|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Har det som regel alltid med ja, det ligger i lommeboken og den er så og si limt fast på meg.
![]() |
#65 |
Ferdig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Denne tråden burde gi meg et spark i baken til å få ordnet meg nytt førerkort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
lykkelig
|
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Jeg har den gamle typen førerkort. Alt for stort til min lommebok, så det ligger i bilen. Strengt tatt burde jeg skaffet meg nytt førerkort siden jeg giftet meg og skiftet navn for 11 år siden, men det går stadig i glemmeboken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Stort sett ikke, nei.
![]() |
#68 |
Javel
|
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Ja det ligger i lommeboka, og den har jeg stort sett alltid med meg. Eneste unntaket er om jeg en sjelden gang i pissevær kjører og henter misnten i barnehagen, da er det to gater opp i boligfeltet...som regel blir ikke lommeboka med da.
![]() |
#69 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Husker og husker....det ligger i lommeboka og den har jeg som regel med meg. Men det er ikke sånn at jeg bevisst tenker at jeg må huske å ta det med når jeg skal ut med bilen.
![]() |
#70 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Hver gang jeg kjører bil så kjører jeg alltid uten førerkort |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?
Det er jo ikke som om det er trafikkfarlig å kjøre rundt uten å ha det med seg. Jeg har jo kvalifisert meg som god nok sjåfør den dagen jeg fikk det, det burde da holde i massevis!
![]() |
#72 |
Superaktiv
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Eg har alltid med min "lapp". Det ligg i kortmappa mi som eg alltid har i veska. Og eg går ingen plass utan veska mi!
![]() |
#73 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
![]() Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Alltid med meg førerkortet, ligger i lommeboken som igjen ligger i vesken. Har jeg ikke med vesken har jeg heller ikke PC på jobb - ergo førerkort er alltid med!
![]() |
|
|