Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kattepine!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-10, 16:25   #61
Medusa_83
Nybegynner

Medusa_83 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bærum
Medusa_83 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kattepine!

Det finnes også noe som heter UrineOff. Det fjerner lukten av katteurin, og skal visstnok også gjøre området mindre fristende å tisse på i etterkant. For mennesker lukter det friskt og godt. Tror man får kjøpt det på dyreklinikker og sånt.

Når det gjelder Paracet-forslaget, må jeg bare si at det er helt horribelt å skrive noe sånt, uansett om man skulle være så "heldig" at det bare går utover den ene katten man mener å forgifte. Kanskje symptomlisten kan vekke til live litt empati?
*sløvhet
*cyanose
*sikling
*oppkast
*pesing
*ødem i ansikt og på labbene
*bleke eller brunlig misfargede slimhinner på grunn av blod som ikke kan frakte oksygen
*gulsott
*sjanglende gange
*kramper
*koma
*død I LØPET AV NOEN DAGER!

Medusa_83 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 16:56   #62
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Eller man kan snakke med katteeierene om at de må skaffe utetoalett til kattene sine.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 17:19   #63
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er sjokkert over lavmålet hos annemede, denne luktet det dårlig av.

Klart jeg skjønner at du lar deg provosere av katter og at dette trigger deg, men å oppfordre til dyremishandling burde du virkelig holde deg for god til.

Allergi er selvsagt vanskelig å leve med og jeg skjønner at andres kattehold kan provosere deg like mye som andres parfymebruk kan provosere skvetten, nettopp fordi det rammer dere. Det legitimerer allikevel ikke slik ondskap!

Sist redigert av Mani : 29-03-10 kl 17:25.
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.