|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
<*(((<
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJeg tipper de har kjøpt tilgang til et register og kløna når de hentet ut informasjonen. Eventuelt at registereier har klønet når de gav iam.no tilgang til basen sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettFår ikke opp siden jeg... men sånn umiddelbart synes jeg ikke dette høres greit ut.
![]() |
#64 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettNå fikk jeg opp det, sto ikke noe spes der i grunn, om meg føler jeg.
![]() |
#65 |
Unik
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettNettavisen har ein artikkel om saken. Og viss ein leser litt rundt i diverse kommentarer og blogger så ser ein at folk boikotter annonsørane hjå iam og. Tipper det ikkje heilt var tanken hjå Foreldre og barn
![]() |
#67 |
Off the map.
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJeg står ikke der inne i det hele tatt. Men synes hele opplegget virker spekulativt. Boikott av annonsørene var jo en god ide, da er det ikke lenge denne siden lever.
![]() |
#68 |
maler
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettDet lå ikke noe skummelt der om meg (jeg er jo ganske kjedelig også), men jeg liker ikke at de har laget en løsning som enkelt gir treff på det som ligger på nett om en person. Selv om all infoen ligger der tilgjengelig fra før.
![]() |
#69 |
Off the map.
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettHvis de har lagt ut hemmelig informasjon bør jo hele nettstedet stenges snarest! Det kan jo være mange grunner til at folk har hemmelig telefon og adresse, at de vil beskyttes mot folk som vil dem vondt.
![]() |
#71 |
By the Sea
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettInformasjonen som ligger der om meg er fullstendig uproblematisk.
![]() |
#72 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettMannen min bor i Oslo viser det seg....Alt man lærer.
![]() |
#73 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internett
Det gjør visst faren min også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internett
Ja, det er derfor det er slik hos gubben og altså.
![]() |
#75 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJeg likte ikke dette!
![]() |
#76 |
Passiv
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJeg fikk mail fra juridisk avdelig hos datatilsynet nå. Det ser ut som det går mot redigering av data eller vinke-lanke til hele sjappa. De har for eksempel ikke lov til å legge ut fødselsdato og de har ansvar for å kontrollere at alle opplysninger er riktige. |
![]() |
![]() |
#77 |
Passiv
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettPuh, ingen opplysningen foruten jobb. Så da har noen gjort jobben sin tross alt. |
![]() |
![]() |
#78 |
Passiv
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettPlutte er heller ikke registrert. |
![]() |
![]() |
#79 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettJeg måtte ta en liten ringerunde her nå. Fant ut at ungenes telefonnr var registrert og det skal absolutt ikke det ene være.
![]() |
#80 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internettAlt dette er jo informasjon som ellers er tilgjengelig via diverse websider, bl.a. skattesøk, telefonkatalogen, bransjekataloger (f.eks. via dn.no) osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|