|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Har din kjære vært på jobben din? | |||
Aldri |
![]() ![]() ![]() ![]() |
39 | 18,57% |
Et par ganger |
125 | 59,52% |
Innom ofte |
46 | 21,90% |
Deltakere: 210. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
awesom
|
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Jepp, han er datamann. Det er ikke så rent sjeldent at vi trenger hans hjelp, når vi har datatrøbbel på jobb.
![]() |
#4 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Jo da, han er jo innom innimellom. Og på min jobb vet alle gutta hvem han er og skravler i vei med han. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?
Og her.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Har vært innom et par ganger og hentet meg. Jobber et stykke unna, ellers hadde det vel skjedd oftere. Jeg har aldri vært på jobben hans, men barna har vært der da |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Noen få ganger. Én gang for å hjelpe meg med å løfte tunge ting, de andre gangene for å spise lunsj og kline i smug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Leser
|
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Per i dag jobber vi i samme bedrift, så ja. Men i tidligere jobber har det ikke vært så mye. Jeg har feks aldri vært på hans jobb for å lunche i fødselspermisjonene, og vica verca (han kom dog å leverte yngste til amming på jobben min, men da tror jeg vi satt alene? Innviterte i alle fall ingen kollegar inn til å ta en kopp kaffe mens jeg ammet.)
De driver altså på med "bring-your-wife-day"?
![]() |
#9 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Han har vert utenfor. Har bare jobbet der i 2mnd da. På gamle jobben var han innom noen ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Javel
|
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Det kommer faktisk litt an på. Jeg har stort sett hjemmekontor og der er han jo innom støtt og stadig.
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Nå jobber jeg stort sett hjemmefra, men den gamle jobben min var han vel på omtrent én gang, da vi hadde lånt bil en helg og skulle kjøre innom og hente noen bunker med bøker som hadde samlet seg opp på kontorplassen min.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Ja han er innom der stadig vekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Vi jobber i samme bygg så vi er innom hverandre hver dag med avisen |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Fnis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Han har vært innom et par ganger, og henter meg stort sett hver dag når han er hjemme fra sjøen, men da sitter han i bilen og venter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Ja, han var på gamle-jobben min noen ganger. Ikke for å besøke meg tror jeg, men han var med meg når jeg var innom i ferier for å fikse ting e.l. Han har vært her jeg jobber nå (deltidsjobb, 4 t/uke) noen ganger, men mest for å la ungene se.
![]() |
|
|