Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer sett i 2010

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-10, 00:16   #61
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer sett i 2010

Jeg så Mannen som hatet kvinner av Stieg Larsson i kveld. Kjempebra film.
I morgen blir det Jenta som lekte med ilden.

Gammel 05-01-10, 08:19   #62
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Inglourious basterds - siste til Quentin Tarantino.

Eneste filmen jeg har begynt på så langt i år. Har kommet 50 minutter uti, lovende takter, kanskje jeg får sett mer i kveld. (Det er rimelig sjelden at jeg får sett en hel spillefilm i en omgang, nå om dagen. Den tida jeg har til sånt er kvelder når jeg er alene hjemme med poden, etter at han har lagt seg og endelig sovnet, og jeg har ryddet ferdig og laget meg noe mat, før jeg selv sovner. Holder typisk til én episode av en eller annen typisk TV-serie (eller to korte episoder), eller en bit av en film.)

Gammel 05-01-10, 13:09   #63
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Inglourious basterds Veldig bra film fra andre verdenskrig.
Book of Blood, tja ikke en film man ser flere ganger
Bruno, ikke en bra film etter min smak.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 14:00   #64
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg teller kun med kinofilmer. Har sett masse DVD-er i romjula, og ser det meste på TV.

1. Avatar 3D (4.1.)

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 22:15   #65
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

1. The Wire, sesong 5. Ikke akkurat en film, men jeg tar den med allikevel. Super serie, men slutten var skikkelig antiklimaks.
2. Seven Pounds. Med Will Smith. Gripende og fantastisk.
3. Død Snø. Har sett den tidligere, men syns den er fantastisk morsom. Mannen ble derimot ikke imponert.
4. It's complicated. Fantastisk morsom!

Gammel 06-01-10, 10:15   #66
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Nive To Five. Morsom, lett komedie. Men med bismak. For slike forhold arbeider fortsatt mange kvinner under.
2. Pink Floyd The Wall. Veldig ekkel. De maskene er noe av det skumleste jeg har sett i mitt liv.
3. Grizzly Man. Veldig fascinerende, og ganske creepy.
4. Requiem for a Dream. Sterkt gjensyn med filmen som har gjort at jeg aldri, ALDRI har vurdert slankepiller.
5. Moon. JAAAAAAAH! Endelig fikk jeg sett den.
6. Alle andre. Hmmm. Gode skuespillerprestasjoner, men irriterende rollefigurer. Og hva prøvde filmen egentlig å si oss?
7. Døden på Oslo S. Hva skal man si? Jeg var ikke i landet da den kom ut, så jeg så den aldri. Jeg trodde jeg hadde gått glipp av noe stort, men den gang ei.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 19:52   #67
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

1. The Wire, sesong 5. Ikke akkurat en film, men jeg tar den med allikevel. Super serie, men slutten var skikkelig antiklimaks.
3. Død Snø. Har sett den tidligere, men syns den er fantastisk morsom. Mannen ble derimot ikke imponert.
5. Alvin og gjengen 2. Forferdelig bråkete, men ungene elsket den.

Gammel 06-01-10, 22:19   #68
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

1. Avatar 3D: det må være den beste filmen jeg har sett. Helt fantastisk! En klasse for seg selv.
2. Sherlock Holmes: Spennende og gjennomført
3. Crossing Over: En relativt grei film. Noe å tenke på, tror den er laget spesifikk for amerikanere, moraliserende...
4. Brokeback Mountain: - kjedelig og veldig oppskrytt!

