Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Får dere julegave fra jobben?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-12-09, 09:41   #61
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får dere julegave fra jobben?

Mannen min fikk ei flaske vin, pluss en spennende flat pakke, som ikke er åpnet enda.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-09, 09:48   #62
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg vil aldri tilbake til offentlig sektor og ei vissen julestjerne.

Vissen julestjerne? Kanskje det står en på pulten min når jeg kommer tilbake på kontoret mitt 4. juledag?

Tror ikke det, gitt. Universitetet sender ut julekort på e-post. That's it. Jeg er jammen ikke sikker på hva julegavepengene de sparer brukes på i stedet?

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-09, 10:14   #63
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ja, har alltid jobbet i private bedrifter.

I år fikk vi fra vår leverandør kokkeforkle og en kul potetskreller.
Fra selve jobben fikk vi en stor eske med masse deilig julemat og gotterier.
Bedriften gir også et pent beløp til Frelsesarmeen hvert år.

Gammel 24-12-09, 11:55   #64
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nope. Fikk ikke julegave fra kommunen nei.

Gammel 24-12-09, 15:29   #65
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

De siste årene har vi fått to flasker rødvin. Så også i år. Fin gave, synes jeg.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-09, 21:55   #66
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

En eske flatbrød og en pose twist.

Gammel 24-12-09, 23:58   #67
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Lofotkiste med diverse mat i. 3 sånne salamiaktige pølser, flatbrød, røkelaks, gravlaks, edamer, flatbrød og noe kjeks/kakegreier.
Fin gave

Mannen pleier å få en gave til verdi av i underkant av 1000,- Noen år har det vært å velge gave fra et hefte med diverse gaver i, andre år gavekort på middag for to der han får tilbakebetalt ca 1000,- etter regning. I år var det en eller annen form for gavekort.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 00:32   #68
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke fra jobb, men fra sjefen personlig. I år fikk alle gavekort på bøker og det syns jeg var en kjempefin gave.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 01:07   #69
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

En Kari traa trøye fikk jeg i år. Veldig fornøyd.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 10:50   #70
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk ingenting fra min leder, men kjøpte en ting til alle de ansatte i barnehagen. (jeg er styrer.) Det var et glassreinsdyr, og jeg kjøpte et til meg også.

Gammel 25-12-09, 12:11   #71
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Ja, vi fikk en veske med litt innehold (film, godteri).

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 12:56   #72
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I år valgte min arbeidsgiver å droppe julegaver til alle ansatte og i stedet gi pengene til et veldedig formål.

Jeg fikk ei bok av sjefen min, da.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 13:40   #73
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nei. : offentlig ansatt:

Mannen fikk 1,5 liters flaske med sjampis da, så at jeg ikke fikk noe gjør ingenting.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 14:15   #74
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg fikk fire flasker vin.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 14:17   #75
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Nei, vi får ikke - eller jo, tidligere år fikk vi en julestjerne hver, men i år ble det ingenting. Mannen får som regel en sekk/bag/veske med logo og et par flasker vin, kjøkkenkniver med knivblokk ol.

Gammel 27-12-09, 13:34   #76
Tusenogtredve
Klar til innsats

Tusenogtredve sin avatar

Hvor: Trøndelag
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Fikk julekort på epost fra konsernet, kokkekniv fra firmaet og diverse spekepølser, marsipan og en pose med nøtter fra sjefen/avdelinga. Firmaet gir i tillegg til veldedige formål hvert år i samråd med personalforeningen.

Sist redigert av Tusenogtredve : 29-12-09 kl 20:19.
Tusenogtredve er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 13:47   #77
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I år fikk vi en ekstra gave fra jobben til mannen. En Nespressomaskin . Det var nok ikke alle som fikk det i bedriften, storebroren til mannen er sjefen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 13:57   #78
Left
Passiv

Standard

Jepp. Vi fikk det. To fine telysholdere, formet som hjerter i rødt glass. De var kjempefine med lys i. Passer fint, siden jeg jobber på en -avdeling.

Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 14:04   #79
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Ja, men vet ikke hva det er i år. Har nemlig ikke gidda og hente den....

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 14:08   #80
myr
Aktiv

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
myr er litt kul
Standard

Vi har pleid å få gavekort på klesbutikk men pga finanskrisa ble det ikke råd til noe i år, fikk et flott julekort

myr er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.