|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
This is normal!
|
Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Jeg kan veldig mye om kullseiling, gris og orientering og er dypt skuffet over at det er så få tråder om disse temaene på FP. Skjerp dere altså.
Sist redigert av noen : 06-01-10 kl 11:05. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?
Ja kom igjen, jeg kan alltids diskutere gris med deg jeg.
|
|
|
#6 |
|
guru advisor
|
Embs, kan du forklare meg hvordan man tar en kompaskurs? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
This is normal!
|
Ja, ikke sant! Da jeg var 13-14 år hadde jeg min egen grisepurke som fikk 17 grisunger. Jeg har et hav av grisevisdom å øse av, men det er ikke lett å flette inn griserelevant stoff i en vanlig FP-diskusjon skal jeg si deg. Grisetråder har vi, men tråder om gris?
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Matematikk og rettskrivning, og eventuell påkrevet flisespikking og kverulering på andre områder.
|
|
|
#10 |
|
"De"
|
Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Jeg tenker noen ganger at det er så mange her spm går meg en høy gang når det kommer til intellekt at jeg ofte ikke våger å hive meg ut i diskusjoner. : litt for ærlig:
|
|
|
#11 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Med min dårlige formuleringsevne og kronglete måter å si ting på, bidrar jeg til å vise at det ikke bare er sånne som er flinke til å diskutere her inne.
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Tant og fjas - og så tror jeg at jeg er ganske flink til å komme med positive tilbakemeldinger, om ikke annet.
|
|
|
#13 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Jeg kan ganske mye om akuttmedisin, prehospiale tjenester, samt nødmeldetjenesten, og øser velvillig av min kompetanse når det stilles spørsmål eller diskuteres noe som berører dette.
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Jeg kan litt om byggetekniske spørsmål og ganske mye om samferdsel, spesielt den typen som går på skinner. Men siden det ikke er så altfor mange spørsmål om dette, er det ikke så mange som får glede av all kunnskapen min.
|
|
|
#16 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Jeg kan jo ellers tiføye at jeg har så lite sosialt liv IRL, og jeg bruker derfor nettet en del, det er min måte å være sosial med andre. Høres sikkert rart ut.
|
|
|
|
#19 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Men en annen ting er også det at storparten av spørsmålene man får svar på er jo ikke noe som faller rett under noens fagområde, det som jeg synes er veldig bra her, er at man får svar på alt mulig som er litt sånn "tilfeldig" kunnskap, skal vi se om jeg kommer på noen eksempler. Jo, navn på TV-serie på 80-tallet, hvem som har sett en spesiell type sko til salgs hvor, om noen vet om en bestemt type hudkrem og hvor man får kjøpt det osv.
|
|
|
#20 |
|
Dig for victory!
|
Det liker jeg også, her kan man alltid lære mer! Jeg har en mastergrad i engelsk med hovedvekt på lingvistikk og kan en del om språk, så jeg syntes det var veldig morsomt å lære et språkuttrykk jeg ikke kunne av en kirurg her for en stund siden. |
|
|
|
![]() |
|
|