|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NettrollNettet er for alle, men løgn er hverken ok her eller IRL. Syns jeg.
![]() |
![]() |
#2 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NettrollSå lenge de skriver undeholdende leser jeg gjerne innleggene selv om det er åpenbart at vedkommende ikke snakker sant. Det gjelder også i de tilfellene hvor jeg bare mistenker løgn. Leser og morer meg uten å delta i ev. diskusjoner med/om brukeren. Kanskje folk snakker sant, kanskje ikke. Jeg tar ingenting for gitt her på verdensveven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Nettroll
Og jeg vet flere brukere her inne som vil føle seg utrygg og mistenkt og ille til mote når de hører at det er mistanke om trolleri, og når det nevnes en del eksemler på trolleri i en slik tråd.
![]() |
#10 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hæh! I alle dager.
![]() |
#13 |
Sånn passe sane
|
![]() |
#14 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: NettrollBeklager oppstuss og styr. Det har ikke vært meningen å rette noen mistanke. Ikke å drive med tåkefekting og hinting heller.
![]() |
#15 |
|
Jeg synes dette er noe man har like stor rett til å lure på og diskutere, som matoppskrifter og barnehageproblematikk.
![]() |
#17 |
har tatt seg sammen
|
Det er sånn jeg tenker også. Derfor vil jeg ikke slette selv, men blir ikke sur dersom den blir stoppet fordi andre tar litt av. Det kan jo ikke jeg styre - selv om jeg har ganske mye makt da altså.
![]() |
|
|