Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-10, 23:50   #61
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Gleder meg til å høre hvor du finner det.

Gammel 23-01-10, 00:00   #62
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Etter å ha fulgt ivrig med på alle disse alternative TV-seriene på TVNorge, samt Medium og Ghost Whisperer, føler jeg meg kvalifisert til å hjelpe deg med dette.

Etter å ha fokusert på dette i noen timer ser jeg klart for meg et hus med tak og fire vegger. Jeg tror det er malt, det ser ut som utendørsbeis. Jeg føler veldig sterkt at margarinpakken din er inne i dette huset. Kan det være ditt hus, mon tro?

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 00:01   #63
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Etter å ha fulgt ivrig med på alle disse alternative TV-seriene på TVNorge, samt Medium og Ghost Whisperer, føler jeg meg kvalifisert til å hjelpe deg med dette.

Etter å ha fokusert på dette i noen timer ser jeg klart for meg et hus med tak og fire vegger. Jeg tror det er malt, det ser ut som utendørsbeis. Jeg føler veldig sterkt at margarinpakken din er inne i dette huset. Kan det være ditt hus, mon tro?

Det høres jo helt ut som MITT hus!

Gammel 23-01-10, 00:02   #64
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har du fått noen andre til å lete? Jeg ser meg ofte blind når jeg leter. Så snart mannen kikker, finner han det ofte med en gang.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 00:02   #65
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Inni mikro'en. :synsk:

Gammel 23-01-10, 00:02   #66
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Det blir spennende å se hvor smørpakken dukker opp igjen.

Vi opplevde noe liknende for noen uker siden. Plutselig kunne ingen av oss finne igjen de kode-dingsene til nettbanken. At min var rotet bort var ikke noe nytt, men til tross for at alle rom ble endevendt fant jeg den ikke. Mannen har som regel oversikt over sine saker, men hans var også søkk borte. Vi dro fram sofaene, vi lette under senga (!), og i det hele tatt. Plutselig en dag lå de på sjenken i stua.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 00:08   #67
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg har fått min første rødprikk!! For dette innlegget!

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Neppe.

Åh - du er en resirkuleringsmester!

Har du kryssforhørt pus? Katter er ikke så begeistret for barnebursdager, har jeg hørt, og det kan jo hende han tror at kaken skal fortæres av de gærne hjemme?

Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 00:16   #68
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Abonnerer!

Hvor er de andre 100 grammene? Ensomme i kjøleskapet?
Har dere ikke vært og kjøpt nytt smør eller finnes det ikke senåpent/døgnåpent/smørholdig bensinstasjon i nærheten?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 00:18   #69
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Men smöret, Esther!"

Gammel 23-01-10, 00:19   #70
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Å nei, du. Det er mitt hus!!

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 00:24   #71
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Har du sjekket inne i vaskemaskinen? I sengen? Jadda, jeg har funnet mye på rarere steder. Jeg er utrolig distre. Legger fra meg ting når jeg skal gjøre noe annet. Så ligger mobilen i dusjen (det rant heldigvis ikke vann der), lommeboken i fryseren. Melken i vaskemaskinen. Fant genseren til en av ungene hengende ut av vinduet en gang.

Så jeg tror absolutt margarinet dukker opp på et helt absurd sted.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 00:40   #72
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er synsk!

Ikke har puppa mine blitt noe større, så jeg kan ikke i et hjernedødt øyeblikk, noe jeg skal innrømme at jeg har noen av i løpet av et døgn, klart å stappe bh'n full av margarin, nei.

Gammel 23-01-10, 00:41   #73
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Hey - er det du som har tatt margarina mi?

Og Rattata - hvorfor i all videste verden blir du rødprikket for at jeg resirkulerer? Om noen har et problem med resirkuleringa mi, får de heller rødprikke meg. Og gjerne rødprikke Lånerne i samme slengen.

Heldigvis har vi Kiwi rett nede i bakken, så de redda kaka.

Gammel 23-01-10, 00:45   #74
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Og jeg trodde det bare var jeg som drev med sånt, Lucifer... Godt å vite at jeg ikke er alene. Heldigvis har jeg Katta som plukker opp tingene mine og legger dem der de skal være, sånn at jeg finner dem igjen. Er jeg veldig heldig gjør hun det før minstemann får tak i dem. Og andre ganger får minstemann lov å låne tingene mine, gjerne spise litt på dem også. Muligens for å statuere et eksempel? De mange syrlige kommentarene angående min hang til å slenge rundt meg kan tyde på det. Spesielt upopulære tror jeg sokkene mine er. De har en tendens til å havne steder de ikke skal være, visstnok...

Kanskje du også har en slik hjelper, Inagh? Kanskje tilogmed en usynlig hjelper? Du skal se margarinpakken dukker opp om noen uker helt av seg selv, grønn og fæl.

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 00:49   #75
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg trodde det bare var jeg som drev med sånt, Lucifer... Godt å vite at jeg ikke er alene. Heldigvis har jeg Katta som plukker opp tingene mine og legger dem der de skal være, sånn at jeg finner dem igjen. Er jeg veldig heldig gjør hun det før minstemann får tak i dem. Og andre ganger får minstemann lov å låne tingene mine, gjerne spise litt på dem også. Muligens for å statuere et eksempel? De mange syrlige kommentarene angående min hang til å slenge rundt meg kan tyde på det. Spesielt upopulære tror jeg sokkene mine er. De har en tendens til å havne steder de ikke skal være, visstnok...

Kanskje du også har en slik hjelper, Inagh? Kanskje tilogmed en usynlig hjelper? Du skal se margarinpakken dukker opp om noen uker helt av seg selv, grønn og fæl.

Du mener å insinuere at hos oss ville riktig svar vært i skuffen under bordet?

Gammel 23-01-10, 00:51   #76
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Jeg har fått min første rødprikk!! For dette innlegget!

/

Gammel 23-01-10, 00:52   #77
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Jeg vet!! Ved barberhøvelen din!!

Margarin kan forresten bli bortevekke, bruk ekte smør istedenfor...

Gammel 23-01-10, 01:27   #78
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spennende! Og også spennende - hvorfor i alle dager ble Rattataen rødprikket?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 01:29   #79
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Jeg krever rødprikk-outing!

Gammel 23-01-10, 02:43   #80
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg er veldig spent på hvor margarinen dukker opp!

Emneord
skyll-brett-stapp

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:43.