Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er dine nyttårsforsett?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-09, 00:30   #1
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er dine nyttårsforsett?

Legge meg tidligere. Det er det eneste, tror jeg. Ellers er jeg strålende fornøyd med min egen innsats her i livet.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 12:28   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

I 2010 skal jeg drikke enda mer. Jeg skal få de gode treningsrutinene på plass igjen og jeg skal ha mer sex. De to siste punktene kan sikkert kombineres.

Jeg tror egentlig alle tre fint kan kombineres, jeg.

Jeg har ellers samme nyttårsforsett som jeg pleier: Vinne masse penger i lotto! (Subsidiært: Klippe håret og få meg en jobb.)

Gammel 28-12-09, 00:35   #3
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Jeg liker nyåret, føler liksom at vi starter på ny frisk og med ny giv
Jeg har noen hovedmål:
- Trene minimum 3 ganger i uka
- Jobbe mindre å ta mer vare på ungene mine, merker nå i juleferien hvor sårt det er å se dem så lite til hverdags.
- Jobbe opp økonomien, å få en god buffer + litt ekstra sparepenger
- Lage sunnere middager

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 00:41   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

-jeg skal fortsette å jobbe for helsa mi!
-adopterer forsettet om 100 treninger i 2010!! Det håper jeg at jeg klarer.
-tenke mer positivt
-ikke irritere meg så mye over at mannen har egne meninger. Det kan være ok av og til det og.

Gammel 28-12-09, 00:48   #5
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Kroppen har sagt ifra at jeg må begynne å si nei, og stresse ned..

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 11:40   #6
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nyttårsforsett? Tja..
Det blir det vanlige som å bli i bedre form og gå litt ned i vekt

Gammel 28-12-09, 11:44   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal gå ned 15 kilo. Gjerne mer. Men den 31.12.2010 SKAL vekta vise minst 15 kilo mindre enn det den gjør den 1.1.2010.

Ellers så skal jeg trene minst 125 ganger (dette justeres ned dersom jeg merker at jeg begynner å få treningsangst igjen).

Det siste nyttårsforsettet er å fikse leiligheten. Konsentrere meg om ett rom i måneden fremover. Rydde, male, skifte dører, generelt gjøre det finere.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 12:15   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ingen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 12:17   #9
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg skal
- legge meg tidligere
- få ryddet boden i løpet av året.

Gammel 28-12-09, 13:12   #10
Left
Passiv

Standard

Gjøre ting som er riktige for m e g, og ikke være så opptatt av hva alle andre mener om meg.
Rett og slett gi litt mer f.

Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 13:47   #11
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Bruke penger på meg selv.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 18:02   #12
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal:
- fortsette treningen
- gå ned minst 20 kg
- få meg fast jobb
- bli flinkere til å holde huset i orden
- planlegge innkjøp og lage mer mat fra bunnen av
- opprette IPS og fortsette å spare utenom i tillegg
- kvitte meg med folk jeg omgås som suger energi utav meg
- fortsette å være verdens beste kjæreste

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 20:44   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drikke mer champagne, gi meg selv mer slack, senke guarden og bite når jeg må.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 20:55   #14
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har blitt flinkere til dette i 2009 og må fortsette trenden med
- å trene. Helst 2-3 ganger i uka. Kunne tenkt meg å gå ned en klesstørrelse/stramme opp kroppen til bryllupet i september
- planlegge middager, og lage sunn mat fra bunnen av.
- rydde i 5 min før legging, så blir det triveligere å stå opp. I det minste holde kjøkkenet ryddig.
- shoppe mindre. Kjøpe brukt eller kvalitet som varer når det kommer til klær og utstyr.

Ellers vil jeg
- invitere folk oftere hit
- komme meg i slalombakken (fikk ikke kjørt i fjor da jeg var gravid)
- komme meg til tannlegen (mange år siden sist)
- bli flinkere til å bruke marka (håper vi kan flytte nærmere i løpet av året)
- lese flere bøker istedet for tv/nett

Gammel 28-12-09, 20:59   #15
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neste år skal jeg fortsette på alt det jeg startet med i år som var og er bra. Dessuten skal jeg finne drømmejobben.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 19:39   #16
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Jeg skal jobbe mindre. Å gå 100%, 2 barn og mann mer eller mindre bortreist på jobb er altfor mye for meg. Jeg er en elendig mor som ikke strekker til for mine egne unger. Dette skal ikke skje i 2010, jeg skal ned i 80 eller mindre også uansett hvor mangel på vikar de har! Dette har jeg sagt til sjefen min også.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.