|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Passiv
|
![]() Sv: Røyking og svært ekstroverte barn
:signerer: |
![]() |
![]() |
#62 |
Ringskrømt
|
![]() |
#63 |
Epikur
|
![]() Sv: Røyking og svært ekstroverte barnIngling: Det er bare en diskusjon, folk er tydelige og uenige, og det er greit. Det er ikke noe personlig, det er bare at ting ser litt krassere ut på prent enn det ville vært muntlig rundt et kafébord. Og du, jeg mener overhodet ikke å ynkeliggjøre deg, altså, men min forumerfaring tilsier at det er perioder der man er både mer sårbar og mer angstbitersk enn ellers. Jeg mistet selv i fjor sommer og jeg tror det syns i diskusjonene at jeg var lei meg og forbanna.
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg tror du har et poeng, Mim, og nettopp derfor tror jeg det er lurt å ikke skrive så mye akkurat nå. Jeg skal vente til jeg kan argumentere skikkelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Passiv
|
Ikke gjør det. |
![]() |
![]() |
#66 |
|
Det var jo ikke akkurat veldig hyggelig sagt. Men denne debatten handler ikke om meg, så hadet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Røyking og svært ekstroverte barnDet var en spøk, ingling. Jeg tror kanskje det er en idé å ta seg en pause når man er så sårbar. For å skåne seg selv, mener jeg.
![]() |
#68 |
|
Ja, det er det jeg prøver på. Jeg tror det er lurt jeg også. Fortsett å diskutere disse hersens maseungene, dere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg synes det er kult at det er ukult å røyke, det betyr at samfunnet endrer seg og at små barn har oppfattet dette og tar andre valg enn for noen år tilbake.
![]() |
#70 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Røyking og svært ekstroverte barnSånn helt på siden:
![]() |
#71 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn ville jeg følt det også. Jeg skjønner ikke helt dette med å smugrøyke for ungene sine, det blir jo ganske sikkert oppdaget når de blir større. Har et par venninner som er helt hysteriske for at barna skal oppdage dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Jeg bor i en stubbe!
|
Jeg bare liker ordet.
Det hjelper på at moren i denne situasjonen var veldig flau, ble ganske streng i røsten mot sin unge datter, forlangte at hun ba om unskyldning, og dro frem kleenex og mascara (
![]() |
#75 |
Aktiv
Medlem siden: May 2007
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Røyking og svært ekstroverte barnEn liten avsporing. (
![]() |
#77 |
© All rights reserved
|
Jeg smugrøyker av og til om kvelden, men i helgene røyker vi ofte cigar og dette får ungene med seg. Vi sier at det ikke er bra og at vi ikke gjør det hver dag, men av og til. Akkurat som med vin, sjokolade, potetgull og annet usunne greier.
(Kopiert og endret.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg synes ikke det er noe uhøflig å si til folk at man er dum når man røyker jeg. Det er jo bare veldig, veldig sant. Folk må jo tåle å høre sannheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|