|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
seru
|
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?
6-åringen min har tatt opp og sirlig nedskrevet bestilling på kaffe, brødskive med leverpostei og tegning på senga, så denne kan herved dementeres.
![]() |
![]() |
#62 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Ikke i år, poden er hos pappaen sin i helgen. Han skulle ringe meg på søndag da, også skulle han lage kort til meg på skolen i dag.
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Åh, det husker jeg at vi også gjorde. Kjenner at morsdagsfeiring frister litt da, hvis jeg nå blir mor noen gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
snur
|
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Vi feirer morsdag ja. Nå har jeg en som har bursdag rett rundt den helga hvert år så da blir det i allefall feiring. I år har vi fått besøk av søstra mi med familie også (bor 30 mil unna), så da blir det ekstra hyggelig.
![]() |
#65 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Nei. Jeg er sterk motstander og det har jeg vært siden jeg var barn. Jentene har laget kort så det tar jeg selvfølgelig i mot og koser meg med, men det er ingen gaver, sove lengre, kake osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Nei, det gjør vi ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
By the Sea
|
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Det siste 4-åringen sa før han sovnet var: "Jeg gjeeeeder meg sånn til i ovejimojgen, foj da ej det mojsdag!!"
![]() |
#68 |
Ringskrømt
|
Nei, fysjom!
![]() |
#69 |
By the Sea
|
![]() |
#71 |
By the Sea
|
Ja, bare sorgen - hele elendigheten!
![]() |
#72 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Ja, takke seg til travle morgener med unger som krangler, mann som snorker ved siden av og frokost avhengig av hva du gjør det til.
![]() |
#73 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Helt enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Vi feirer ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?"Mammaaaa, det er morsdag, da må vi ha kake, kan du lage kake?"
![]() |
#76 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Det er jo dobbeltdag jo så litt spøkefult feires det. Fastelaven går vi vanligvis forbi i relativ stillhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Jeg fikk alle tre ungene i senga i morges, kos og latter, en gave vi ordna i går sammen, og en sinnsyk mengde klesvask som skal tas rede på i dag. Morsdag er mors dag ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Jeg fikk frokost på sengen mens jeg ammet.
![]() |
|
|