Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-09, 22:11   #61
lofotpia
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2009
lofotpia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?

Opprinnelig lagt inn av Mina34, her.

Jeg har stort sett alltid med meg sertifikatet, men hender en skjelden gang jeg glemmer lommeboken. Da må jeg snu og kjøre hjem igjen for å hente både den og sertifikatet

Ja, jeg har det stort sett med...men snur ikke for og hente det om jeg skulle glemme det.

lofotpia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 22:19   #62
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Stort sett siden det ligger i vesken min å jeg som regel har med den.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 07:51   #63
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Førerkortet ligger i bilen.

Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 09:01   #64
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Har det som regel alltid med ja, det ligger i lommeboken og den er så og si limt fast på meg.

Gammel 13-10-09, 09:11   #65
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Denne tråden burde gi meg et spark i baken til å få ordnet meg nytt førerkort.
Jeg har vel strengt tatt ikke kjørt med førerkort på ett år.
Og jeg har blitt stoppet i kontroll, men det er utrolig hva litt smisking kan gjøre. Slippe bot f.eks. Har jeg hørt

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 09:16   #66
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har den gamle typen førerkort. Alt for stort til min lommebok, så det ligger i bilen. Strengt tatt burde jeg skaffet meg nytt førerkort siden jeg giftet meg og skiftet navn for 11 år siden, men det går stadig i glemmeboken.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 10:19   #67
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stort sett ikke, nei.
Men jeg hadde det med den eneste gangen i min 12 år lange førerkortinnehaverkarriere jeg ble stoppet og bedt om å vise det.

Jeg har for øvrig også maxi-varianten, den hersens trafikkstasjonen er jo åpen fra 10-12 og ligger langt pokker i vold.

Gammel 13-10-09, 12:34   #68
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja det ligger i lommeboka, og den har jeg stort sett alltid med meg. Eneste unntaket er om jeg en sjelden gang i pissevær kjører og henter misnten i barnehagen, da er det to gater opp i boligfeltet...som regel blir ikke lommeboka med da.

Gammel 13-10-09, 12:40   #69
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Husker og husker....det ligger i lommeboka og den har jeg som regel med meg. Men det er ikke sånn at jeg bevisst tenker at jeg må huske å ta det med når jeg skal ut med bilen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 13:59   #70
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Hver gang jeg kjører bil så kjører jeg alltid uten førerkort

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 14:27   #71
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg bare fatter ikke at folk kan kjøre rundt uten førerkortet sitt!

Det er jo ikke som om det er trafikkfarlig å kjøre rundt uten å ha det med seg. Jeg har jo kvalifisert meg som god nok sjåfør den dagen jeg fikk det, det burde da holde i massevis!

Gammel 13-10-09, 14:40   #72
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Eg har alltid med min "lapp". Det ligg i kortmappa mi som eg alltid har i veska. Og eg går ingen plass utan veska mi!

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 20:20   #73
olena
Superaktiv

olena sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Alltid med meg førerkortet, ligger i lommeboken som igjen ligger i vesken. Har jeg ikke med vesken har jeg heller ikke PC på jobb - ergo førerkort er alltid med!

Skjønner ikke de som tør å kjøre uten jeg. Kan jo få stor bot om man ikke har det med!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.