|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg var veldig misfornøyd med navnet mitt da jeg var yngre. Jeg har et helt vanlig navn, men ingen andre jeg kjente het det.
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvis du måtte bytte navn
Jeg skulle hete Jørgen. På nyfødtkortene mine står det "jørgine" på veldig mange.
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvis du måtte bytte navnDet er faktisk helt umulig å forestille seg.
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 10-11-09 kl 00:30. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg er veldig glad i navnet mitt og hadde ikke byttet frivillig. Da jeg gikk på barneskolen ville jeg helst hete Fallon, Melissa eller Krystle. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvis du måtte bytte navnvil ikke bytte navn, er så fornøyd med det jeg har, atte
|
|
|
#8 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg har dobbelt navn. Første navnet er norsk og det andre er italiensk. Jeg er ikke fornøyd med det norske som er det jeg bruker så skulle gjerne ha begynt å bruke det italienske da det er så fint.
|
|
|
#10 |
|
snart helsesøster
|
Åh, det er favoritt-jentenavnet mitt..
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg har et ganske kjedelig og platt navn, men det er nå det jeg heter. Jeg fikk et dobbeltnavn, men det har aldri vært i bruk. Da jeg giftet meg gjorde jeg en renovering på navnefronten.
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg ville ikke byttet navn. Det er enkelt og så og si umulig å skrive feil (kun en norsklærer presterte å spørre hvordan jeg skrev navnet og da reagerte jeg slik: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hvis du måtte bytte navnHvis jeg bare _måtte_ bytte navn, så ville jeg kalt meg selv noe internasjonalt. ( fungerer i usa spesielt.. )
|
|
|
#14 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvis du måtte bytte navnIngebjørg
|
|
|
#15 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hvis du måtte bytte navnJo forresten så kom jeg på at jeg het Marius i magen til mamma. De hadde sett det ble gutt på UL og gledet seg stort over det, da de hadde to jenter fra før. Marius du...
|
|
|
#16 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Hvis du måtte bytte navnSer det er så mange som skriver hva de ville hete når di var liten.
|
|
|
#18 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg ville gjerne hete Anette da jeg var liten.
|
|
|
#19 |
|
Textrovert
|
Bor en femåring ikke langt fra oss med det navnet. :infårmerer:
|
![]() |
|