|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Føler du deg smartere eller dummere enn snittet på FP? | |||
Jeg er i den indre sirkel av FP-kremen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 7,80% |
Smartere, selvsagt |
19 | 13,48% |
Jeg er selveste snittet! ![]() |
69 | 48,94% |
På en god dag beveger jeg meg opp mot snittet |
26 | 18,44% |
Jeg ligger og vaker i bunnsjiktet |
4 | 2,84% |
Hæ? |
12 | 8,51% |
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
superbruker
|
![]() Sv: IQ på FPJeg vet at jeg ligger godt ann på tester, dog ikke mensa-matriale. Likevel kommer jeg vel ikke til mer enn snittet her inne, hvis jeg engang kommer så høyt opp her inne. Stemte snittet da. :ubeskjeden:
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: IQ på FPNeinei, AC, det å være her inne er eneste måten du kan få dem til å vokse tilbake på. |
![]() |
![]() |
#7 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: IQ på FP
Presisering: Jeg trodde ikke Sitron lagde tråden for min skyld, så innbilsk er jeg dog ikke, men jeg blir faktisk litt småirritert over at det stadig må hintes til at folk er dumme, nek osv. Når man lager en åpen poll, ca 40 stk har stemt på et alternativ, og man så sier at en del av disse har "løyet på seg IQ", er jo det en raffinert form for drittslenging. Jeg har ingen ting i mot å slenge ut noen æreskrenkelser selv i ny og ne, men det bør jo være når man diskuterer med en person i en tråd og er provosert og kraftig uenig, ikke i en mer generell tråd, der personer har svart i "god tro." |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Svart i god tro? En offentlig poll Sitronen lager som handler om IQ og smartness i forhold til andre på forumet? Hvis man da svarer "i god tro" synes jeg man fortjener å få sin intelligens trukket i tvil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Dig for victory!
|
Her skjønner jeg faktisk ikke hvordan du tenker. Jeg kan ikke se noe hinting om at folk er dumme, jeg? Ikke at det påstås at noen har løyet på seg IQ heller. Det er jo temmelig åpenbart at noen må være under snittet, så sant ikke alle er prikk like? Det er jo hele poenget med statistikk. Så kan man heller diskutere verdien av IQ, om det er likhetstrekk mellom høy IQ og klokskap, og så videre, for det er jo ikke gitt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Uffda, avslørt: Jeg stalker deg.
Hvis du ser på forrige innlegg av Sitron som jeg quotet, skjønner du kanskje hva jeg snakker om. (Ikke dette innlegget.) Ser du for øvrig på denne tråden som et slags statistikkverktøy? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Dig for victory!
|
Det var det forrige innlegget jeg så på ja, og jeg skjønner altså ikke hva du snakker om. Og jeg ser da ikke på tråden som et statistikkverktøy; jeg kan da litt mer om datainnsamling enn som så. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: IQ på FPTråden ble faktisk ikke laget for å si at noen er dumme eller nekete. Jeg har forklart hvorfor jeg laget en slik poll. Om enkelte har problemer i forhold til dette, så foreslår jeg at de går i seg selv og tar en antinoiapille. Evt. at de holder seg langt unna, slik at de ikke fremstår som dummere enn de egentlig er.
![]() |
#13 |
By the Sea
|
Ikke vær så sur'a.
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: IQ på FPNei, egentlig burde jeg være beæret over denne stalkingen Rine bedriver. Hun er jo over gjennomsnittlig opptatt av hva jeg foretar meg og driver analyserende virksomhet over trådene mine. Ikke verst, min egen lille groupie.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: IQ på FPJeg er nok selve snittet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: IQ på FPDet er nok sikkert jeg som er for beskjeden og skulle stemt høyere opp.
![]() |
#19 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: IQ på FPTil tross for at jeg scoret 147 på en IQ-test jeg tok i fylla en gang, så stemte jeg at jeg er snittet. Jeg er jo ikke dritings hele tida.
![]() |
![]() |
#20 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
|
|