|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?
Utrolig enig, jeg skjønner ikke poenget. Det er vel bare et tastetrykk fra politiets side og så kan man avgjøre saken? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Hvis jeg har husket lommeboka, har jeg også husket lappen.
|
|
|
#3 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Eh... nei. Jeg har bare den gamle utgaven som ikke passer i lommeboka. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Jeg kjørte uten sertifikat noen år (mistet det). Jeg ble stoppet i kontroll 5-6 ganger, men politiet sjekket bare opp om jeg hadde lappen og så var det greit. Har ikke fått bot. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Denne tråden burde gi meg et spark i baken til å få ordnet meg nytt førerkort. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
lykkelig
|
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Jeg har den gamle typen førerkort. Alt for stort til min lommebok, så det ligger i bilen. Strengt tatt burde jeg skaffet meg nytt førerkort siden jeg giftet meg og skiftet navn for 11 år siden, men det går stadig i glemmeboken. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Hver gang jeg kjører bil så kjører jeg alltid uten førerkort |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?
Det er jo ikke som om det er trafikkfarlig å kjøre rundt uten å ha det med seg. Jeg har jo kvalifisert meg som god nok sjåfør den dagen jeg fikk det, det burde da holde i massevis!
|
|
|
#9 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?Eg har alltid med min "lapp". Det ligg i kortmappa mi som eg alltid har i veska. Og eg går ingen plass utan veska mi!
|
|
![]() |
|
|