|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Nja, litt. Men nå er det jo bollesøndag også, og DET feirer vi jo. Hallo, boller! Jeg skal lage svenske semler, og min mor og bror kommer på middag her.
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Jeg fikk alle tre ungene i senga i morges, kos og latter, en gave vi ordna i går sammen, og en sinnsyk mengde klesvask som skal tas rede på i dag. Morsdag er mors dag ja. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Vi feiret det hjemme som barn, og jeg passer på å ringe mamma, men det gjør jeg stort sett hver helg uansett. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Ungene liker bursdager og begivenheter generelt. Så vi feirer litt, dvs. de lager kort og vi kan kjøpe en liten ting. Det blir for dem, som med alt annet. Og ho mamma é drivkraften i alt, og ordner så alle får det bra. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Ikke i år, poden er hos pappaen sin i helgen. Han skulle ringe meg på søndag da, også skulle han lage kort til meg på skolen i dag.
|
|
|
#7 |
|
snur
|
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Vi feirer morsdag ja. Nå har jeg en som har bursdag rett rundt den helga hvert år så da blir det i allefall feiring. I år har vi fått besøk av søstra mi med familie også (bor 30 mil unna), så da blir det ekstra hyggelig.
|
|
|
#8 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Nei. Jeg er sterk motstander og det har jeg vært siden jeg var barn. Jentene har laget kort så det tar jeg selvfølgelig i mot og koser meg med, men det er ingen gaver, sove lengre, kake osv. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Nei, det gjør vi ikke. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
By the Sea
|
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Det siste 4-åringen sa før han sovnet var: "Jeg gjeeeeder meg sånn til i ovejimojgen, foj da ej det mojsdag!!"
|
|
|
#11 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?
Nei, fysjom!
|
|
|
#12 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#14 |
|
By the Sea
|
Ja, bare sorgen - hele elendigheten!
|
|
|
#15 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Ja, takke seg til travle morgener med unger som krangler, mann som snorker ved siden av og frokost avhengig av hva du gjør det til.
|
|
|
#16 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?"Mammaaaa, det er morsdag, da må vi ha kake, kan du lage kake?"
|
|
|
#17 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Det er jo dobbeltdag jo så litt spøkefult feires det. Fastelaven går vi vanligvis forbi i relativ stillhet. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Curlingkone
|
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Jeg fikk frokost på sengen mens jeg ammet.
|
![]() |
|
|