Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-10, 08:16   #61
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du betalt 2399 kr for et tørkestativ?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Om det satte på vaska, plukket den ut av maskinen, hang opp tøyet og brettet det når det var tørt; joda.

Samme tenkte jeg.
Og det strykebrettet er jo ikke funksjonelt engang!

Gammel 23-02-10, 08:22   #62
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Tjah, jeg kan godt prøve å sette meg inn i tankene til en potensiell kjøper:

La oss si at jeg har et stort bad, evt en stor gang. Og jeg liker shabby chic. Og tørkestativer er jo skikkelig stygge. Man vil helst ha dem bort så fort som mulig når vaska er tørr. Men jeg er lat, og klesvaska blir hengende til a) jeg har brukt alle de tørre klærne som hang der, eller b) jeg må ta dem ned for å få hengt opp en ny vask. Da hadde det jo vært fint om tørkestativet var skikkelig fint, sånn at det gjerne kunne stå fremme hele tiden uten at jeg irriterte meg over det. Ja, faktisk så fint at det var en utsmykning i seg selv, og kombinert med alle shabby chic-klærne mine, ville det jo blitt toppen av lykke. Ja, da tror jeg kanskje det kunne være verd nesten så mye. Hvis jeg hadde hatt råd, da, og det hadde jeg sikkert hatt, hvis dette var stilen min.

Men, næh.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 08:39   #63
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Nja, tror egentlig ikke det. Mulig jeg hadde gjort det om jeg var rik.

Men sånn ellers ville jeg prioritert andre ting, fremfor et dyrt tørkestativ, når jeg finner et som er greit nok til 200 kr på Jysk.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 09:10   #64
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

nei.. ikke tale om.Selv ikke om jeg var rik..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 09:12   #65
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

greit nok at mye shabby chic er stilig, men det tørkestativet og strykebrettet ser ut som noe jeg kunne bygget selv..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 10:11   #66
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

greit nok at mye shabby chic er stilig, men det tørkestativet og strykebrettet ser ut som noe jeg kunne bygget selv..

Det ser ut som noe skikkelig rallemikk.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 10:38   #67
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Niks. Det holder for meg med tørkestativ kjøpt på Europris for 149,-.

Gammel 23-02-10, 10:43   #68
Pippilopp
I tenkeboksen

Pippilopp sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Pippilopp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Heller en bedre middag enn det der inn hos oss, men for all del, smaken er som baken...

Gammel 23-02-10, 13:02   #69
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Nja, tror egentlig ikke det. Mulig jeg hadde gjort det om jeg var rik.

Men sånn ellers ville jeg prioritert andre ting, fremfor et dyrt tørkestativ, når jeg finner et som er greit nok til 200 kr på Jysk.

200 kroner
mitt kosta 149

2399? da måtte det som sagt før her, gjort hele jobben fra bløtt til brettet i skapet.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 13:21   #70
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Aldri i livet. I så fall skille den ha tørket klærne på ett blunk og brukt minimalt med strøm.
Stygg var den også!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 13:44   #71
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men jeg vedder på at jeg har noen venninner som har lyst på tørkestativet. Strykebrettet også, men da sikkert som en oppsats eller noe med noe sølvfat og Lene Bjerrelys på. Men jeg tror ikke de ville betalt så mye da.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 13:48   #72
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne godt brukt 3000 spenn på et pent tørkestativ, ja, men det der var mer Shabby enn Chic, synes jeg.

Gammel 23-02-10, 15:02   #73
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Nei, men jeg har ei venninne som hadde gjort det. Hun fikk strykebrett i samme stil til 40 års dagen og det kostet i samme gata.

Den dagen jeg føler at strykebrettet og tørkestativene bør matche interiørstilen ellers (ikke det at vi har en stil), håper jeg noen banker meg hardt i hodet...

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 15:06   #74
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde Shabby Chic var sååå 2008. Dyrker fremdeles noen den stilen?

*stilløs med tørkestativ fra Europris*

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 15:07   #75
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrull, her.

Den dagen jeg føler at strykebrettet og tørkestativene bør matche interiørstilen ellers (ikke det at vi har en stil), håper jeg noen banker meg hardt i hodet...

Gammel 23-02-10, 15:09   #76
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Fullstendig galskap. Om jeg hadde vært opphengt i den stilen der hadde jeg heller laget et selv. Jeg kunne vært villig til å betale litt for et sånt taksystem som kan heises opp og ned, men det er det.

*har også Europrisstativ - samt skap å gjemme det i*

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 17:02   #77
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh. Nei. Ikke liker jeg noen form for chic, ikke da det var hot en gang, og ikke betaler jeg over to gærninger for et tørkestativ.

For et par sko, derimot ...

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 17:16   #78
Thelma
♪♫♪♫♪♫♪♫♫

Thelma sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Thelma er litt kul
Standard

Aldri i verden om jeg hadde brukt så mye på et tørkestativ. Helt utrolig at det er marked for det.

Betalte nylig 800,- for et takmontert tørkestativ, og syntes det var mer enn nok.

Gammel 23-02-10, 17:40   #79
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Øh. Nei. Ikke liker jeg noen form for chic, ikke da det var hot en gang, og ikke betaler jeg over to gærninger for et tørkestativ.

For et par sko, derimot ...

Du och jag, Scarletta.

Gammel 23-02-10, 18:00   #80
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor er det fullstendig galskap? Jeg skulle gjerne hatt et tørkestativ som matcher øvrig interiør.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:32.