Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-10, 17:58   #61
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Og jeg har veldig lyst på denne:



I rosa ja Det er igrunn prisen som er avskrekkende synes jeg da.... Men nydelig er den, og jeg veit den er varm da det er to andre damer på jobben som har den i brunt...

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 18:06   #62
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

http://www.thenorthface.com/webapp/w...ariationId=40Q

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får frem bildet her,men denne jakka fra North Face så jeg på en mamma i barnehagen. Den var fin, og jeg tenkte at neste gang jeg skal ha en varm,litt lang og ikke altfor dyr (?) vinterjakke så skal det være denne. 299 dollar blir vel i underkant av 2500 kr?

De hadde flere andre fine som forslag underst i linken også.

Noen som vet hvor de forhandler The North Face forresten?


Jeg har denne fantastisk god og varm. Betalte drøye 4.000 for den for 2 år siden på salg - Anton Sport. I fjor var den ikke å finne noe sted, lette etter til søstern. Var på outletutsalget til North Face i Orlando, der hadde de den kun igjen i hvitt. Men jeg vet at det selges endel kopier av denne. Hvordan kvaliteten på de er, aner jeg ikke.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 18:12   #63
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Jeg hentet den opp igjen fordi jeg aldri fant noen jakke i fjor, så tips mottas fremdeles med takk! Oj, hvis de er så mye dyrere her lønner det seg virkelig å bestille. Hvordan var den i størrelsen, jeg har hørt at de er litt små?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 18:13   #64
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Mamma har NF dunkåpe, ikke den som blir linket til da men. Hun er en str 40 og har M, men da er den piiiittelitt knapp i armene.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 18:14   #65
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

De er ganske normale i str. Den hvite kostet 1200,- i Orlando, så ja, det er nok endel og spare.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 19:23   #66
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.977
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Jeg sverger til Ticket til ungene, og sist vinter skaffet jeg en jakke til meg selv også. Prisen er ikke avskrekkende heller. http://www.ticket2heaven.dk/618.html#c1495

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 19:33   #67
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.910
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Jeg sverger til Ticket til ungene, og sist vinter skaffet jeg en jakke til meg selv også. Prisen er ikke avskrekkende heller. http://www.ticket2heaven.dk/618.html#c1495

De var fine! Kjøpte du i butikk eller på nett?

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 19:37   #68
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.977
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

De var fine! Kjøpte du i butikk eller på nett?

Jeg kjøpte fra Ticket, altså den siden jeg linker til. Den gang hadde de ikke nettløsning for bestilling fra Norge, men jeg mailet dem og det gikk helt fint. Bebito hadde forøvrig noen få voksenmodeller sist vinter, men ikke den jeg helst ønsket meg.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 19:38   #69
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.910
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Jeg kjøpte fra Ticket, altså den siden jeg linker til. Den gang hadde de ikke nettløsning for bestilling fra Norge, men jeg mailet dem og det gikk helt fint. Bebito hadde forøvrig noen få voksenmodeller sist vinter, men ikke den jeg helst ønsket meg.

Takk for svar. Får gå innom Bebito og titte en dag.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 20:52   #70
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Norrøna har en ny:



Den finnes i sort også.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 21:03   #71
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Jeg har den Bergans Myking i sort fra i fjor, den er veldig god, men jeg lurer på om den er litt kort til meg. Jeg må ha Small og når jeg er 170 synes jeg den er bittelitt kort. Den SKAL sikkert gå litt oppå låret, men jeg liker de bedre til knærne. Lurer på å legge den ut på Markedsplassen.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 21:06   #72
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Den til norrøna var heller ikke dum! Hva koster den?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 21:11   #73
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Den var litt dyrere. Jeg glemte det priskriteriet. 4500,- hvis jeg ikke husker feil.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 21:47   #74
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Den var litt dyrere. Jeg glemte det priskriteriet. 4500,- hvis jeg ikke husker feil.

Vianne Rocher har jo et poeng i at jeg har "spart" siden i fjor, og dermed bør kunne bruke litt mer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 21:50   #75
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Ja, og kvalitet koster, osv.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 22:08   #76
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vianne Rocher har jo et poeng i at jeg har "spart" siden i fjor, og dermed bør kunne bruke litt mer.


Jepp!

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 22:21   #77
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Jeg holder en knapp på Canada Goose - jeg sikler selv og tror rett og slett jeg bare MÅ ha den i år; i rød!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 22:41   #78
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.832
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Jeg syns denne er veldig fin:



Parajumpers ja. På denne nettsiden (stylebop.com) er de prisene du får oppgitt inkl. moms og tollbehandlingsgebyr til Norge, så det er betydelig billigere enn i Norge.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 23:06   #79
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Didriksons er gull. Mi gjer meg lang og slank (fine jakka ), og har feminint snitt. På veldig kalde dagar kan du ha fleece eller ull under. Sportmann har denne:

Den liknar på mi, men er ikkje heilt lik.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 23:14   #80
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Varm, litt lang, ikke altfor dyr vinterjakke

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Norrøna har en ny:



Den finnes i sort også.

Den var lekker!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no