Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er dette den ultimate matboks?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-07, 19:22   #61
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette den ultimate matboks?

Da har jeg endelig fått somlet meg til å bestille. Bestilte fra http://www.lunchboxes.com/ Etter mine beregninger blir det ca 233,- inklusiv frakt for matboksen.

Gammel 14-03-07, 19:45   #62
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den har jeg lenge lest om på lavkarbo.no og her er bloggen til han som har brukt den på forumet:

http://www.vgb.no/20515/

Masse gode tips til lavkarbo-lunsjer.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 21:26   #63
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Den har jeg lenge lest om på lavkarbo.no og her er bloggen til han som har brukt den på forumet:

http://www.vgb.no/20515/

Masse gode tips til lavkarbo-lunsjer.

Takk for tipset!

Gammel 17-03-07, 20:03   #64
Soffers
Kontrollfreak

Soffers sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Soffers er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Da har jeg endelig fått somlet meg til å bestille. Bestilte fra http://www.lunchboxes.com/ Etter mine beregninger blir det ca 233,- inklusiv frakt for matboksen.

Jeg og. Fikk mail i går om at den var sendt!

Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 16:02   #65
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal bestille meg slike jeg også etterhvert,geniale

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 19:38   #66
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk min for kort tid siden og må vel innrømme at jeg ble litt skuffet.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 19:42   #67
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan du utdype?

Gammel 21-03-07, 19:45   #68
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg fikk min for kort tid siden og må vel innrømme at jeg ble litt skuffet.

Hvorfor ble du skuffet?

Jeg fikk min i dag, og stusser over et par ting. At man ikke kan vaske den i oppvaskmaskinen (var det bare innmaten mon tro?), også synes jeg den var litt vanskelig å lukke igjen ordentlig. Mulig jeg har møblert den feil, det lå ved en lapp om hvordan det skulle gjøres. Skal ta den i bruk på jobb i morgen, får avlevere rapport siden.

Gammel 21-03-07, 19:50   #69
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Kan du utdype?

Ja, litt.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hvorfor ble du skuffet?

Jeg fikk min i dag, og stusser over et par ting. At man ikke kan vaske den i oppvaskmaskinen (var det bare innmaten mon tro?), også synes jeg den var litt vanskelig å lukke igjen ordentlig. Mulig jeg har møblert den feil, det lå ved en lapp om hvordan det skulle gjøres. Skal ta den i bruk på jobb i morgen, får avlevere rapport siden.

Den er litt mindre enn forventet, lokket på boksene innvendig var veldig harde m.m. Låsemekanismen på hovedboksen stusset jeg også på.

Jeg tok forresten sjansen på oppvaskmaskinen (la alt i øverste hylle) og det gikk fint.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 22:26   #70
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå som dere har brukt dem en stund, hva syns dere nå? Hvor stor er den?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 22:28   #71
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Å denne va genial! Takk for tips!!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 22:32   #72
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nå som dere har brukt dem en stund, hva syns dere nå? Hvor stor er den?

Jeg ble litt skuffet, fordi jeg synes den var vanskelig å lukke i begynnelsen. Også kan ikke boksene inni vaskes i oppvaskmaskinen. Den har blitt litt lettere å lukke. Det er ganske god plass i den synes jeg, litt ettersom om du har boksene oppi eller utenfor. Jeg plukker ut de to største, og da er det vel kanskje plass til en 3 (4?) brødskiver, et par knekkebrød, en drueklase og en gulrot. Jeg har med meg frokost på jobben også, så jeg synes det er fint med litt plass.

Gammel 28-01-08, 13:38   #73
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du fremdeles litt skuffet, Irma?

Nå har nemlig jeg også bestilt - bestilte herfra: www.laptoplunches.co.uk og med frakt kom det på ca. 200. Har bestemt meg for å droppe kjøpelunsj hver dag etter at kantineprisene spratt 30% i været over nyttår - dessuten har mannen sagt han godt kan lage lunsj til meg også. :bortskjemt:

Gammel 28-01-08, 13:43   #74
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har et par sånne, de går rett i oppvaskmaskinen og det ser da greit ut så langt.

http://www.godestunder.no/storefront...ge=newsb&id=36

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 13:47   #75
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det står det også på nettsidene at de tåler. (Det sto kanskje ikke det da Irma kjøpte den.)

Sitat:

Durable plastic is microwave and dishwasher (top rack) safe.

Gammel 28-01-08, 14:07   #76
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syntes den Irma la ut er veldig fin, men den ser veldig stor ut? Jeg skal ofte bare ha med meg et lite måltid, og denne blir da altfor enorm å drasse på. Ellers så kunne jeg tenkt meg en tilsvarende, men mindre. Tre rom hadde vært passe.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 14:10   #77
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Syntes den Irma la ut er veldig fin, men den ser veldig stor ut? Jeg skal ofte bare ha med meg et lite måltid, og denne blir da altfor enorm å drasse på. Ellers så kunne jeg tenkt meg en tilsvarende, men mindre. Tre rom hadde vært passe.

Dimensions

• length = 23cm
  • width = 18cm
  • height = 5cm
  • length of utensils = 16.5cm
  • larger inner containers = 11.5 x 7.5 x 4.5cm
  • smaller inner containers = 7.5 x 5 x 4.5cm
  • dip container = 4 x 2.5 x 4cm

Gammel 28-01-08, 14:12   #78
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

????

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 14:13   #79
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Jeg tenkte jeg skulle slå i bordet med nøyaktig hvor stor den var - kanskje det var andre som lurte på det.

Gammel 28-01-08, 14:27   #80
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg tenkte jeg skulle slå i bordet med nøyaktig hvor stor den var - kanskje det var andre som lurte på det.

Jeg gjorde det. Har tenkt på å kjøpe en sånn i lang tid, men så er det det at jeg har en tendens til å bli gira i en måneds tid og så er det tilbake til matpakke. Hmmmm.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.