|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til min kjære, søte SitronUtrolig! Det stater med sitron og ender med katter, via en skilpadde.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Ikke fra NM
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til min kjære, søte Sitron
Hvis de er upraktiske, saa er det mest fordi de er innekatter, og man ikke slipper unna kattetoalett. Man maa ikke kle dem nei, men det kan vaere OK av og til hvis det er litt kulskent, eller hvis man tar dem med ut en tur. Da kan de beskyttes mot sol eller kulde med et plagg, men det er som sagt ikke noe must, for de maa ikke ut. Det er bare noe man gjoer fordi man synes det er trivelig.
Har du bilde? Kan vi faa se? Lurer paa om vi skulle hatt en kjaeleddyrtraad. Foeler jeg kupper litt her naa, men kan ikke dy meg naar jeg faar spoersmaal om skattene mine.
![]() |
#65 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til min kjære, søte Sitron
Har sendt deg prikk. Skal å se i løpet av uka, men har ingen bilder selv enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|