|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Dette er jo livsfarlig!Kanskje det, kanskje? *leter* |
![]() |
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dette er jo livsfarlig!Nå er jo 0.99 bare startbudet - ingen vet hva den ender på enda.
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Dette er jo livsfarlig!
Min erfaring er at prisen sjelden går særlig mye høyre. Butikken har ørten kjoler, så da byr man heller på en som ikke er bydd på, ser det ut til.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Dette er jo livsfarlig!Nå måtte jeg sjekke noe. Fikk Redken Extreme Rescue Force i posten i dag. Den billigste jeg fant på nett var til 16 pund og noe, for en tube/boks. Jeg betalte 9,84 pund inkl. porto, for TO! Billig. |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Dette er jo livsfarlig!allium, den høyeste prisen jeg har sett på de kjolene er €2,45. Det er latterlig billig. |
![]() |
![]() |
#9 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dette er jo livsfarlig!
:noterer:
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Dette er jo livsfarlig!Det lønner seg å plukke ut flere kjoler og ta direkte kontakt med selgeren. Han kan gi en god pris på både pakke og porto. Det er den tyske selgeren, altså. |
![]() |
![]() |
|
|