) temmelig fortørnet da jeg fant dem mishandlet og istykkerlest/revet av små nieser på hytta.
|
![]() |
|
|