|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Guttungen og Jentungen"Hæ, er det gale? Alt man lærer.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: "Guttungen og Jentungen"
Jeg kaller meg selv for kjerring rett som det er. Første gangen jeg pratet med den tidligere sjefen til gubben, hilste jeg pent, sa navnet mitt og forklarte; kjerringa te gubben. Selve ordet kjerring har ingen negativ virkning, men dersom man legger til jævla(som mange dessverre gjør), blir det veldig negativt.
![]() |
#7 |
safariqueen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Guttungen og Jentungen"Jeg bruker ikke disse benevnelsene, men reagerer ikke negativt om noen gjør det. At mannen min kaller småjentene for "veitungan" reagerte jeg på før, men nå er jeg vant til å være gift med en trønder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Metallica!!
|
Du er i alle fall ikke alene om å tenke den tanken. Jeg tok opp noe lignende en tid tilbake.
![]() |
#10 |
Lysende norsk flaskekoker
|
Tja, for jeg kaller gubben for pus av og til en sjelden gang Sist redigert av Koma : 08-11-09 kl 19:55. Årsak: Presiserte frekvens |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
nju nja njo
|
![]() Sv: "Guttungen og Jentungen"Jeg pleide alltid å himle med øynene over alle sms-ene som dalte inn når folk hadde født en prins eller en prinsesse. Trodde kanskje dette ville endre seg når jeg selv fikk barn, men jeg himler visst enda.
![]() |
#12 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: "Guttungen og Jentungen"Er det virkelig sånn at om jeg begynner å kalle mannen for gubbe så forsvinner han? Hmm, fristende...
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: "Guttungen og Jentungen"*ikke lest resten av svarene* Jeg kaller Poden guttungen når jeg snaker om ham til folk som ikke vet av ham. Føler verken en negativ eler positiv vibb i forhold til guttunge og jentunge.
![]() |
#14 |
søt
![]() Sv: "Guttungen og Jentungen""Guttene" er på fotballbanen er f.eks kjappere å si enn "XXXXXX og XXXXXX er på fotballbanen", helt logisk det vel.
![]() |
#15 |
geskjeftig
|
![]() Sv: "Guttungen og Jentungen"Jeg er ikke redd for Sitron
![]() |
#16 |
Absolut ateist
|
Jeg kaller også ungene mine det innimellom. Min store motstand mot dette er selvsagt bare måbbing av HI. Men jeg tar gjerne et par, tre gubber altså, sånn at det er på det rene.
![]() |
#17 |
geskjeftig
|
Gubben min får du aldri!
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: "Guttungen og Jentungen"Jeg kaller stort sett guttungen for navnet hans, eller hvis jeg skal plage ham, og det skal man jo innimellom, så kaller jeg ham Tøffingen min, eller Kulingen min, eller noe slikt. Han går helt i fistel. "Neeeeeeei! Jeg eeeeer ikke tøff!!!!!"
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Jeg kaller seksåringen for "lille skjønne babyjenta mi" når jeg er i det suppekosete hjørnet. DA blir det månelyst.
![]() |
|
|