5. Valkyre: fengende, men ikke så bra som forventet..

Gammel 07-01-10, 11:56   #69
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Nive To Five. Morsom, lett komedie. Men med bismak. For slike forhold arbeider fortsatt mange kvinner under.
2. Pink Floyd The Wall. Veldig ekkel. De maskene er noe av det skumleste jeg har sett i mitt liv.
4. Requiem for a Dream. Sterkt gjensyn med filmen som har gjort at jeg aldri, ALDRI har vurdert slankepiller.
6. Alle andre. Hmmm. Gode skuespillerprestasjoner, men irriterende rollefigurer. Og hva prøvde filmen egentlig å si oss?
7. Døden på Oslo S. Hva skal man si? Jeg var ikke i landet da den kom ut, så jeg så den aldri. Jeg trodde jeg hadde gått glipp av noe stort, men den gang ei.
8: Noises Off. Ganske forlysterlig egentlig. Til tross for at jeg egentlig ikke liker farser.

Gammel 09-01-10, 21:15   #70
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

1. Coraline - Kjempefin og skummel!
2. Push - En slags sci-fi/thriller, sånn midt på treet. Terningkast 3.
3. Star Trek - Yes!
4. Paranormal activity - Skrekk og gru! Jeg satt med hendene foran ansiktet halve filmen. Mannen syntes også den var skummel.
5. Charlottes tryllevev - Barnefilm, ungene likte den veldig godt, og snuppa måtte til og med gråte en skvett for den var litt trist. Jeg syns den var sånn passe.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 22:31   #71
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Standard

5. Alvin og gjengen 2. Forferdelig bråkete, men ungene elsket den.
6. X-men origins Wolverine. Jeg er litt nyfrelst på sjangeren og likte filmen.

Gammel 09-01-10, 22:38   #72
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har sett:
1. "The proposal" - helt grei film. Har sett mest serier til nå (house og fraiser)
2. Sesong 1+2 av House M.D
3. "Pelle Politibil går i vannet" - søt og morsom film
4. "My sister`s keeper" - søt film om ei jente som har leukemi, og om søsteren som ble satt til verden for å redde henne.

Sist redigert av Macky : 14-03-10 kl 09:42.
Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 12:18   #73
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

8: Noises Off. Ganske forlysterlig egentlig. Til tross for at jeg egentlig ikke liker farser.
9. Man on Wire. Fascinerende dokumentar. Litt langdryg, men vel verdt en titt.

Gammel 10-01-10, 12:23   #74
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Julia & Julie". Fantastisk!

"Dodgeball: A True Underdog Story" med Ben Stiller og Vince Vaughn. Helt ok og fikk trimmet lattermusklene.

I går så vi første halvdel av "Reds" med Diane Keaton og Warren Beatty. Måtte slutte for det ble for sent for oss, men gleder meg til siste del i kveld.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 12:28   #75
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

1. Avatar 3D - Fantastisk! Skal for første gang på kino for å se en film en gang til!

Gammel 10-01-10, 12:36   #76
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

I helgen har vi fått med oss følgende i denne heimen:
Public enemies
Død snø
Anywhere but home
Gubben & katten og nissemaskinen

Gammel 10-01-10, 17:05   #77
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Moon - Sci-fi med Sam Rockewell. Vel verdt å se.
  2. Inglorious Basterds - Tarantino på bortimot sitt beste.
  3. Til Huttetuenes Land - Rørende og fantastisk tolkning av en bitteliten billedbok. Nydelig fotografert, og flot soundtrack. 5-åringen likte den også, men forsto den ikke helt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 17:19   #78
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Sherlock Holmes - morsom og sleivete, med en akkurat passe lurvete Robert Downey Jr. som passet perfekt i rollen som Holmes.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 17:27   #79
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Montana Sky. Kjedelig.

Gammel 10-01-10, 20:33   #80
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

8. Noises Off. Ganske forlysterlig egentlig. Til tross for at jeg egentlig ikke liker farser.
9. Man on Wire. Fascinerende dokumentar. Litt langdryg, men vel verdt en titt.
10. Alvin og gjengen 2. Jeg hadde sett for meg at jeg skulle begå harakiri, men den var bedre enn fryktet.

Sist redigert av Divine : 10-01-10 kl 20:57.
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.