|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Kidding, right?
|
Sv: KjendiserJeg har ikke møtt så mange kjendiser at det gjør noe. Og de få gangene jeg har gjort det har jeg ligget lavt i terrenget; tenkt at de nok får så mye oppmerksomhet til vanlig at de ønsker litt fred på privaten - sånn som folk flest. Dessuten vil jeg gjerne ha oppmerksomhet selv også.
|
|
|
|
#3 |
|
Kidding, right?
|
Sv: KjendiserJeg er dessuten helt håpløs på å kjenne igjen folk. Jeg stoppet Wenche Myhre på Karl Johan etter at jeg hadde flyttet til Oslo; jeg var sikkert på at hun var en av min mors venninner.
|
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjendiser
|
|
|
#5 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KjendiserMannen min var på butikken en gang hvor det var en kjendis. (Det skjer svært sjelden her i byen.) Så var det en annen som så henne og ble helt forundret og roper ut i hele butikken: "JAMEN, jeg så deg jo på tv for FEM MINUTTER SIDEN!
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Sv: KjendiserDet kommer litt an på.
|
|
|
#7 |
|
♡
|
Sv: KjendiserHvis det er en kjendis jeg respekterer later jeg som jeg ikke vet hvem det er for å la personen være i fred.
|
|
|
#8 |
|
Ustabil
|
Sv: KjendiserJeg har ikke tenkt over hvordan jeg oppfører meg overfor kjendiser. De gangene jeg har truffet noen, har det vært sånn der-og-da-naturlig. Man hilser, presenterer seg gjensidig, småprater. Akkurat som jeg ville gjort med hvem som helst andre. Men så har de kjendisene jeg har truffet vært ordentlige mennesker også, ikke noen primadonnanykker. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
♡
|
Hvis noen hadde kjent meg igjen fra Showbiz på gata hadde jeg blitt stolt jeg.
|
|
|
#10 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: KjendiserDet kommer veldig an på.
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: KjendiserMen altså, er det noen som HILSER på kjendiser de møter, sånn tilfeldig ellr på gata, liksom?
|
|
|
#12 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg gjør det, når jeg ser noen som virker kjent og som jeg ikke husker navnet på så er det som oftest en pasient og da sier jeg fort hei eller noe sånt. Og jeg tror de fleste kjendiser er på samme måte, de møter så mange så de pleier å si hei tilbake.
|
|
|
#13 |
|
Kidding, right?
|
Jeg hilser aldri på pasienter utenfor sykehuset.
|
|
|
|
#14 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg gjør ikke det uten at de ser ut som at de vil ha kontakt jeg heller, og jeg ser det som et brudd på taushetsplikt om jeg hilser på en pasient som er i følge med noen og som ikke gjør tegn til å hilse.
|
|
|
#15 |
|
Kidding, right?
|
Det også. Og så kjenner jeg fader meg dem aldri igjen heller. *ansiktsblind*
|
|
|
|
#16 |
|
Ustabil
|
Klart man hilser! Jeg, som æresmedlem i Korttidsminneforeningen, hilser på alle ansikter jeg mener å ha sett før. Så kan det hende jeg etterpå kommer på at det var legesekretæren hos fastlegen, kassadama på Prix, en venninne fra barneskolen, naboen til svigermor eller en kjendis fra TV. Jeg kan ikke ta meg tid til å plassere alle før jeg hilser. Derfor går jeg rundt i gatene som en bygdetulling, hilser på alle jeg syns ligner på noen jeg kanskje har kjent, smiler og nikker. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Originala
|
Sv: KjendiserJeg skal tilstå at jeg i mine yngre dager har vært fjåsete sammen med enkelte kjendiser. :kremt: Men jeg fikk fine komplimenter og alt, så det var greit. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: KjendiserJeg tror ikke jeg har starstruck-genet, jeg møtte nr. 1 på den Internasjonale Laminerte Listen min i sommer, men dette var da i jobbsammenheng, og gleden over å se ham up close gikk fort over. (Dog hadde det muligens vært litt annerledes om settingen hadde vært en annen.) |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: KjendiserJa, det har skjedd meg også. Hvis man oppnår øyekontakt med henne (og det gjør man gjerne, siden man tross alt gjerne titter et par ekstra sekunder når man treffer henne), så hilser hun høflig og blidt. Hun er søt, da!
|
|
|
#20 |
|
Kidding, right?
|
Sv: KjendiserWF er noe for seg selv. Hun er kompis med mannen min; de deler frisørstol nemlig. Og mer skal det ikke til; hun må da være noe av det mest joviale som finnes.
|
|
![]() |
|
|