Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hooters til Stavanger?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-10, 16:04   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hooters til Stavanger?

Hmja, men både på HRC og TGIF er det mannlige servitører også, Scarlett.

Det er vel den jeg sliter mest med, hva slags kjønn som får hva slags stillinger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 16:08   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hmja, men både på HRC og TGIF er det mannlige servitører også, Scarlett.

Det er vel den jeg sliter mest med, hva slags kjønn som får hva slags stillinger.

Jeg er enig i at det gjør det hakket verre. Men jeg tror det er ganske naivt å tro at ikke andre utesteder også har temmelig tydelige kriterier på ytre kvalifikasjoner, og om de skal ha en jente der og en gutt der.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 16:10   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg er enig i at det gjør det hakket verre. Men jeg tror det er ganske naivt å tro at ikke andre utesteder også har temmelig tydelige kriterier på ytre kvalifikasjoner, og om de skal ha en jente der og en gutt der.

Ytre kvalifikasjoner, seff. Det er jo opplagt. Akkurat det gjelder jo (dessverre) stort sett alle serviceyrker, av type servering/butikk/resepsjon et cetera. Men en så utpreget kjønnspolitikk kjenner jeg ikke igjen fra andre steder som fronter seg som serveringssted, ikke strippeklubb.

Gammel 10-01-10, 16:05   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jobbstillinger, that is. :presiserer:

Gammel 10-01-10, 16:17   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle TGIF-ene jeg har vært på har hatt overvekt av mannlige servitører og alle har hatt mannlige bartendere. Jeg syns det er nice med unge, lekre menn.

Gammel 10-01-10, 21:56   #6
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Denne tråden førte så klart med seg denne samtalen:

Meg: Ville du gått på Hooters om det kom til Norge?
Mannen: Jeg har da vært på Hooters.
Meg (litt tatt på senga): Har du?
Mannen: Ja jeg var der da vi var i Taiwan. Men så mye hooters var det derimot ikke der, da damene var ganske så små.
Meg: Hvorfor akkurat Hooters?
Mannen: Vel når man er ute og reiser i enkelte land, så søker man av og til kjente kjeder der man vet hva man får servert.

.... og sånn var det med den saken.

Men altså... i Stavanger så kan han nok velge noe annet.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 23:14   #7
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm...denne tråden har jeg da sett lenge, men ikke giddet å åpne fordi jeg trodde den hadlet om gruppen Hooters (som jeg ikke aner om eksisterer lengre, men dog...)

Det sier vel litt om hvor gammel og utdatert jeg er, som bare forbinder Hooters med en eldgammel 80-tallsgruppe. All you Zoombies..:nynner:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 23:15   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det sier vel litt om hvor gammel og utdatert jeg er, som bare forbinder Hooters med en eldgammel 80-tallsgruppe.

Men de var bra, da. Den skal de ha.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 23:20   #9
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Men de var bra, da. Den skal de ha.

Joda, men jeg husker egentlig bare den ene sangen.

Gammel 10-01-10, 23:25   #10
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Hm...denne tråden har jeg da sett lenge, men ikke giddet å åpne fordi jeg trodde den hadlet om gruppen Hooters (som jeg ikke aner om eksisterer lengre, men dog...)

Det sier vel litt om hvor gammel og utdatert jeg er, som bare forbinder Hooters med en eldgammel 80-tallsgruppe. All you Zoombies..:nynner:

Jeg husker ikke om jeg har rødprikket deg før, Rine.
Men dette kvalifiserte nesten altså.

Her i huset elsker vi The Hooters.
Sommernatt, øl, gode venner og lyden av Satellite eller All you Zombies ...

Gammel 10-01-10, 23:31   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg husker ikke om jeg har rødprikket deg før, Rine.
Men dette kvalifiserte nesten altså.

Her i huset elsker vi The Hooters.
Sommernatt, øl, gode venner og lyden av Satellite eller All you Zombies ...

Jeg tror du har gjort det før.

Jeg skjønte ikke helt hva du vil rødprikke for, da? At jeg ikke gadd å åpne en tråd fordi jeg trodde den handlet om The Hooters, eller fordi jeg kalte de eldgamle?

Ved nærmere ettertanke har jeg hørt både sangen til 007 og Satelite, koblet dem bare ikke til Hooters. Det er jo så lenge siden, jo!

Gammel 10-01-10, 23:35   #12
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror du har gjort det før.

Jeg skjønte ikke helt hva du vil rødprikke for, da? At jeg ikke gadd å åpne en tråd fordi jeg trodde den handlet om The Hooters, eller fordi jeg kalte de eldgamle?

Ved nærmere ettertanke har jeg hørt både sangen til 007 og Satelite, koblet dem bare ikke til Hooters. Det er jo så lenge siden, jo!

Begge deler.

Jeg er da ikke så gammel ...

Gammel 10-01-10, 23:22   #13
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne var/er min favoritt:

(Kilde: youtube.com)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 22:17   #14
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jelena, her.

Om sønnen min som 20 åring gikk på en slik plass hadde jeg ikke hevet et øyenbryn, folk er da i svømmehaller, på stranda osv og ser lettkledde mennesker der. Syns ikke dette er noe verre.

Mnja, jeg synes det er en liten forskjell på å kikke på lettkledde damer i en naturlig setting og å betale for å se på lettkledde servitriser som er ansatt for å ta seg godt ut, jeg da.

Gammel 09-01-10, 22:45   #15
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg syns definitivt ikke noe om det.
Og jeg håper at vi oppdrar ungene våre såpass oppegående at de ikke får noe interesse av et slikt sted, verken datter eller sønner.

Gammel 10-01-10, 14:19   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jentene liker vise seg frem, guttene liker å se. Naturens gang.

Fine, fine, generaliserende og idiotiske holdningen.

Gammel 10-01-10, 14:26   #17
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jentene liker vise seg frem, guttene liker å se. Naturens gang.

Har vi ikke neke-smiley?
Da får du denne:

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 14:33   #18
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Greit at det er naturlig å kle av seg på stranden, men er det noe verre å se de i en kort shorts og en trang t-shirt på et serveringssted?

Setting har egentlig alt å si. Noe som er naturlig i en setting er ikke så naturlig i en annen.

Jeg ville synes det var helt greit å se nakne damer i dusjen i svømmehallen, men hadde det kommet dansende vrikkende nakne damer på podie eller dansegulvet i baren jeg var i, så hadde jeg dødd av ubehagelige følelser og følt for å komme meg derfra sporenstreks. Det samme ang. andre former for seksualitet. Jeg ville synes det var greit å se stasen til en (invitert) mann på mitt soverom, men virkelig ikke på et diskotek eller en mørk bakgate en sen kveld.

Gammel 10-01-10, 14:45   #19
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så da vrir du deg når du ser unge jenter i kort korte shortser og trange topper på her og der også da?

Man kan jo late som at gutter ikke glaner etter jenter, og at jenter ikke liker å vise seg frem. Så kan man si at jeg er idiotisk... eller man kan si at flere av dere er naive.

Selvfølgelig liker mange å vise seg frem å få positiv feedback på utseende sitt, både gutter og jenter. Det er ikke dermed sagt at det er uproblematisk at ansettelsesgrunnlaget til en arbeidsplass er at du tar deg bra ut i minimalt med klær.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 14:49   #20
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er glad for at flere kan tenke langt nok til å ikke bli smigret av et klaps på rumpa, eller en slibrig kommentar, i settinger der det strengt tatt ikke hører hjemme.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:03.