Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den lille trusetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-10, 21:44   #1
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Den lille trusetråden

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

For å si det slik, min rompe og lår blir ikke fine med Tai, Midi eller Maxi-truser. Og skjæringen vises garantert på tvers over rompen.

Man må passe på å kjøpe modeller som går under rompeballen, ikke disse tenåringsmodellene som slutter midt på og ser ut til å skjære seg inn i rompesprekken og være mer nyskjerrig enn godt er.

Da er boxer tingen for deg

Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 23:44   #2
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Definitivt string. PR-boksere går også, men elles føler eg meg stort sett uvel i alt anna enn string.... jaja, det får gå nokre år til! *overvåker forfallet*

Gammel 05-10-09, 23:58   #3
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Her går det mye i string, ett nummer for stor så den ikke skjærer inn i sidene.
Liker ikke når truser vises gjennom klærne og da er string mest sikkert.

Når jeg skal være comfy elsker jeg boxere, ikke så nøye hvilke egentlig. Har flere H&M som jeg liker godt. Jeg elsker også mine BB og en Dick and Daisy boxer jeg kjøpte nylig. Sistnevnte er så überkul at jeg blir lykkelig av å ha den på meg..

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 23:56   #4
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har akkurat bestilt 10 stk av disse fra Ellos. Håper de er gode!

Gammel 06-10-09, 00:09   #5
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Salt: De så veldig fine ut.
Jeg kasta alle mine g-strengtruser etter råd fra legen. Plages man med uvi er de fy-fy.

Gammel 06-10-09, 00:21   #6
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

samme her, tosse.... ble atskillig mye bedre på uvi fronten etter at jeg slutta med string...

og kjæresten min liker faktisk bedre hipsters enn string

Gammel 06-10-09, 00:23   #7
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hater truser!

Med hengemage er det umulig å finne komfortable truser. Ingen er lave nok til å ligge under magen, da blir det bare en rull der. Også må jeg høyt opp i størrelse for å finne noe som faktisk går over magen uten å rulle ned. Da er de slaskete i rompa! Det eneste som funker noenlunde behagelig er faktisk string. Hvor pent det er er en helt annen diskusjon.

Gammel 06-10-09, 00:25   #8
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Jeg hater truser!

Med hengemage er det umulig å finne komfortable truser. Ingen er lave nok til å ligge under magen, da blir det bare en rull der. Også må jeg høyt opp i størrelse for å finne noe som faktisk går over magen uten å rulle ned. Da er de slaskete i rompa! Det eneste som funker noenlunde behagelig er faktisk string. Hvor pent det er er en helt annen diskusjon.

Åååh, en sjelefrende! De fleste ser bare rart på meg når jeg sier at jeg kunne ønske at none lagde noen truser i litt større størrelser med lavere liv, så jeg slipper at de ruller ned fra magen....

Det samme gjelder forøvrig bikinitruser. Prøvde ørten truser i sommer, men samtlige så helt j****** ut fordi de rullet ned av magen...

Gammel 07-08-10, 02:02   #9
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Endelig! Mine bønner er hørt!

Her er svaret på mine bønner. Pierre Roberts sportskolleksjon. Sitter godt på, høy nok til å ikke rulle ned og suger opp svette og føles tørr.

I skrivende stund har jeg også sportstoppen. Behagelig, men litt liten i str synes jeg.

Gammel 06-10-09, 00:38   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

PR må ha tatt en enorm markedsandel på trusefronten på et års tid eller så. Hvorfor har ikke jeg lansert dem?

Jada, jeg har skapet fullt, særlig limited edition.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 00:45   #11
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg holder også på å bytte ut de fleste stringtrusene mine med boxere. Litt vel varmt og uvant i begynnelsen, men nå tror jeg at jeg er omvendt. Bjørn Borg, Kari Traa og Pierre Robert synes iallefall jeg er bra. Og nå har de 40% rabatt på alt Pierre Robert på Mega så da må jeg nok shoppe litt.

Gammel 06-10-09, 01:02   #12
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Og nå har de 40% rabatt på alt Pierre Robert på Mega så da må jeg nok shoppe litt.

Takk for tipset!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 23:38   #13
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

PR sine boxere i bomull eller Bjørn Borg sine boxere er mine favoritter. BB er jo dessverre ikke akkurat usynlige under klærne.
Ingen får på meg en string!

Gammel 06-10-09, 09:19   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har ikke noe problem med truser jeg. Jeg finner dem kjempelett og overalt og de sitter alltid perfekt. Jeg skal bare abonnere på denne tråden i tilfelle jeg skal gi noen råd til en venninne av meg som noen ganger synes lårene blir utrolig stygt understreket med hipster eller bokser siden hun har kraftige lår.

Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 09:27   #15
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den som kan gi meg tips om en truse der trusekanten ikke vises på meg, skal få premie!

Jeg tror rett og slett av ALLE trusekanter vises når man har så mye fett på rompa som det jeg har. Det er kanskje fysisk umulig å unngå noe annet? Så jeg sverger til string, selv om jeg vet at det er harry som bare det.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 09:36   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Den som kan gi meg tips om en truse der trusekanten ikke vises på meg, skal få premie!

Jeg tror rett og slett av ALLE trusekanter vises når man har så mye fett på rompa som det jeg har. Det er kanskje fysisk umulig å unngå noe annet? Så jeg sverger til string, selv om jeg vet at det er harry som bare det.

Microfibertruser med laserskåret kant vises ikke. Og jeg har større rompe enn deg. Jeg har en kjole som sladrer om alt - de funker under den. Sloggi har noen sånne modeller.

Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 09:54   #17
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Microfibertruser med laserskåret kant vises ikke.

Jasså ... Ingen trusekant, altså? Og de sklir ikke heller?

Gammel 06-10-09, 09:55   #18
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jasså ... Ingen trusekant, altså? Og de sklir ikke heller?

Jo, de sklir.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 09:56   #19
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jo, de sklir.

Hmpf! Da holder jeg meg til stringtrusene mine, gitt.

Gammel 06-10-09, 09:47   #20
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Elinblu: Har du prøvd trusene fra PR? Jeg bruker både hipster og boxer i bomull. Er nok en pære jeg også. Jeg liker ikke Thaimodeller. Da føler jeg at halve rumpa henger ute.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.