|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi planlegger Danmark på kryss og tvers med campingvognen. Mulig vi avlyser når vi får tenkt oss om, for det er laaangt å kjøre!
|
|
|
#2 |
|
Originala
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!
Men hvordan får vi med sykler og stæsj på fly? Siden vi har med Knerten og barn må vi ha henger og sånn, så vi foretrekker egne sykler, sjø. Men tusen takk for tips! Og om du mener at det er praktisk mulig, så undersøker vi det nærmere. Har tenkt på det, nemlig, men avskrevet det av praktiske årsaker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi skal til mannens hjemland i juli, men har ikke bestemt hvor lenge vi blir. Tror ikke det blir noe mer reising enn det egentlig, ettersom det har blitt tre utenlandsturer på oss i år.
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi skal til Tyrkia til sommeren; Sunwing Resort.
|
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi er usikre. Vi har lyst å reise ned til slekten i Italia. Vi har ikke vært der siden jeg var gravid med minsten, så de har aldri truffet ham. Han vil være rundt 2,5 år i sommer. Men samtidig er ikke det den mest tilrettelagte ferien for en småbarnsfamilie. Eldste var nesten 4 år da vi var der sist, og hun ELSKET det, men hun er særdeles lite vanskelig. Minsten kommer nok til å kjede seg ihjel, og jeg vet jo at eldste har mest lyst på en ordentlig lekeferie. Så vi vurderer Lalandia Billund. Var i Lalandia i Rødby i fjor, og det var stor suksess. Men det er jo steike dyrt da. Billigere å reise til Italia. Men vi får nå se.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Lalandia... |
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Enig, fantastisk.
|
|
|
#8 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Jeg skal leie feriehus i Danmark til sommeren igjen. Det er ei stund siden sist. Men jeg liker meg i Danmark. Mulig det blir i København området.
|
|
|
|
#9 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Er d et fint på Rhodos? Noen som har vert der i april/mai? er det fortidlig mtp varme...? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
Rhodos er kjempefint. Atpil er kanskje litt tidlig men begynner å bli fint i mai. Var der 7. juni i 14 dager og hadde da 28-30 grader i skyggen hver dag. Jeg drømmer meg tilbake.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Neste år skal vi på slektstreff, så det gleder jeg meg til. Det blir 300 mil på veien, men når man er 20 stykker så reiser sammen, blir det helt topp. Dersom det ikke blir om, har vi ingen backupplan, så da tar vi det som det kommer.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Det med syden har ikke kun med alder å gjøre da, egentlig. Hannah hadde jeg nok glatt tatt med da hun var på Peder sin alder, men Peder er en helt annen type.
|
|
|
#13 |
|
X First Lady
Ja. Vi var to familier i Lalandia for endel år siden med barn fra 2 år og opp til 14 år.. Været var vi ikke heldig med men det var endel innendørs å finne på samt et flott badeanlegg. Både store og små likte seg godt. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nymotens gammeldags
Jess! Vi var der i fjor, da var minsten 15-16 mndr gammel og stoorkoste seg. Det gjorde eldste og vi voksne også, det var helt perfekt! Jeg kunne reist uten barn også. Masse gøy for lekne voksne. Badeland, tivoli osv.
|
|
|
#15 |
|
Står på egne ben
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Jeg er helt avhengig av å planlegge ting som skjer til neste sommer tidlig, så det vi skal 2 uker til Kreta neste sommer som er bestilt. Så håper vi og få fast plass til campingvogna på en kjempefin plass på solkysten litt sør for der vi bor og være en del der. En tur til Tusenfryd er eneste parkbesøket til sommeren faktisk, eller kanskje ikke siden vi på Kreta skal bo 500 meter fra Kretas største badeland så blir det sikkert sesongpass der. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Limnoupolis? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Står på egne ben
Det navnet høres kjent ut, men lurer på om det er badelandet som ligger i nærheten av Chania hvor vi har vært tidligere? Vi skal på andre siden av Kreta til sommeren. Mulig det er i samme kjeden badeland for det er 2 på Kreta, men det som ligger nord for Hersonissos er enda større enn det ved Chania. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Det er nettopp derfor vi liker å dra til "syden". Vi soler oss ikke så mye, men leier bil og reiser rundt og opplever ting. Aktivitetsferie passer best for oss også. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi tar den store utenlandsturen i påsken til neste år, så sommerferien tror jeg blir tatt litt på sparket. En uke i Frankrike kanskje, sånn for å få badet litt. Og besøke besteforeldre på hytter og sånt, det er jo rimelig og lettvint. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi vet ikke helt hvordan det blir til sommeren enda.
|
![]() |
|
|