Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nettroll

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-09, 16:53   #1
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nettroll

Nettet er for alle, men løgn er hverken ok her eller IRL. Syns jeg.

Gammel 16-12-09, 17:14   #2
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Så lenge de skriver undeholdende leser jeg gjerne innleggene selv om det er åpenbart at vedkommende ikke snakker sant. Det gjelder også i de tilfellene hvor jeg bare mistenker løgn. Leser og morer meg uten å delta i ev. diskusjoner med/om brukeren. Kanskje folk snakker sant, kanskje ikke. Jeg tar ingenting for gitt her på verdensveven.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 17:33   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er egentlig et troll, men jeg liker å bruke lang tid på å opparbeide tillitt først.

Gammel 16-12-09, 18:11   #4
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er egentlig et troll, men jeg liker å bruke lang tid på å opparbeide tillitt først.

Du er jo et sånt søtt, lite tanntroll!

Gammel 16-12-09, 18:04   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Jeg mente det som en utlufting av hva som er god skikk dersom, hvis at, man mistenkte noe.

Og jeg vet flere brukere her inne som vil føle seg utrygg og mistenkt og ille til mote når de hører at det er mistanke om trolleri, og når det nevnes en del eksemler på trolleri i en slik tråd.

Gammel 16-12-09, 18:05   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Mistenker man troll så rapporter.

Gammel 16-12-09, 19:27   #7
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Om man mistenker noen for å være troll så er det vel bare å rapportere inn den personen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 18:21   #8
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aaaaaah! Jeg orker ikke mer!
*Bryter sammen og tilstår* Det er meg!

Jeg ER ikke Miss Norway på orntlig!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 18:24   #9
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Har du LURT oss?

Gammel 16-12-09, 18:27   #10
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Hæh! I alle dager.

Hva blir det neste nå - at Knerten ikke egentlig er en pinne?

Gammel 16-12-09, 18:29   #11
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, kanskje det virker litt overdrevent, og at dere ikke tror meg i tråden jeg la inn om min skrantne helse. Men det er helt sant altså. Jeg har herpes!

Gammel 16-12-09, 18:31   #12
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg som trodde på deg.

Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 19:13   #13
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Men jeg lukta egentlig lunta da jeg så den nye avataren din.

Men jeg ER virkelig julestressa altså. Veldig.

Gammel 16-12-09, 18:28   #14
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Beklager oppstuss og styr. Det har ikke vært meningen å rette noen mistanke. Ikke å drive med tåkefekting og hinting heller.

Nærmeste modde må gjerne slette hele tråden dersom det er det mest riktige å gjøre. Jeg har fått svar på det jeg lurte på.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 18:31   #15
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Beklager oppstuss og styr. Det har ikke vært meningen å rette noen mistanke. Ikke å drive med tåkefekting og hinting heller.

Nærmeste modde må gjerne slette hele tråden dersom det er det mest riktige å gjøre. Jeg har fått svar på det jeg lurte på.

Jeg synes dette er noe man har like stor rett til å lure på og diskutere, som matoppskrifter og barnehageproblematikk.

Gammel 16-12-09, 19:03   #16
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg heter ikke egentlig Teofelia.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 19:47   #17
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg synes dette er noe man har like stor rett til å lure på og diskutere, som matoppskrifter og barnehageproblematikk.

Det er sånn jeg tenker også. Derfor vil jeg ikke slette selv, men blir ikke sur dersom den blir stoppet fordi andre tar litt av. Det kan jo ikke jeg styre - selv om jeg har ganske mye makt da altså.

Sånne luretråder er jo bare for å gjøre meg selv mer troverdig som en ekte person.

Gammel 16-12-09, 19:48   #18
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Sånne luretråder er jo bare for å gjøre meg selv mer troverdig som en ekte person.

Sier tøydokka!

Gammel 16-12-09, 19:53   #19
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg heter ikke egentlig Pia. Hah! Det hadde dere ikke trodd vel? Hm?

Hvem er alle disse sarte menneskene som synes tråder som dette er ubehagelige? Action jo!

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:27   #20
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Sier tøydokka!

Gjett hva jeg har i frysern min da.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:07.