Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sanger på hjernen

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-10, 22:52   #61
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Og trist er det at jeg husker at det var Bjøro Håland som sang den.

Jeg trodde det var Benny Borg?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 22:57   #62
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Denne kanskje:

(Kilde:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)

Jepp, der var den. Og det er jo ikke rart at jeg bare har hatt med meg den ene strofen, han sang det maange ganger ja.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 23:01   #63
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Oh why oh why oh why you tell these lalalalalalalalies, never t-t-t-t-t-t-think That I would-a rea-rea-rea-realized

Eg må ha, eg må ha solbriller på!

RARARA-A-A-AAAA ROMA RO MA MA MA GA GA O-LA LA

:bidrar:

Gammel 05-05-10, 23:01   #64
Libra

Libra sin avatar

Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Og trist er det at jeg husker at det var Bjøro Håland som sang den.
.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg trodde det var Benny Borg?

Etter litt googling så har jeg nå hørt begge versjoner og funnet ut at de begge har bidratt.

Sist redigert av Libra : 05-05-10 kl 23:24. Årsak: pinlig skrivefeil :flau:
Gammel 05-05-10, 23:23   #65
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har for tiden en tendens til å ha "Threeeeeee - is the magic number!" på hjernen, men det er av åpenbare årsaker.

"Yes it is, its a magic number"

Herregud, den sangen forfulgte meg i en evighet helt til jeg kom på at den spilles isteden for summetone når jeg ringer mamma i Sverige.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 00:07   #66
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg må nok arrestere deg der. Originalen er med Alan Sorrenti og heter Tu Sei L'Unica Donna Per Me.

(Kilde:

)

Åh, den var kjempepop en gang ...

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Av en eller annen grunn kommer jeg alltid tilbake til denne sangen:

Schytts – Disco Lady

Foreldrene mine hadde den på kassett en gang for tredve år siden, og den sitter som støpt. Det verste er at jeg synger på den også, men da som regel bare introen pluss de to første ordene. Så mannen min er mektig lei av at jeg går rundt og synger "Lalalalalalalalalalla ....Disco Lady".

:flaut flaut flaut:

Der var det fantastisk mye dårlig!

Gammel 06-05-10, 00:50   #67
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Jeg gikk en hel sommer (om ikke enda lenger) med cola-sangen på hjernen. Ble gal av meg selv til tider.

Da tenker jeg på den;
For de store, for de små.
For de som står sammen, for de som skiller seg ut.
For de mange, for de få.
For de som elsker, elsker ikke, elsker lite, elsker mye.
osv..

Kan tenke meg jeg sang den iallfall 30 ganger om dagen.

Gammel 06-05-10, 01:00   #68
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I tidligere tider har det ofte vært julesanger som har dukket opp, men det har endret seg til Alf Prøysen. Tydeligvis er hjernen blodfan, for den kan Prøysensanger jeg knapt har hørt.

De siste dagene er det forresten: Oppi lauvåsen veks det jordbær... "... fine jordbær, røde jordbær - hele væla er bære jordbær, finn et strå og tre dom på..."

Gammel 06-05-10, 01:14   #69
Libra

Libra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

I tidligere tider har det ofte vært julesanger som har dukket opp, men det har endret seg til Alf Prøysen. Tydeligvis er hjernen blodfan, for den kan Prøysensanger jeg knapt har hørt.

De siste dagene er det forresten: Oppi lauvåsen veks det jordbær... "... fine jordbær, røde jordbær - hele væla er bære jordbær, finn et strå og tre dom på..."

Ååååå nei, denne hadde jeg akkurat fått ut av hodet mitt. Det har sluddet, regnet og snødd her og midt i snøfokka har denne surret og gått i hodet mitt.

Gammel 06-05-10, 09:34   #70
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

"Hvis vi fjerner balla, fjerner balla, blir det en vagina da? Vi kapper, kapper, kapper ..."

Ikke helt heldig å sitte på jobb og synge denne strofen om igjen og om igjen akkurat ...

Gammel 06-05-10, 10:09   #71
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så får vel eg innrømma at eg sannsynligvis aldri kommer til å bli kvitt "Julekveld i skogen"... Den blei sunget på fest ein gang, og sitter stuck. Sammen med "Lille rød traktor".

Gammel 06-05-10, 10:19   #72
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Torsdag, det er Torsdag, torsdag toooorsdag.

Gammel 06-05-10, 11:55   #73
Libra

Libra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

"Hvis vi fjerner balla, fjerner balla, blir det en vagina da? Vi kapper, kapper, kapper ..."

Ikke helt heldig å sitte på jobb og synge denne strofen om igjen og om igjen akkurat ...

Jeg er forresten glad jeg ikke aner hvilken sang og melodi dette er. :lettpåvirkelig:

Gammel 07-05-10, 22:00   #74
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Åh, herreguuuuuuuud! Jeg har "Superhero" med Daze på hjernen...

Ombapa-ea-ea-ombapa-yo....

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 22:03   #75
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Mai er over meg, og du kommer trekkende med den låta - som er uløselig knyttet til russetida mi ...

Gammel 07-05-10, 22:05   #76
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Helvete, jeg har ikke lest tråden og kommer til å angre på at jeg skal gjøre det nå.

Gammel 07-05-10, 22:09   #77
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Herlig, herlig, herlig!
Den synges urovekkende ofta - av både meg og mannen - her i heimen også ...

"... Men vad gör den egentligen?
- Den går hit, den går dit, den går rundt en liten bit - det ä' en evighetsmaskin!!!"

Gammel 07-05-10, 22:14   #78
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Damn.

Gammel 07-05-10, 22:54   #79
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Sånn ellers er sanger som "røyking er ut" med "the ænnimals" en sang jeg har hatt på hjernen iblant og også "de kaller meg patteriver - mjælkesiver, men jeg kaller meg for jurist - jurist" (også en sang fra blikkbox/midt i smørøyet/halvsju eller no - som det kun er meg og mannen som jeg vet at husker)

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Ikke dra fram Blikkbox sangene! :lalalala:

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 23:03   #80
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne har hjemsøkt hjernen min i flere dager... *litt lei selv om den er fin*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.