|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?Nevn det uansett for ped.leder i morgen ved levering/henting - slik at du får avklart det helt og holdent.
|
|
|
#3 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?Dette må da vel ha vært en lek av ett eller annet slag vel? Så du om det var et merke under bomullsdotten?
|
|
|
#4 |
|
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?
se innlegg nr 64
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, man får jo ikke det.
Håper han ikke har fått vaksine på ordentlig. Sannsynligheten er vel liten for det.
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?@bille Hi,hi gikk så fort her at når jeg posta var saken antageligvis oppklart |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?Jeg skulle ti å skrive at dette hadde jeg ikke trodd på fordi det hadde vært helt crazy. Og ser jo nå at det antakelig var tilfellet også. Bra. Men kan uansett være greit å nevne i morgen, sånn til neste gang de skal leke slikt.
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?Jeg klarte også å gire meg skikkelig opp mens jeg leste tråden, og er nå litt beroliget. Men jeg vil gjerne at du oppdaterer etter å ha snakket med barnehagen i morgen, altså.
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?Jeg er glad jeg leste noen av innleggene mellom HI og mitt. Det første som datt ned i hodet mitt da jeg leste HI var " fy faen" (unnskyld) for å si det på godt norsk. |
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?Nå ble jeg glad for at dette bare var lek altså! (Ja, jeg håper da virkelig det)
|
|
|
#13 |
|
Unik
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?Svinevaksinen er kommet, men er ikke tatt i bruk enda. Tror den venter på nasjonal godkjenning. Risikogruppene vil bli vaksinert først, de andre får etterpå. Hver kommune bestemmer selv hvordan de skal gjøre det. Noen steder er det fastlegene, andre steder kommunehelsetjenesten.
|
|
|
#14 |
|
Møllspist fletthurpe
|
klumpen(og jeg) skal ta på fredag. her begynte de å vaksinere på mandag. man bare kommer ned og stiller seg i kø.
2003-2008 Sist redigert av SpetakkelRandi : 16-10-09 kl 08:55. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
|
|
|
#16 |
|
Unik
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?Kommer som sagt ann på kommunene hvordan de gjør det. Mulig de ikke skiller på vanlige og risiko hvis det er få i kommunen? Jeg bor i en kjempestor kommune der over 100 helsepersonell er leid inn for å vaksinere noen stop i lang tid.
|
|
|
#18 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?Det var godt du fant ut det var lek. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?Godt å høre at det bare var lek! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?Det var godt det var en øvelse, da.
|
![]() |
|
|