|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Befolke hele verden alene?
Jeg kommenterer i vilden sky når det gjelder barn, men jeg liker å tro at det jeg sier er hyggelig. "Så nydelig han er", "gratulerer så mye, hva skal han hete", "å, for en fin jente" ... Jeg føler ikke at jeg må velge ordene med omhu eller liste meg rundt på tåhev, jeg utviser ganske enkelt normal folkeskikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En som trener
|
![]() Sv: Befolke hele verden alene?Kan det være et forsøk på å være morsom, tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Befolke hele verden alene?Jeg tenker at jeg har blitt rundere i kantene etterhvert. Dessuten tenker jeg at jeg sikkert har sagt noe jeg ikke burde, bare for å få beundre et lite nyfødt vidunder, jeg også.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Befolke hele verden alene?Jeg pleier å mobbe gode venninner som har to barn når de klager over at barna sutrer og sånn: "Nå må du gi deg, det var du som ville ha alle disse ungene!"
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Befolke hele verden alene?Ja, og gratulerer med tredjemann! Når skjedde dette?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Befolke hele verden alene?Gratulerer.
![]() |
#10 |
Glad
|
![]() Sv: Befolke hele verden alene?Først: Gratulerer med nr. 3, jeg har ikke fått med meg at du har skiftet fra ruger til nybakt.
![]() |
#14 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Befolke hele verden alene?Gratulerer med nr 3 Skremmern.
![]() |
#15 |
frakoblet
|
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Befolke hele verden alene?Det finnes utrolig mye teite folk uten dannelse.
![]() |
#18 |
Ringskrømt
|
Sist redigert av Skremmern : 20-10-09 kl 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Befolke hele verden alene?Bra når folk får de barna de vil og kan ta seg av, men som art bør nok vi mennesker legge inn bremsen litt.
![]() |
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
Når det kommer til det å snakke om ting rundt det å bli gravfid, hvor mange barn man ønsker seg, om man tenker å få barn, og slike ting, så føler jeg at jeg går på tå og velger oirdene med omhu. Eventuelt lar vær å spørre/snakke om det jeg ønsker å snakke om.
Hvis dere ikke klarer å ta dere av barna deres håper jeg jo noen legger merke til det.
![]() |
|
|