Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Morsdag, feirer dere den dagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-10, 20:09   #61
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Nei, det har vi ingen tradisjon for.

6-åringen min har tatt opp og sirlig nedskrevet bestilling på kaffe, brødskive med leverpostei og tegning på senga, så denne kan herved dementeres.

Gammel 12-02-10, 20:11   #62
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke i år, poden er hos pappaen sin i helgen. Han skulle ringe meg på søndag da, også skulle han lage kort til meg på skolen i dag.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 20:24   #63
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

6-åringen min har tatt opp og sirlig nedskrevet bestilling på kaffe, brødskive med leverpostei og tegning på senga, så denne kan herved dementeres.

Åh, det husker jeg at vi også gjorde. Kjenner at morsdagsfeiring frister litt da, hvis jeg nå blir mor noen gang.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 20:43   #64
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Vi feirer morsdag ja. Nå har jeg en som har bursdag rett rundt den helga hvert år så da blir det i allefall feiring. I år har vi fått besøk av søstra mi med familie også (bor 30 mil unna), så da blir det ekstra hyggelig.

Gammel 12-02-10, 20:47   #65
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei. Jeg er sterk motstander og det har jeg vært siden jeg var barn. Jentene har laget kort så det tar jeg selvfølgelig i mot og koser meg med, men det er ingen gaver, sove lengre, kake osv.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 21:03   #66
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Nei, det gjør vi ikke.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 21:18   #67
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det siste 4-åringen sa før han sovnet var: "Jeg gjeeeeder meg sånn til i ovejimojgen, foj da ej det mojsdag!!"

Gutta mine digger feiringer - da nikoser de seg.

Gammel 12-02-10, 21:18   #68
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ying, her.

Nei. Jeg er sterk motstander og det har jeg vært siden jeg var barn. Jentene har laget kort så det tar jeg selvfølgelig i mot og koser meg med, men det er ingen gaver, sove lengre, kake osv.

Nei, fysjom!

Gammel 12-02-10, 21:21   #69
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nei, fysjom!

Hvem er vel ikke en sterk motstander av å sove lenge? Det er en uting, helt klart!

Gammel 12-02-10, 21:23   #70
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er like ubehagelig som å få kake!

Gammel 12-02-10, 21:24   #71
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er like ubehagelig som å få kake!

Ja, bare sorgen - hele elendigheten!

Gammel 12-02-10, 21:26   #72
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Ja, takke seg til travle morgener med unger som krangler, mann som snorker ved siden av og frokost avhengig av hva du gjør det til.

Gammel 12-02-10, 21:36   #73
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg elsker enhver grunn til å gjøre noe spesielt, så vi gjør noe ut av både valentines, morsdag og farsdag. Av og til lager vi noe selv, av og til kjøper vi noe og av og til bare klemmer og kysser vi litt ekstra. Så det går fint an uten å dra inn handelstanden, hvis det er det som bekymrer.

Helt enig. Ja selv påske innebærer nå dekorasjon her. Utrolig hvor mye artigere det er når man har noen å ordne for. Bare det å se meg av alle stå der med de XL-eggene og blåse ut innholdet for at vi skulle male, samt lage påskepynt med Nabbiperler. Fisk på land kalles det. Og ikke minst hauser jeg opp min egen bursdag, ja jeg har til og med fått krone flere år på rad.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 21:54   #74
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi feirer ja. Jeg får sove lenge, og som regel har vi hatt god frokost, mannen lager middag, og vi koser oss litt ekstra. Jeg synes det er ypperlig med slike dager, vi er ikke så gode til å gjøre stas på hverandre i hverdagen.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 21:57   #75
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Mammaaaa, det er morsdag, da må vi ha kake, kan du lage kake?"
- fra det kifske barndomshjem.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 23:40   #76
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Det er jo dobbeltdag jo så litt spøkefult feires det. Fastelaven går vi vanligvis forbi i relativ stillhet.

Mazkisen får litt cielosjokolade på valentines og Mazungen Marshmellowshjerter. Om jeg får noe er jeg mer usikker på.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 11:58   #77
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk alle tre ungene i senga i morges, kos og latter, en gave vi ordna i går sammen, og en sinnsyk mengde klesvask som skal tas rede på i dag. Morsdag er mors dag ja.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 12:36   #78
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk frokost på sengen mens jeg ammet.
Og kort som mannen og tuppa hadde laget med håndavtrykk.
Tulipanbukett fikk jeg også, men i går da.

Frokosten ble forøvrig avsluttet med en mega-gulp.

Gammel 14-02-10, 13:06   #79
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Frokosten ble forøvrig avsluttet med en mega-gulp.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.