Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den nye tråden om forskjellige greier

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-09, 00:25   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Den nye tråden om forskjellige greier

Eh. Hvorfor er ikke jeg i seng? Jeg har jo feber.

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 00:47   #2
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Hvorfor hadde de så stygge tapeter før?
Har fjernet en stygg tapet, bare for å få fram en som ser like jævlig ut.

Gammel 04-11-09, 01:23   #3
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er det et tegn på at man er for mye på FP når man drømmer om noe som er diskutert?

I natt drømte jeg nemlig at moren min hadde laget hull i ørene på datteren min med knappenål, uten at jeg visste om det! Litt tidligere i drømmen hadde jeg gitt klart uttrykk for at datteren min ikke skulle få hull i ørene som baby. Litt senere i drømmen oppdaget jeg plutselig at hun hadde på seg noen lange dingledangleøredobber! Jeg husker ikke hva jeg sa til moren min da det ble oppdaget, bare at jeg ble kjempesint og følte meg totalt overkjørt.

Men jeg skjønner ikke helt hvor det kom fra at det var akkurat moren min som lagde hullene. Hun ville aldri ha funnet på gjøre noe slikt på ordentlig.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 11:15   #4
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Er det et tegn på at man er for mye på FP når man drømmer om noe som er diskutert?

I natt drømte jeg nemlig at moren min hadde laget hull i ørene på datteren min med knappenål, uten at jeg visste om det!

Jeg drømte i natt at en sykepleierske hadde tatt med seg minstemor og tvangsvaksinert henne mot svineviruset. Datteren min reagerer kraftig på vaksiner, og vi har bestemt at hun ikke skal vaksineres.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 12:00   #5
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg må seriøst slutte å drømme om FP.
I natt var jeg på skole (sikkert på grunn av FAU-møtet til mannen der de fikk trumfet igjennom lærebøker fremfor kopierte ark). Og hvem var læreren? Jo, Esme. Og klassens klovn? Torsk, som ble utvist fra klasserommet, fordi han satt og lyste med laserlys på den strenge læreren. Andre som var med i klasserommet, var jo selvfølgelig aC (som ikke klarte å konsentrere seg), som er en gjenganger i drømmene mine, DM (skolelyset), smilefjes (geniet), pluss en mengde andre her i fra.
Og jeg var heldigivs ikke så dum som hun først hadde trodd, sa lærer Esme.

Gammel 04-11-09, 07:54   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvorfor røyk nettverket akkurat da jeg hadde startet denne fine tråden?

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 08:01   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Milfrid: Har de Cola Zero Cherry (stokk om på ordene slik at de blir riktig. Cherry Cola Zero? Zero Cherry Cola?) der du er? De boksene er så fiiiine

Gammel 04-11-09, 08:11   #8
Albertine
Passiv

Standard

Jeg har tenkt på en sånn tråd lenge jeg, for jeg trenger et sted jeg kan fortelle at her i byen har de fleste scootere FP på nummerskiltet sitt.

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 08:29   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har tenkt på en sånn tråd lenge jeg, for jeg trenger et sted jeg kan fortelle at her i byen har de fleste scootere FP på nummerskiltet sitt.

Det er tøft! Jeg er så imponert over alt HP og DM steller i stand rundt forumet altså.

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 08:32   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kan fortelle at jeg fikk seriøst beskjed om at det ikke går an å si på et fau-møte at skolen har gjort det sinnssykt dårlig på nasjonale prøver. For at det skal være lov så må man ha gjort det dårligst av alle skoler i landet, eventuelt nest dårligst.

Man bruker ikke sånne ord nemlig.

Og man bruker tydeligvis mye tid på å diskutere når noe er sinnssykt dårlig, elendig, lavere enn forventet eller greit nok. Det er veldig mye viktigere enn å diskutere om man synes det er lurt å drille elevene i den typen oppgaver heretter eller om det er smart å se på om vi faktisk har en skole som lærer ungene de de skal kunne.

Jeg elsker å være fau-medlem. Spesielt når jeg fikk poengtert at nå er det uansett jeg som skriver referatet i dag, det gir meg jo en del makt da.

Regner med at flisespikkeren gråt i hele natt.

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 08:33   #11
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her klager jeg min nød over for lite fjas i en annen tråd, også finner jeg denne lille perlen!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 08:37   #12
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da vil jeg gjerne dele med der, som ren egneterapi, at jeg som 8-åring hadde en hamster ved navn Pernille. Hun hang seg i buret sitt.

Jeg fant henne for sent, så det var ikke noe å gjøre da. Men tanken slår meg; burde jeg ha snakket mer med henne, sett signalene?

Gammel 04-11-09, 08:39   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Her klager jeg min nød over for lite fjas i en annen tråd, også finner jeg denne lille perlen!

Jeg var ved å rødprikke deg ja. Men nå ser jeg at du bare ikke hadde kommet så langt som hit enda.

Da vil jeg gjerne dele med der, som ren egneterapi, at jeg som 8-åring hadde en hamster ved navn Pernille. Hun hang seg i buret sitt.

Jeg fant henne for sent, så det var ikke noe å gjøre da. Men tanken slår meg; burde jeg ha snakket mer med henne, sett signalene?

Det var hennes valg vet du. Hun må ta ansvar for det selv.
Det er ikke din jobb å holde henne i live.
Eller er den regelen annerledes for hamstere enn for folk?

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 08:41   #14
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg var ved å rødprikke deg ja. Men nå ser jeg at du bare ikke hadde kommet så langt som hit enda.

Det var hennes valg vet du. Hun må ta ansvar for det selv.
Det er ikke din jobb å holde henne i live.
Eller er den regelen annerledes for hamstere enn for folk?

Takk, det føltes bedre alt. Det kan jo ha vært et uhell, hun var en utbryter. Der det var en sprekk kom hun seg ut/ gnagde hun seg ut.

Takluken ble hennes bane, hun fikk hodet igjennom, men ikke resten av kroppen. Og slik hang hun.
Jaja, om 14 dager blir jeg hundeeier!

Gammel 04-11-09, 08:43   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Takk, det føltes bedre alt. Det kan jo ha vært et uhell, hun var en utbryter. Der det var en sprekk kom hun seg ut/ gnagde hun seg ut.

Takluken ble hennes bane, hun fikk hodet igjennom, men ikke resten av kroppen. Og slik hang hun.

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 08:44   #16
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Skal hunden bo i bur?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 09:10   #17
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg brant meg på strykejernet i morges. Hva sier det mest om? At jeg er klønete, eller at jeg er en god husmor?

Jeg skulle nemlig stryke på navnelapper på lillebrors nye votter. Vottene har dødningehode, og er strikket og designet av hans far

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 09:13   #18
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hørte nettopp at det kan bli manko på svineribbe til jul!
(Pga. slakting av svin med svin...)
Ser for meg ville tilstander i butikkene, der husmødrene (generaliserer jeg nå?) står og drar i hver sin ende av ei ribbe.

Gammel 04-11-09, 12:12   #19
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Hun kan ikke beskyldes for å være tjukk i hue da...............

Gammel 04-11-09, 09:47   #20
Left
Passiv

Standard

Et hamsterselvmord må sees på med alvor. Det kan man ikke ta lett på. Men jeg forstår jo nå at du har slitt med dette i etterkant. Tror ikke det var noe mer du kunne gjøre jeg, for det var vel ikke slik at du alltid prioriterte Barbie?
Da kan jeg nemlig forstå Pernille.

Svar med sitat
Svar

Emneord
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.