Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Grønne prikker som blir røde

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-09, 22:44   #61
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Grønne prikker som blir røde

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Det gjør jeg også, men jeg glemmer summen med en gang. :svimehue:

Jeg også, men det sier jeg ikke til noen.

Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 22:55   #62
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg også, men det sier jeg ikke til noen.

Du er alltid så klok du, Smilefjes.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 23:01   #63
hildeje
Superaktiv

hildeje sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

er også blitt rammet

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 07:37   #64
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Du er alltid så klok du, Smilefjes.

Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 08:15   #65
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har tatt fargefesten til etterretning, og lover å skrive kommentar i prikkene mine, slik at det ikke skal være tvil om hva jeg egentlig mener.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 14:47   #66
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Ups, det tenkte ikke jeg på, at det er litt dumt å sende tomme prikker nå. Det kan lett misforståes ja.

Er ikke helt vant til dette enda kjenner jeg, jeg skvetter enda litt når jeg ser at jeg har fått en ny rød prikk. Men merker at jeg ser på antall poeng i stedet nå. Det er ingen nedtur å få rød prikk heller da.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 14:48   #67
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor de blir røde, jeg... Er jeg treig?

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 14:59   #68
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor de blir røde, jeg... Er jeg treig?

Ja.

Neida, det er moddene som har det litt julemoro. Åsn de gjør det må du ikke spørre meg om, men det skjer hver jul.

Kan dere ikke fikse sånn at det blir gult til påske da?

Gammel 29-12-09, 15:00   #69
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Aha, da skjønner jeg. Har bare vært medlem siden april

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 17:24   #70
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Kan dere ikke fikse sånn at det blir gult til påske da?

Stemmer 'JA' til gule påskeprikker

Gammel 29-12-09, 18:44   #71
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den røde blir ikke grønn da, det har jeg lagt merke til.

Gammel 29-12-09, 19:10   #72
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Den røde blir ikke grønn da, det har jeg lagt merke til.

Det ser slik ut da, men tar jo litt tid å stadfeste at en av de røde er permanent.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 19:12   #73
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har fulgt nøye med og den har ikke vært grønn så langt. :spion:

Gammel 29-12-09, 19:13   #74
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fulgt nøye med og den har ikke vært grønn så langt. :spion:

i mitt kontrollpanel, det er jo hemmelig det.

Gammel 29-12-09, 19:21   #75
Mani
Helt vanlig

Standard

Sånn makt skulle jeg likt å hatt du, men nei. Fikk ikke spionert i annet enn mitt eget.

Gammel 29-12-09, 19:26   #76
Maz
Pauset

Standard

Sånn makt skulle jeg likt å hatt du, men nei. Fikk ikke spionert i annet enn mitt eget.

Skjønte det, men det så bare slik ut, og da klarer jeg ikke dy meg. Det hadde forresten langt fra vært spennende.

Gammel 30-12-09, 00:16   #77
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

...så dette plutselig for noen dager siden og igjen nå så nå måtte jeg søke det opp og havnet i denne tråden... kom på at det var sånn i fjor også. Puh. God og rød jul!

Gammel 30-12-09, 00:44   #78
Mani
Helt vanlig

Standard

Der måtte jeg jammen bite i meg mine egne ord gitt Den ble grønn!
Jaja, sånn går det når man er skråsikker.

Gammel 31-12-09, 10:17   #79
Maz
Pauset

Standard

Der måtte jeg jammen bite i meg mine egne ord gitt Den ble grønn!
Jaja, sånn går det når man er skråsikker.

Det ble den jeg trodde kunne være negativ også, men så ble den plutselig grønn en kort stund for så å bli rød.

Ganske forvirrende dette, men nokså underholdene også.

Gammel 31-12-09, 10:47   #80
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Men nå er jo jula snart slutt, så da er vi vel tilbake til normalen igjen.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:25.