|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenJeg boikotter herved Romøren jeg også. Jeg er nesten fristet til å møte opp for å heie på Anette og snu ryggen til Romøren og vil oppfordre alle andre til å gjøre nettopp det. |
|
|
|
#2 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenDet er bedritent dårlig gjort. Jeg håper det ruller noen hoder i etterkant. Kollenhopp fremstår ekstremt lite sympatisk.
|
|
|
#3 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenJeg synes at hele østlandsområdet burde møte opp å juble for Anette Sagen i kveld. Dessverre er jeg alene med tre små og har ikke mulighet, men jeg skulle gjerne vært der!
|
|
|
#4 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenI mellomtiden, i et parallellt univers:
|
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenForresten, jeg lurer på noe når det gjelder hopp - hvorfor har det alltid vært en mannesport? Jeg mener, mannfolkene som (nå) hopper gjør jo alt de kan for å være små og lette, som burde bety at det er en sport damer, som naturlig er lettere enn mannfolk kunne hevde seg i? Eller har jeg misforstått alt
|
|
|
#6 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenOg der hoppet hun, og ble historisk. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
villende
|
Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenElin Ørjaseter får sagt det! http://e24.no/kommentar/e24-kommenta...cle3547307.ece |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen
|
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
Det er jeg aldeles enig med deg i. Det var det at de faktisk prøvehoppet (med hvem som helst andre enn medlemmer av landslaget) som jeg ikke reagerte på. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenJeg er enig med Ørjasæter, hvor føkkings smålig går det an å være egentlig?
|
|
|
#11 |
|
.
Takk for linken, hun skriver det akkurat slik det er. Ta seg til rette, ture frem som Blærumsgutter gjør... At det går an. :kjenner jeg blir sint igjen: |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Men først, kaffe!
Hun får virkelig sagt det! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenHehe, så en artig link på VG: Hei Kollenhopp, 1700-tallet ringte, de vil gjerne ha igjen kvinneholdningene sine! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenDet er litt kult også, når slike folk blottlegger sitt lille jeg på den måten. Tror ikke de hadde forutsett denne massive motstanden, men helst sett at seg imellom så rådet det ingen tvil om hvem den første var. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#17 |
|
saftig
|
Jeg syns Romøren har bæsjet kraftig på leggen, men jeg kjenner jeg lar meg provosere av generaliseringen her.
|
|
|
#18 |
|
.
Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye HolmenkollenSorry, jeg bare kvasisiterte Ørjasæter. Hun/jeg refererer nok ikke til bærumsgutter generelt, men kaller de som tar seg til rette og turer fram som "blærumsgutter". Ja, ja, jeg mente ikke å være frekk, jeg synes begrepet dekker bra i denne saken. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland