|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvordan legger dere dynen?
Vi gjør som Esme, det er bra med lufting. Dermed blir det sjeldent redd opp, egentlig bare når vi har lagt på rent sengetøy eller når vi reiser bort. Da rer jeg opp som på det aller første bildet, og legger sengeteppe over.
![]() |
#62 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan legger dere dynen?Til hverdags ligger dynene i en krøll, mens i helgene når jeg har tid, rees sengen med brettede dyner (slik bildet i første innlegg) med sengeteppe over + pynteputer.
![]() |
#63 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvordan legger dere dynen?Vi lufter så og si aldri dynene. Jeg er pollenallergisk, så om sommeren hadde det uansett vært helt uaktuelt. Det vi imidlertid gjør en sjelden gang er å støvsuge dynene, det skal visstnok også fjerne mye midd. Putter dyna i en søplesekk og suger med støvsugeren til dyna er en steinhard ball. Gjerne i to runder.
![]() |
#64 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan legger dere dynen?Vi rister godt, og legger dem dobbelt, som på det første bildet.
![]() |
#66 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan legger dere dynen?Jeg har dobbeldyne. Når jeg står opp lar jeg den ligge åpen og gjerne brettet ned mot enden, for å få luftet litt. Jeg åpner også alltid vinduet før jeg går i dusjen, så får soverommet luftet seg godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan legger dere dynen?Er den midden noe farlig da?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Personlig pessimist
|
Midden er kjempekoselig. Lettholdt husdyr, fôrer seg selv, og formerer seg som bare det. Litt lite allergivennlig, men det er jo de fleste kjæledyr.
![]() |
![]() |
#71 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan legger dere dynen?Enig. Og jeg tror ikke en sammenkrøllet floke er så mye mindre midd-vennlig en en godt oppristet og lett sammenlagt dyne, altså.
![]() |
#72 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan legger dere dynen?Der den havner! |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Sv: Hvordan legger dere dynen?Dere vet hva som kan skje om man ikke legger dynen pent på sengen, ikke sant? Dere husker vel denne:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Personlig pessimist
|
![]() |
![]() |
#78 |
|
Sant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvordan legger dere dynen?jeg gidder aldri å re opp sengene, ikke om vi har gjester heller (de bruker ikke være i sengene våre). Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor noen gidder å legge på sengeteppe når det beviselig er usunt.
![]() |
#80 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hvordan legger dere dynen?Det eneste jeg bryr meg om er at sengetøyet er rent og at ikke dynene liger på selve madrassen dagen igjennom. Da innbiller jeg meg at madrassen får luftet seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|