Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørønskeliste

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-10, 13:41   #1
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Den klokka var stilig, Kokosbolle!
Gyngestolen har jeg sett på tidligere,men syntes den så litt pinglete ut live.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 13:45   #2
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ønsker meg en hyggelig slags 50-tallstapet som må gå i lyseblått, helst lodrette striper og blomster. Litt veldig sukkersøtt 50-talls.

Noen som har en link?

Gammel 20-01-10, 14:04   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Wallie: 7 rules to understand designers:

Wallie: Høydemåler:

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 20:25   #4
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Denne var helt fantastisk!

Gammel 21-03-10, 14:37   #5
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Hvor får man kjøpt denne?

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 07:29   #6
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

Hvor får man kjøpt denne?

Her!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 14:11   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Carmenzita og Absalone: Jeg så den klokka hjemme hos søsteren min, og den er virkelig kul. Hun hadde den på kjøkkenet.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 20:19   #8
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Carmenzita og Absalone: Jeg så den klokka hjemme hos søsteren min, og den er virkelig kul. Hun hadde den på kjøkkenet.

Tør jeg spørre hva søsteren din har plassert i hyllene under uret?

Gammel 24-01-10, 22:57   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Tør jeg spørre hva søsteren din har plassert i hyllene under uret?

Siden hun hadde den på kjøkkenet var det litt forskjellig. Rammer med bilder, kokebøker ++. Det begrenser seg litt siden hylla er såpass smal.

minibolle mai 2012
Gammel 05-02-10, 11:10   #10
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette anlegget ønsker jeg meg kjempekjempekjempemassssee.....

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 11:38   #11
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Dette anlegget ønsker jeg meg kjempekjempekjempemassssee.....

Åååå,det var lekkert!!

Gammel 28-02-10, 22:06   #12
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette spisebordet synes jeg er stilig. Har ikke turt å sjekke pris, men det er fra Stryn Møbelindustri.

Gammel 21-01-10, 13:35   #13
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

kokosbolle: Fine møbler. Klokken var skikkelig kul. Men det hvite, runde bordet er ikke mye å spare på. Vi har det nå og er på jakt etter et tilsvarende men bedre kvalitet. Derfor jeg ønsker meg orginalen, men prisen er litt for høy akkurat nå. Det fra Ikea tåler lite på bordoverflaten, men det verste er at det er så ustødig. Men fint er det.

Gammel 21-01-10, 14:12   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

kokosbolle: Fine møbler. Klokken var skikkelig kul. Men det hvite, runde bordet er ikke mye å spare på. Vi har det nå og er på jakt etter et tilsvarende men bedre kvalitet. Derfor jeg ønsker meg orginalen, men prisen er litt for høy akkurat nå. Det fra Ikea tåler lite på bordoverflaten, men det verste er at det er så ustødig. Men fint er det.

Takk for tipset. Hvor kommer egentlig originalen fra og vet du hva det koster?

minibolle mai 2012
Gammel 21-01-10, 14:13   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Takk for tipset. Hvor kommer egentlig originalen fra og vet du hva det koster?

Se innlegg 42 i denne tråden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 14:31   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Se innlegg 42 i denne tråden.

Takk!

minibolle mai 2012
Gammel 21-01-10, 14:42   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Litt flere ønsker:

Synes denne serien som heter Wake fra Bolia er knalltøff.

minibolle mai 2012
Gammel 23-01-10, 21:28   #18
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Jeg skal montere gulvur (det sorte jeg la ut bilde av) i morgen når vi kommer hjem i morgen. Kjøpte på fredag.

minibolle mai 2012
Gammel 24-01-10, 00:01   #19
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Glemte denne:

Gammel 24-01-10, 16:01   #20
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg VELDIG denne til mellomsøsters nye rom:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:52.