|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gutter som må sitte når de tisser
Hva med anatomisk?
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Ikke for å være frekk, men det virker ut fra tråden som at du virkelig har egne fordommer på dette. Når folk forteller hva mennene gjør, så insinuerer du at det er kvinnene som har påvirket dem til å gjøre det. Har du en mann hvor du får til å bestemme sånne ting over altså? Det har ikke jeg.
|
|
|
#3 |
|
Sær og kresen
Nå har jeg vel eksplisitt sagt at jeg har enkelte fordommer rundt dette, så den faller på steingrunn, Esme.
|
|
|
#4 |
|
Vaklende
|
Jeg er ikke enig altså. : peker opp: Da synes jeg du i så fall kunne vurdert forbeholdet om at det garantert ikke skaper åpenbare ulemper for andre? Det være seg masing om å vaske eller lukt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
Ja, jøss, det er vel heller inntrykket av at du ikke kan tro på at menn gjør det av seg selv, og at det må være kvinnene som påvirker dem til å sitte som jeg reagerer på.
|
|
|
#6 |
|
villende
|
Ok, denne må du rett og slett forklare. Hva i all verden er det som er utiltrekkende med det? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserDet er da helt greit med gutter som sitter og tisser? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sær og kresen
Jeg synes det er vanskelig å forklare det. Det virker, for meg, unaturlig. Men for all del, hvis det blir normen, så må jeg jo virkelig gå i meg selv. Presiserer: Dette er en helt personlig, subjektiv oppfatning, eller følelse - så ingen skal komme til å tro at jeg mener det er riktig eller bør gjelde for andre enn meg selv.
|
|
|
#11 |
|
Sær og kresen
Ja, gjennom nøkkelhullet - hver gang.
|
|
|
#12 |
|
Sær og kresen
Men da kan forsåvidt spørsmålet stilles til dere som vet at mannen til enhver tid sitter og tisser - står dere og ser på?
|
|
|
#13 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Spørsmålet kom vel fordi du sa det var turn off |
|
|
|
|
|
#14 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserJeg spurte en gang en kamerat av meg om han satt når han tisset.
|
|
|
|
#15 |
|
Fortynnet
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserJeg syns gutter kan få lov å stå når de tisser. De får heller lære å treffe/tørke opp etter seg. Hvordan har de forresten tenkt å følge opp denne regelen, skal de følge guttene inn på do for å se hva de gjør? Det syns jeg isåfall er veldig urimelig. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gutter som må sitte når de tisserEn do er ikke tilpasset at menn skal tisse stående. Pissoar på guttedoen eller en busk ute er mye bedre. Gutten vår står når han har klær på og sitter når han er naken. Han velger selv og det er igrunn det samme for meg. Han gjør så godt han kan, men det er ikke alltid strålen kommer den veien han tror!
|
|
|
|
#17 |
|
Fortynnet
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserJeg har hørt at endel doer er sånn at man lett får tissen borti skålen om man sitter. Altså ikke hvis man er en liten gutt, men hvis man er en stor mann. Det kan jeg veldig godt skjønne at de vil unngå. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Vaklende
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserJeg er varm tilhenger av sitte inne stå ute. Det synes jeg er helt rimelig at jeg skal være med å påvirke til. Det bunner først og fremst i det fysiologiske, men også at jeg |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Curlingkone
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserMannen min har alltid sittet og tisset. Det er sjelden han står, kun når han er på offentlige toaletter og når han er langt ute i skauen da.
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gutter som må sitte når de tisserBåde mannen min og begge guttene våre sitter og tisser. Mannen min begynte med det i voksen alder, jeg har vel aldri spurt ham om hvorfor. |
|
|
|
![]() |
|
|