Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Solide vintersko som kan brukes til knekort kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-09, 23:26   #61
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Solide vintersko som kan brukes til knekort kjole

Jeg har et par duoboots stående her hos meg som jeg ikke får brukt. De er splitter nye, de er 41 og de er 46 cm eller var det 47 tro? Du kan gjerne kjøpe dem av meg hvis du vil - så slipper jeg å returnere dem.

Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 23:28   #62
Slettet bruker
Passiv

Standard

Skal vi se om linken virker så er det de her.

Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 23:29   #63
Slettet bruker
Passiv

Standard

De kostet 120 pund pluss noen hundringser i toll og moms og det derre gebyret.

Du kan få dem for tolvhundre - det er kilehæl så de er nydelige å gå med. Var derfor jeg kjøpte dem.

Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 23:35   #64
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

smilefjes - de var jo kjempefine!

Gammel 14-12-09, 23:36   #65
Slettet bruker
Passiv

Standard

De er dødsfine. Jeg elsker dem. Men jeg har for lange legger.
(Jeg har unormalt lange legger - de skulle derimot sitte perfekt på Divine.)

Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 23:38   #66
Slettet bruker
Passiv

Standard

Dette var jo kanskje lurt. Jeg kan legge dem på markedsplassen hvis ikke du vil ha dem, Divine. Så slipper jeg å styre med å returnere og å finne ut hvordan i alle dager jeg får penger ut igjen av tollmennesker.

Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 23:51   #67
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg endevendt boden i håp om å finne noen av de gammle støvlettene mine. Jeg hadde minst 7 par fra duoboots, de ble for vide og nå jeg finner de ikke. Jeg tror de ble kastet da jeg hadde storopprydding i vår.
Jeg skal sjekke en gang til i morgen når det er bedre lysforhold der ute.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 23:54   #68
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan er duoboots i størrelsen? Bør man bestille større/mindre enn det man er på det største på leggen?

Gammel 14-12-09, 23:58   #69
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har et par duoboots stående her hos meg som jeg ikke får brukt. De er splitter nye, de er 41 og de er 46 cm eller var det 47 tro? Du kan gjerne kjøpe dem av meg hvis du vil - så slipper jeg å returnere dem.

Å, det hadde jo vært fantastisk, men de blir vel for små rundt leggen, siden jeg er 51 cm på det tykkeste.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 00:00   #70
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og siden Duoboots slutter på 50, så kan jeg vel glemme dem også. I alle fall for øyeblikket, så får jeg heller prøve dem når/hvis jeg går ned noen centimeter rundt leggene.

Gammel 15-12-09, 00:01   #71
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Smilefjes: De var fine! Men 41 er vel for stort for meg. :bored: Vipper sånn.

Gammel 15-12-09, 01:04   #72
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Og siden Duoboots slutter på 50, så kan jeg vel glemme dem også. I alle fall for øyeblikket, så får jeg heller prøve dem når/hvis jeg går ned noen centimeter rundt leggene.

Men om det er skinn er det jo NULL problem med 1-2 cm. Det går jo ut. (Om du bestiller i 50 mener jeg)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 01:05   #73
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Skal vi se om linken virker så er det de her.

Åh.

Jeg bruker jo 41.
Er ca 45-46 rundt... nå.

Gammel 15-12-09, 01:05   #74
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Men tipper hun venninnen min som kjøpte seg 2 par på Økonomisko er opp mot 50 rundt altså.

Gammel 17-12-09, 14:24   #75
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg har kjøpt Duo-bootsene til smilefjes! De satt trangt, men jeg fikk de nå på meg. Hurra!

Gammel 17-12-09, 14:26   #76
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra!

Gammel 17-12-09, 14:27   #77
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Så bra! De var så fine at jeg vurderer å bestille meg et par jeg også altså!

Gammel 17-12-09, 14:37   #78
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra at de passet, Divine! - Du har definitivt fineste støvlettene i gata - det tør jeg vedde på!

Gammel 17-12-09, 14:44   #79
Slettet bruker
Passiv

Standard

De var rålekre til henne.

Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 16:59   #80
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har kjøpt Duo-bootsene til smilefjes! De satt trangt, men jeg fikk de nå på meg. Hurra!

Lekre! De skal sitte trangt, for de vil jo gi litt etter og det er uansett penest at de sitter skikkelig.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.