|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er det veldig stille her om dagen?
Jeg hverken latterliggjør eller sutreputrer, jeg sier rett ut at jeg er lei av folk som bare syter og ikke gjør noe med det.
![]() |
#4 |
Stiv
|
![]() Sv: Er det veldig stille her om dagen?Pfft, det er stillere i Blogorama også for tiden. Om det så skulle være at alle de spennende og gode diskusjonene har forsvunnet inn dit (noe de ikke har, det diskuteres ikke i den forstand der), så skulle jo det har gitt seg utslag i et roligere forumliv for lenge siden, ikke bare de siste ukene. Lavere aktivitet skyldes noe helt annet en bloggene.
![]() |
![]() |
#5 |
Vaklende
|
![]() Sv: Er det veldig stille her om dagen?Årgh. Hør på Ruh. Det meste som skjer i bloggene tror jeg skjer i den helt åpne kaffebloggen. Sist redigert av Balanse : 19-10-09 kl 22:03. Årsak: Jeg ble litt for ivrig etter å få kontakt med min indre frekkas, og skammet meg etter å ha lest Irmas innlegg lenger nede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er det veldig stille her om dagen?Irma: Det er jo likevel sant at den beste løsningen på "lite aktivitet" er å bli mer aktiv selv. Enten det er ved å starte tråder om ting man selv synes er interessant, eller ved å i alle fall svare i tråder om temaer man synes er interessante.
![]() |
#11 |
Ekvilist
|
Jeg kommenterte ikke den biten av innlegget til Ru, sa jeg noe som tydet på at jeg var uenig i det? Det er selvsagt et poeng det å ta sin del av ansvaret for hvordan forumet fungerer, men jeg synes at man fra forumledelsens side bør være åpne innspill fra forumets brukere om hvilken opplevelse man har av forumet. Sutreputreanklager synes ikke jeg bidrar i postiv retning iallefall.
![]() |
#12 |
flisespikker
|
Vel, du siterte hele greia, så jeg antok at svaret ditt var til hele greia.
Hverken Ru eller jeg uttaler oss som representanter for forumledelsen her; hadde vi gjort det, ville det blitt sagt eksplisitt. Jeg synes det er litt dårlig gjort å dra inn det at Ru er modde fordi du ikke liker innlegget hennes. (At du ikke liker innlegget hennes, synes jeg derimot er helt greit. Det skulle bare mangle.
![]() |
#13 |
Ekvilist
|
Jeg sikter ikke til Ru sitt innlegg spesielt her, og jeg har vel aldri sagt at jeg ikke liker innlegget hennes? Ru må få lov til å mene og skrive akkurat hva hun vil. Jeg uttrykker uenighet, og påpeker at jeg også synes at hun også framstår sutrete. Når jeg sikter til forumledelsen så snakker jeg om summen av de diskusjonene som har vært, hvor jeg har inntrykk av at mange som også sitter i forumledelsen går veldig i forsvar (jeg husker ikke hvem som har svart med "moderatisk hilsen" eller ikke, men jeg vil tro at moderatorene og administratorer som deltar i debatten ikke plutselig skifter mening når de entrer moddeforumet), og hvor det blir litt sånne halvirriterte svar om at man må ta ansvar selv, at man får ta skylda sjøl hvis man ikke tør mase på folk angående tilgang osv. Som svar på at folk ærlig uttrykker hvordan de opplever forumet. Med dette mener jeg ikke å si at noen har rett, og noen tar feil. Jeg synes bare diskusjonen blir unødvendig polarisert. Selv befinner jeg meg litt sånn midt i mellom tror jeg.
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 19-10-09 kl 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er det veldig stille her om dagen?Den er grei, Irma, da tolket jeg deg nok som mer negativ enn du var. Det er jo fort gjort når man ikke hører tonefall og slikt.
![]() |
#15 |
Live and let live
|
Det kan jeg forsikre deg om at vi er. Og jeg kan også forsikre om at det ikke vil komme noen kommentar om sutreputreanklager fra forumledelsen.
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Er det veldig stille her om dagen?Jeg tolket heller ikke Irmas formulering om forumledelsen som knyttet direkte til Rus innlegg, men ser at det kan være litt tvetydig. Synes ellers at Irma sier mye godt i det siste innlegget sitt.
![]() |
![]() |
#17 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Er det veldig stille her om dagen?Er det ikke ganske naturlig at aktiviteten er litt svingende?
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det veldig stille her om dagen?Jeg for min del gjør mitt. : peker på innleggsteller: |
![]() |
![]() |
|
|