|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Passiv
|
Sv: Solide vintersko som kan brukes til knekort kjoleJeg har et par duoboots stående her hos meg som jeg ikke får brukt. De er splitter nye, de er 41 og de er 46 cm eller var det 47 tro? Du kan gjerne kjøpe dem av meg hvis du vil - så slipper jeg å returnere dem. |
|
|
|
#62 |
|
Passiv
|
Sv: Solide vintersko som kan brukes til knekort kjole
|
|
|
|
#63 |
|
Passiv
|
Sv: Solide vintersko som kan brukes til knekort kjoleDe kostet 120 pund pluss noen hundringser i toll og moms og det derre gebyret. |
|
|
|
#65 |
|
Passiv
|
Sv: Solide vintersko som kan brukes til knekort kjoleDe er dødsfine. Jeg elsker dem. Men jeg har for lange legger. |
|
|
|
#66 |
|
Passiv
|
Sv: Solide vintersko som kan brukes til knekort kjoleDette var jo kanskje lurt. Jeg kan legge dem på markedsplassen hvis ikke du vil ha dem, Divine. Så slipper jeg å styre med å returnere og å finne ut hvordan i alle dager jeg får penger ut igjen av tollmennesker. |
|
|
|
#67 |
|
Helt konge
|
Sv: Solide vintersko som kan brukes til knekort kjoleNå har jeg endevendt boden i håp om å finne noen av de gammle støvlettene mine. Jeg hadde minst 7 par fra duoboots, de ble for vide og nå jeg finner de ikke. Jeg tror de ble kastet da jeg hadde storopprydding i vår. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Textrovert
|
Å, det hadde jo vært fantastisk, men de blir vel for små rundt leggen, siden jeg er 51 cm på det tykkeste.
|
|
|
#70 |
|
Textrovert
|
Sv: Solide vintersko som kan brukes til knekort kjoleOg siden Duoboots slutter på 50, så kan jeg vel glemme dem også.
|
|
|
#71 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Solide vintersko som kan brukes til knekort kjoleSmilefjes: De var fine! Men 41 er vel for stort for meg. :bored: Vipper sånn.
|
|
|
#72 |
|
Erfaren nok
|
Men om det er skinn er det jo NULL problem med 1-2 cm. Det går jo ut.
|
|
|
#74 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Solide vintersko som kan brukes til knekort kjoleMen tipper hun venninnen min som kjøpte seg 2 par på Økonomisko er opp mot 50 rundt altså.
|
|
|
#75 |
|
Textrovert
|
Sv: Solide vintersko som kan brukes til knekort kjoleJeg har kjøpt Duo-bootsene til smilefjes!
|
|
|
#77 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Solide vintersko som kan brukes til knekort kjoleSå bra! De var så fine at jeg vurderer å bestille meg et par jeg også altså!
|
|
|
#79 |
|
Passiv
|
Sv: Solide vintersko som kan brukes til knekort kjoleDe var rålekre til henne. |
|
|
|
#80 |
|
En som trener
|
Lekre! De skal sitte trangt, for de vil jo gi litt etter og det er uansett penest at de sitter skikkelig. |
|
|
|
![]() |
|
|