Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fornøyd med fangsten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-09, 13:04   #61
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: Fornøyd med fangsten?

Veldg mye bra her.

Jeg er mest fornøyd med ullklær fra Kari Traa og et bidrag til ferie
Mannen er nok mest fornøyd med konsertbilettene til Metallica. Eldste: twilight New Moon, mellomste med lydbok og minste Snuppa med Barbie. Alt i alt er alle fornøyde!

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 14:59   #62
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Veldig fornøyd!
Av mine kjære fikk jeg en rutete kul skjorte fra BikBok, en innbundet HP-bok, englebarnanheng (gutt) og et dritlekkert undertøyssett fra Change som jeg har siklet på.
Av oss fikk Lillebror et tog, verktøy og en bilgarasje som falt i smak. Lille fikk PetShop, en liten hest m/dukke og Barbie hest + "stall", og var overbegeistret. Min kjære fikk slipsnål i sølv, som matcher mansjettene han kjøpte i Praha i november, en bok med gullkorn (Unni Lindell), spill og Dj Hero til PS3.

Ellers har både vi og ungene fått masse fint!

Gammel 26-12-09, 16:25   #63
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her har vi fått mye fint alle sammen.
Jeg fikk Canon Powershot-kamera av mann og barn, akkurat det jeg ønsket meg ettersom det andre er nær døden.
Mannen ønsket seg Popcorn Hour, det koster flesk, så jeg kjøpte en popcorn-maskin i stedet. Det ble nå i hvert fall god stemning.
Poden fikk både lego og klær, og var lykkelig for alt han fikk.

Gammel 26-12-09, 16:51   #64
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Meg selv: joda.....
Barna:
V. vart gald for alt, men kanskje mest glad for stor Hinkel-pinkel som danser og synger og gjemmer teppet sitt! Men alt ser ut til å falle i smak, leker med alt på omgang...
S. vart mest glad for saccosekk og lego, men alt falt i smak der også.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 18:17   #65
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ble veldig fornøyd. Højdarene var

Kost og støvbrett (Fra Iris Handtverk) til meg fra sambo
Spotify premium (6 mnd) til både meg og sambo (ga til hverandre uten å ha avtalt det)
Ullribb-bukse og akebrett til lillepia.

Gammel 28-12-09, 11:27   #66
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 28-12-09, 11:41   #67
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Vi var fornøyde alle mann.

Ungene fikk så mye at det nok er vanskelig å velge 1 favoritt.

Minstemann ble mest begeistret for en liten kose-hinkelpinkel, et leke keyboard og Brio togbane

Storesøster likte best: Fantasi Junior, Petshop hus og to Petshoper MED magnet.

Jeg fikk en kjempefin klokke fra mann og barn og et nydelig smykke fra svigermor.

Gammel 28-12-09, 12:13   #68
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Favorittgaven min til oss var satin sengesett fra høie, fra mine foreldre samt "gavekort" fra mamma på valgfritt klesplagg i valgfri butikk...

Lillemor fikk ett helt herlig sett fra Mexx med rosa tights og brun strikket tunika som jeg falt helt for..
Guttene fikk Wii av oss og mellomstebror fikk Dinosaurus spill til DS noe han digget.
Eldstemann fikk helikopter som han storkoser seg med!

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 12:32   #69
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk en tripod som jeg ble veldig glad for. Og av ungene fikk jeg nytt vaffeljern som steker store, deilige belgiske vafler.

Gammel 28-12-09, 12:35   #70
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forresten så klagde eldstemann over at han ikke hadde fått noe av det som stod på ønskelista si. Men den ungen blir aldri fornøyd egentlig. Vi har skjemt han bort og ødelagt han. Håper det er håp for han.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 12:59   #71
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Litjtausa er overlykkelig over dukkevogna fra Canisa, og det ble ikke fred i heimen før lille skatt fikk åpnet sin dukkevogn fra tante. Så nå raser de rundt begge to og krasjer inni hverandre med jevne mellomrom.

Jeg fikk egentlig mest til bursdagen min i år; ny do, vask og dusj, kamerastativ, nydelig skjerf og flere fine bøker, og flotte selbuvotter som svigerbestemor hadde strikket.

Gammel 28-12-09, 13:03   #72
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Vi fikk alle masse vi ble glade for. Jeg fikk dunjakke fra North Face (okey, den hadde jeg bestilt selv), treningsbukse fra Swix og smykke fra mann og barn. I tillegg fikk jeg mange deler til serviset vi samler på, foreldre og svigerforeldre hadde virkelig hamstret for oss, siden det går ut av produksjon snart - så nå har vi middagsserviset til 21 og kaffe til 18. I tillegg mange serveringsdeler.
Ungene fikk mye fint, mellomsøster fikk en minipc som var spleiselag mellom oss og besteforeldrene, storesøster fikk gavekort på 4000 på møbelbutikk - som skal gå til ny seng og sminkebord (også spleisegave). MInstegutten fikk 2 fjernstyrte biler (gutten og faren mener visst at en gutt aldri kan få nok fjernstyrte leker) som han var helt i 100 over.

Gammel 28-12-09, 13:12   #73
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ble mest glad for roseputene fra Indiska som mamma hadde kjøpt til meg. Diamantringen fra min kjære visste jeg om, så det ble ikke helt det samme overraskelsen, men den er nydelig !
Eldstemann ble mest glad for et eller annet DS spill, mellomste for Power Miners lego og minstemor leker lykkelig med dukkehuset hun fikk av oss (Lundeby)

Gammel 28-12-09, 13:26   #74
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vanskelig å si hva JEG ble mest glad for. Jeg fikk masse fine smågaver, og jeg ble glad for dem alle, så det er vanskelig å peke ut én gave.

Sjuåringen ble mest glad for Mario-spillet han fikk. Vi var på hyttetur, så han hadde ikke mulighet til å spille der, så i stedet gikk han og bar på spillet og kysset på det så mye at coveret ble helt seigt og han leste instruksjonene mange ganger. Han var overlykkelig. Søtingen!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 13:32   #75
myr
Aktiv

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
myr er litt kul
Standard

Eldstemann fikk masse flott men ble mest fornøyd med en stor gormitti, en collegegenser og ds han fikk fra besteforeldrene. Og hot wheels bane.
Minsten var mest opptatt av å rive av papiret, ikke bare på sine egne pakker.
Jeg ble veldig fornøyd med alt jeg fikk, bortsett fra et blad om jul i trøndelag jeg fikk av onkelen og tanta mi Ble mest fornøyd med to bruka design skåler jeg hadde ønsket meg, og dørskilt som søstern min hadde laget.
Mannen ble mest fornøyd med statoilkoppen han fikk av meg

myr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 17:43   #76
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her fikk ungene masse fint. Vognposer, ski og skisko, og ullklær (Nøstebarn og Reflex). Lite leker, men det er vi bare glad for, de har mer enn nok. Eldste fikk tre DS-spill samt JuniorGeni brettspill.

Vi voksne fikk penbestikk til tolv, som vi hadde ønsket oss, penger, stavmikser, et kjempefint stettfat og matchende skål, duker og løpere (også på ønskelisten). Jeg fikk smykke fra A&C samt hudkrem og lipgloss fra Clinique hos ei god venninne, og av svigermor fikk jeg kjøkken-ur med isbjørn på og herlige selbulester som når langt opp på leggen, og som jeg omtrent ikke har hatt av meg siden jeg pakket dem opp.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.