|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
| Se resultatene: Hvor stor seng har du/dere? | |||
| 75 cm |
|
0 | 0% |
| 90 cm |
|
0 | 0% |
| 120 cm |
|
5 | 2,20% |
| 150 cm |
|
61 | 26,87% |
| 180 cm |
|
126 | 55,51% |
| Større enn 180 cm |
|
12 | 5,29% |
| Det har ikke du noe med/dustepoll. |
|
1 | 0,44% |
| 140 cm |
|
5 | 2,20% |
| 160 cm |
|
21 | 9,25% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 227. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
superbruker
|
Sv: Hvor stor seng har du/dere?
Det er fordi at 160 er et svenskt standard mål. Så vil du ha det må du til Ikea eller Sverige. Bare ikke kjøp en stor madrass på det målet. Den holder ikke lengden. Kjøp heller to 80 madrasser og felles overmadrass. Da vi flyttet sammen kjøpte vi en 160 seng på Ikea. En stor rammemadrass. Det tok ikke lange tiden før vi hadde en hengekøyemadrass. Den gikk ned i midten noe som førte til at vi ramlet ned i midten hver eneste natt. Vi klagde på sengen etter 3-4 år og fikk tilbake penger for den.
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor stor seng har du/dere?Hadde inntil nylig 120 seng. Vi er gooode kjærester. Har vært høygravid i 120-sengen to ganger, så mannen kan sove på ca 20 cm.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi kunne også klart oss men 1m eller mindre- ligger i klump vi og, ikke i midten jeg klint inn i et hjørne og gubben mer eller mindre på toppen -:ikke fuldt så gode kjærester: hmpf
|
|
|
#5 |
|
awesom
|
Hos oss hadde nok 120 seng ført til samlivsbrudd.
|
|
|
#8 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor stor seng har du/dere?Vi hadde 180 cm og jeg kunne egentlig ikke tenke meg noe mindre. Men så flyttet vi og skulle kjøpe ny seng, og da flytter mine foreldre også og kjøper ny seng ...de hadde allerede en bare 6 mnd gammel Jensen Continental som de ikke kunne ha fordi madrassene var for mye for pappa, og vi fikk sengen av dem. Kunne ikke si nei til det og vi har derfor 150 cm nå. Funker greit det!
|
|
|
#9 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Hvor stor seng har du/dere?Jeg valgte 180 fordi jeg liker å ha god plass. Jeg må kjenne at jeg har "rom" rundt meg når jeg sover.
|
|
|
|
#11 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hvor stor seng har du/dere?Vi har 150, men skulle hatt 180. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hvor stor seng har du/dere?150 x 200. Har nettopp byttet gammel seng i den størrelsen til en i samme størrelse. Ønsket vel 180, men da vi målte hjemme tok det rett og slett for mye plass i rommet.
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor seng har du/dere?150 - og det er i trangeste laget, særlig de nettene vi ender med å være fire i senga. Har våknet opp med en sardinaktig følelse noen ganger
|
|
|
#14 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor stor seng har du/dere?180. Da vi ble kjent, hadde jeg 120. Det ble trangt etterhvert. Saa kjöpte vi 160 men angret etter et par aar, saa den ble gjesteseng og vi fikk oss 180. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Hvor stor seng har du/dere?160 alene.
|
|
|
#17 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor seng har du/dere?180X200. Godt med ekstra plass når man har barn som kommer inn i senga om natta. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
![]() |
Sv: Hvor stor seng har du/dere?vi har 160x200. Akkurat perfekt |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hvor stor seng har du/dere?Vi har 150-seng. Det er akkurat passe for to, men blir i trangeste laget når lillesnupp har drømt stygge drømmer og må sove i midten ...
|
|
|
#20 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor seng har du/dere?150x200 cm. Helt passe. |
|
|