|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Ingen sjanse for reportasje i Bonytt her heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Ganske tradisjonelt. Ensfargende røde gardiner og duker. Hvit julestjerne og juletrepynten er hvitt og sølv ,pluss hærlig hjemmelaget juletrepynt fra arvingene. Har lite nisser og annet stæsj. Vet ikke hvor jeg skal ha det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Signerer Divine. Tradisjon først.
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Jeg er nok veldig tradisjonell på sitt vis, selv om jeg merker at jeg har mer sansen for det utradisjonelle nå enn tidligere.
![]() |
#6 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Rødt, hvitt og sølv her også. Helst skal det være mørk, mørk rød, men vi har duker i sånn vanlig julerød, for de har vi fått i gave. Juletreet har kun pynt i de tre nevnte fargene, og jeg må tilstå at jeg ikke henger opp pynt vi har fått som ikke passer inn. Når det er sagt er skeive glanspapirkurver og dorullnisser velkomne i alle farger om noen år! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Rødt, grønt og gull, samt litt hvitt, en salig blanding. Helt greit, men hadde jeg hatt penger og tid til å skifte stil, ville jeg gått for svart, hvitt og sølv, synes det er veldig stilig |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Sølv, hvitt og noe rødt her i år |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Blir nok mest hvitt og rødt her. Har hatt gulljul, sølvjul, blå jul, you name it. De siste årene ha det vært mye rødt og hvitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Hva med lilla i julen ? eller er det helst bare i advent? Sist redigert av ItsOnlyMe : 08-12-09 kl 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?
Jeg pynter med lilla i adventen og rødt i jula. :tradisjonell:
![]() |
#15 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ...?I år pynter vi med lilla, svart og sølv. Det ble helt utrolig fint (syns vi, da...). Vi har såvidt begynt å pynte litt.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ...?Tradisjonelt, mener jeg å tro, mye rødt, hvitt, grønt og gull.
![]() |
|
|