|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierEh. Hvorfor er ikke jeg i seng? Jeg har jo feber. |
![]() |
![]() |
#2 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierHvorfor hadde de så stygge tapeter før?
![]() |
#3 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierEr det et tegn på at man er for mye på FP når man drømmer om noe som er diskutert? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greier
Jeg drømte i natt at en sykepleierske hadde tatt med seg minstemor og tvangsvaksinert henne mot svineviruset. Datteren min reagerer kraftig på vaksiner, og vi har bestemt at hun ikke skal vaksineres.
![]() |
![]() |
#5 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg må seriøst slutte å drømme om FP.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierHvorfor røyk nettverket akkurat da jeg hadde startet denne fine tråden? |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierMilfrid: Har de Cola Zero Cherry (stokk om på ordene slik at de blir riktig. Cherry Cola Zero? Zero Cherry Cola?) der du er? De boksene er så fiiiine
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg har tenkt på en sånn tråd lenge jeg, for jeg trenger et sted jeg kan fortelle at her i byen har de fleste scootere FP på nummerskiltet sitt. |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
Det er tøft! Jeg er så imponert over alt HP og DM steller i stand rundt forumet altså. |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg kan fortelle at jeg fikk seriøst beskjed om at det ikke går an å si på et fau-møte at skolen har gjort det sinnssykt dårlig på nasjonale prøver. For at det skal være lov så må man ha gjort det dårligst av alle skoler i landet, eventuelt nest dårligst. |
![]() |
![]() |
#11 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierHer klager jeg min nød over for lite fjas i en annen tråd, også finner jeg denne lille perlen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierDa vil jeg gjerne dele med der, som ren egneterapi, at jeg som 8-åring hadde en hamster ved navn Pernille. Hun hang seg i buret sitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
Jeg var ved å rødprikke deg ja. Men nå ser jeg at du bare ikke hadde kommet så langt som hit enda.
Det var hennes valg vet du. Hun må ta ansvar for det selv. |
![]() |
![]() |
#14 |
Men først, kaffe!
Takk, det føltes bedre alt. Det kan jo ha vært et uhell, hun var en utbryter. Der det var en sprekk kom hun seg ut/ gnagde hun seg ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#16 |
VeloppDragen
|
Skal hunden bo i bur?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg brant meg på strykejernet i morges. Hva sier det mest om? At jeg er klønete, eller at jeg er en god husmor?
![]() |
#18 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg hørte nettopp at det kan bli manko på svineribbe til jul!
![]() |
#19 |
er grønn og fin.
|
Hun kan ikke beskyldes for å være tjukk i hue da...............
![]() |
#20 |
Passiv
|
Et hamsterselvmord må sees på med alvor. Det kan man ikke ta lett på. Men jeg forstår jo nå at du har slitt med dette i etterkant. Tror ikke det var noe mer du kunne gjøre jeg, for det var vel ikke slik at du alltid prioriterte Barbie? |
![]() |
![]() |
Emneord |
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade |
|
|