Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

M2

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-09, 10:42   #61
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: M2

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Men jeg blir jo litt nysgjerrig på hvorfor kravene bør settes opp? Det skal jo litt til å få 1000 poeng.

Litt av poenget med M2 er jo at det skal være et sted hvor man kan legge ut litt mer private greier og ha mer kontroll på hvem som leser det. Derfor må man ha vært svært aktiv for å ha tilgang. (da vil jo flere automatisk kjenne mye bedre til personen bak nicket)
Når noen foreslår at kravene heves så bunner nok det i at det etterhvert blir veldig mange også inne på M2 og at det derfor ikke føles så "privat" lenger.

Gammel 23-11-09, 10:44   #62
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Hva er det som gjør at "alle" vil inn i M2, egentlig?

Gule briller, Surre?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:45   #63
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Det er jo fokuset rundt dette hemmelige forumet. Jeg kjenner ikke sånn trang til å komme inn, bare nysgjerrig. Og så ville det vært greit å vite at man kan poste et litt personlig innlegg, for å få kanskje få råd og støtte, om man ikke ønsker at veldig mange leser det, og at infoen blir spredt på nett.

Men jeg setter meg ikke ned og gråter fordi jeg ikke får tilgang enda. FP er et flott forum uansett og man finner mye nyttig og god info i de foraene som ikke har tilgangskrav. Jeg har jo forstått det sånn at aktiviteten skal foregå i de åpne foraene. Men at personlige innlegg kan postes i f.eks medlemssalongen om man ikke føler for å dele med "alle". Jeg vil jo tro at det samme prinsippet gjelder for M2.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:46   #64
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Litt av poenget med M2 er jo at det skal være et sted hvor man kan legge ut litt mer private greier og ha mer kontroll på hvem som leser det. Derfor må man ha vært svært aktiv for å ha tilgang. (da vil jo flere automatisk kjenne mye bedre til personen bak nicket)
Når noen foreslår at kravene heves så bunner nok det i at det etterhvert blir veldig mange også inne på M2 og at det derfor ikke føles så "privat" lenger.

Jeg forstår dette veldig godt, Blondie.

Mye av mitt poeng med å "kverulere" litt rundt dette, er fordi jeg muligens ikke har det inntrykket av at det er LETT å få 1000 poeng. Det er lett å få 1000 meldinger. Det er jo bare å skrive svada.

Men om det virkelig er sånn at det er for lett å få 1000 poeng nå, så skjønner jeg godt at tilgangskravene må økes.

Gammel 23-11-09, 10:51   #65
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var eh...veldig gule.

Og påskete. Påske. Vår. Løvetann, hvitveis og gåsunger!

Gammel 23-11-09, 10:54   #66
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil ikke si at det er lett å få 1000 i rykte, om man er heldig og får prikker bare med de som gir mye på vektskalaen, så må man uansett få minst 100 prikker. Men M2 er ikke så spennende altså, det meste skjer i det åpne forumet og medlemssalongen.

Gammel 23-11-09, 10:54   #67
Slettet bruker
Passiv

Standard

Surre, kan du ikke heller ha bart eller noe? Jeg synes det er skam å skjule det intelligente blikket på den strutsen. Jeg pleier alltid å le så hjertelig av den.

Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:54   #68
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Det er overhodet IKKE lett å få 1000 poeng.

Gammel 23-11-09, 10:57   #69
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Jeg vil ikke si at det er lett å få 1000 i rykte, om man er heldig og får prikker bare med de som gir mye på vektskalaen, så må man uansett få minst 100 prikker. Men M2 er ikke så spennende altså, det meste skjer i det åpne forumet og medlemssalongen.

Den ser jeg. Jeg mener ikke at man skal prikke i hytt og pine for å sørge for at alle får tilgang. Jeg ser poenget med å bli kjent.

Jeg har nok tenkt at jeg gir jo KUN 1 poeng, og har vel kanskje prikker for mye. Men jeg kan godt skjerpe meg. Men jeg prikker sjelden bare for gøy. Men et poeng her og et poeng der hjelper jo opp på sikt.

Jeg har skjønt for lengst at M2 ikke er så spennende som det høres ut som.

Gammel 23-11-09, 10:59   #70
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Jeg gir 8 poeng. Jeg tar i mot bestikkelser.

Gammel 23-11-09, 11:14   #71
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Kan de ikke bare stenge inntaket til M2?

Så kan de opprette M3, der vi andre kan komme oss inn når vi har fått 1000 i rykte, hvor M2-erne IKKE får tilgang. Så, når M3 har fått 200 medlemmer kan de opprette M4...

Så kan de sitte og ha det så godt inne på M1 sin.

Nei, dette er bare svada, altså.

Gammel 23-11-09, 11:34   #72
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Kan de ikke bare stenge inntaket til M2?

Så kan de opprette M3, der vi andre kan komme oss inn når vi har fått 1000 i rykte, hvor M2-erne IKKE får tilgang. Så, når M3 har fått 200 medlemmer kan de opprette M4...

Så kan de sitte og ha det så godt inne på M1 sin.

Nei, dette er bare svada, altså.

Hva er M1? Er det også noe man bør komme seg inn på?

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 11:43   #73
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

-ea-!

Bilder sendes til meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 11:47   #74
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

M3 M4 neeeih.......jeg kan ikke mer ikke flere Mmer nå!!! og jeg gråter heeeelt til jeg kommer inn. Høyt og skingrene til admin ikke orker maset lengere

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 01:23   #75
era

era sin avatar

era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Hva er det som gjør at "alle" vil inn i M2, egentlig?

Det er vel bare meg som er åpen skitunge egentlig, vet jo ommtrent hvor spennende det egentlig er, men alikevel jeg har vært medlem i tre år og ikke klart å krote ned nok innlegg til å slippe inn, da går det sport i det tilslutt.

:Aaaaaaaaaadmiiiiiiiin fæææææærdiiiiiiih:

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 08:30   #76
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Jeg synes era virkelig fortjener å komme inn på M2 nå.

Gammel 24-11-09, 08:32   #77
Slettet bruker
Passiv

Standard

Å, Surre, så vakre øyne du har!

Og nå begynte jeg å le igjen. Det bildet er et blinkskudd av dimensjoner altså.

Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 08:36   #78
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Det er vel bare meg som er åpen skitunge egentlig, vet jo ommtrent hvor spennende det egentlig er, men alikevel jeg har vært medlem i tre år og ikke klart å krote ned nok innlegg til å slippe inn, da går det sport i det tilslutt.

:Aaaaaaaaaadmiiiiiiiin fæææææærdiiiiiiih:

Er du ikke inne enda?

De holder deg på pinebenken...

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 14:29   #79
era

era sin avatar

Standard

HAAAALOOOOH, julegavetips til era fra admin...trykke på m2 knappen

Gammel 23-12-09, 19:17   #80
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er jo kvalifisert, jo!!!!

:løper etter undertøyebilde som kan sendes torsken:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:22.