Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

My cinnamon girl-kjoler

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-10, 17:45   #61
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: My cinnamon girl-kjoler

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Voksen kjolene; er det stor krage påde med krage?

Har lyst å bestille meg en men er usikker på om jeg skal ha krage heller hette. Er det sånn polo krage lignende sak på de med krage\hals?

Gammel 16-01-10, 17:55   #62
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Finner ikke noe salg på nettstedet enda jeg - noen som vet?

Jeg ringte, og fikk opplyst at de ikke ønsket å ha salg i nettbutikken ennå. Det skulle komme i løpet av denne måneden, men de ville heller at folk skulle komme til butikken. Jeg var i butikken i Bogstadveien i dag, og der var det 30 % på hele butikken. Det var også ett stativ med 50 %.

Gammel 16-01-10, 22:18   #63
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg ringte, og fikk opplyst at de ikke ønsket å ha salg i nettbutikken ennå. Det skulle komme i løpet av denne måneden, men de ville heller at folk skulle komme til butikken. Jeg var i butikken i Bogstadveien i dag, og der var det 30 % på hele butikken. Det var også ett stativ med 50 %.

Dårlig gjort for oss som ikke bor i Oslo.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 10:45   #64
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Dårlig gjort for oss som ikke bor i Oslo.

Jeg returnerte den jeg kjøpte, og venter på en ny. Synd jeg ikke bor i Oslo og kan kjøpe en på salg i stedet.

Gammel 17-01-10, 11:10   #65
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fikk omsider fleece-kjolene våre med hette. Bestillte i begynnelsen av desember, og fikk de for en uke siden. Jeg er normalt en str 38 og ser jeg fint kunne hatt S i denne kjolen og ikke M som jeg har valgt. Jentene fikk også for store, men jeg er for lat til å sende tilbake, så da beholder vi de. Min blir nok bare en kosekjole uansett.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 19:57   #66
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Vi fikk omsider fleece-kjolene våre med hette. Bestillte i begynnelsen av desember, og fikk de for en uke siden. Jeg er normalt en str 38 og ser jeg fint kunne hatt S i denne kjolen og ikke M som jeg har valgt. Jentene fikk også for store, men jeg er for lat til å sende tilbake, så da beholder vi de. Min blir nok bare en kosekjole uansett.

Hvilken størrelse var det du bestilte til jentene dine som var for store? Jentene våre er vel ganske samme størrelse tror jeg.

Gammel 17-01-10, 20:10   #67
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minste på 5 år fikk 6-7 år og største på 7 år fikk 8-9, så litt for store beregnet jeg jo. Hun på 7 år (8 år i april) kunne hatt 6-7 år, den satt veldig fint.

Gammel 17-01-10, 20:16   #68
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Minste på 5 år fikk 6-7 år og største på 7 år fikk 8-9, så litt for store beregnet jeg jo. Hun på 7 år (8 år i april) kunne hatt 6-7 år, den satt veldig fint.

Hvilken størrelse bruker hun da i klær til vanlig? 122 eller 128?

Gammel 17-01-10, 20:19   #69
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da har nok jeg også bestilt for store...

Gammel 17-01-10, 20:19   #70
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Hun er slank og er 125 høy, noe 122 passer enda men det går aller mest i 128.

Gammel 17-01-10, 21:58   #71
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tenker meg en tur dit i morgen, håper jeg finner noe fint som passer!

Gammel 18-01-10, 23:39   #72
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jippi, handleturen i dag ble svært vellykket. Jeg kjøpte meg en langermet brun fleecekjole med hette (30%), en kortermet rååsa fleecekjole (50%) og en kortermet hvit fleecekjole (70% - pga en liten svart strek som går av i vask!). I tillegg får Snuppa en langermet rååsa fleecekjole til bursdagen sin om noen uker, og matchende skjerf og lue. Alt til 30%.

Det var 30% på alle varer, 50% på en del og 70% på noen få plagg.

Gammel 18-01-10, 23:49   #73
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

IOA - gratulerer med nye favorittklær.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 12:04   #74
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

IOA: Å, så heldig du er!! Jeg også har lyst til å handle på salg!! Om noen skal dit, så si ifra da.

Gammel 19-01-10, 21:38   #75
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så en på HiB i dag med en lyseblå My Cinnamon girl-kjole, så da lurte jeg jo fælt på om det var en her inne fra. Jeg har siklet på en sånn selv, men ser nå at det neppe hadde vært plass til puppestellet mitt der

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 22:37   #76
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Standard

Nå er det 2,5 uker siden jeg retunerte kjolen som var for stor, og har enda ikke hørt noe. Sendte en mail på tirsdag, har ikke fått svar på den. De skulle jo sende en ny så fort som mulig!

Kjenner jeg er litt irritert, bestilte kjole derfra i midten av november og har fortsatt ingen kjole å ha på.

Gammel 29-01-10, 23:51   #77
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe sier meg at de ikke akkurat prioriterer nettsalget.

Gammel 30-01-10, 00:03   #78
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De har det visst veldig travelt for tiden. Jeg ville ringt på mandag.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 00:09   #79
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Standard

safran: Noe sier meg også det gitt.

Amelie: Jeg skal ringe ja!

Gammel 31-01-10, 01:54   #80
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elisabet, de har kjolene i "bamsebutikken" på City Shopping. I hvert fall til barn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.