Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dette er jo livsfarlig!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-09, 12:39   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette er jo livsfarlig!

Kanskje du rett og slett skal dele linker på gode kjøp? barbiekjolelinken, f.eks?

Gammel 17-11-09, 12:41   #2
Albertine
Passiv

Standard

Kanskje det, kanskje? *leter*

Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 12:45   #3
Albertine
Passiv

Standard

Denne kjolen for eksempel, ligger nå ute til 0,99 pund (hvor i huleste er det symbolet?) her.

Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 16:17   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Denne kjolen for eksempel, ligger nå ute til 0,99 pund (hvor i huleste er det symbolet?) her.

Nå er jo 0.99 bare startbudet - ingen vet hva den ender på enda.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 16:20   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Nå er jo 0.99 bare startbudet - ingen vet hva den ender på enda.

Min erfaring er at prisen sjelden går særlig mye høyre. Butikken har ørten kjoler, så da byr man heller på en som ikke er bydd på, ser det ut til.

Gammel 17-11-09, 12:47   #6
Albertine
Passiv

Standard

...og denne karen har massevis av stilige kjoler og annet stæsj. Det følger visst sko og div ting med kjolene.

Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 14:58   #7
Albertine
Passiv

Standard

Nå måtte jeg sjekke noe. Fikk Redken Extreme Rescue Force i posten i dag. Den billigste jeg fant på nett var til 16 pund og noe, for en tube/boks. Jeg betalte 9,84 pund inkl. porto, for TO! Billig.

Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 16:22   #8
Albertine
Passiv

Standard

allium, den høyeste prisen jeg har sett på de kjolene er €2,45. Det er latterlig billig.

Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 16:26   #9
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

allium, den høyeste prisen jeg har sett på de kjolene er €2,45. Det er latterlig billig.

:noterer:

Niåringen ønsker seg Barbie. Og jeg som trodde hun var over Barbie-alderen, og vi var reddet.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 16:29   #10
Albertine
Passiv

Standard

Det lønner seg å plukke ut flere kjoler og ta direkte kontakt med selgeren. Han kan gi en god pris på både pakke og porto. Det er den tyske selgeren, altså.

Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 17:14   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Jeg skal kjøpe kjole til ei venninne av meg - og til tanteunger...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:56.