|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når pynter dere til påske?Vi er på hytta hele påsken, så hjemme pynter jeg ikke. På hytta pynter vi med noen få kyllinger, påskeservietter og litt påskeblomster (påskeliljer og gule tulipaner) samt kvister/gåsunger med egg på. Gule lys er jeg ikke så veldig glad i
![]() |
#62 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Når pynter dere til påske?Poden har laget et par påskepyntgreier, de setter vi fram til palmehelga, tenker jeg. "vi" er vel strengt tatt pappan i år.
![]() |
#63 |
Audacious
|
![]() Sv: Når pynter dere til påske?Jeg pynter ikke til påske. Men jeg kan finne på å sende med ungenes påskepynt til hytta hvor de stort sett alltid er på helligdagene i påsken. For der er ungenes farmor, som definitivt pynter til påske.
![]() |
#64 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når pynter dere til påske?Vi (ehhh...jeg) pynter når vi kommer på hytta. Så tirsdag i påskeuken blir det pyntet til påske på hytta.
![]() |
#65 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Når pynter dere til påske?Vi skal til familie i påska, så vi har pynta allereie nå.... det er litt for å feire våren helst da. Har tatt kvister med gåsungar inn, og hengt opp ungane sine egg (vi malte egg forrige helg). Ungane har også laga litt påsekpynt på skule/barnehage, og det er hengt opp. Og så har eg kjøpt påskeliljer i potte som eg har på bordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Når pynter dere til påske?Jeg starter til helgen!
![]() |
#67 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Når pynter dere til påske?Jeg må visst revurdere svaret mitt, knotten kom hjem med pynt i går. Og påskeliljer har jeg hatt lenge ...
![]() |
#69 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Når pynter dere til påske?Nå henger det strass-og fjærpyntede egg i noen kirsebærgreiner i stua her.
![]() |
#70 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Når pynter dere til påske?Vi reiser på hytta i påsken. Der er vi med mine foreldre, og moren min pynter maksimalt. Jeg er ikke glad i gult, jeg pynter ikke hjemme.
![]() |
#71 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Når pynter dere til påske?Vi skal ha gjester til lunsj på søndag, så jeg regner med at vi rydder litt ekstra til det. Så kommer jentene hjem med litt pynt og vi må finne frem noe av det som er på loftet. Fastelavensriset som fremdeles står der kommer til å bli pyntet med egg. Ellers går det jentene kommer hjem med i vinduskarmen etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Når pynter dere til påske?Når ungene leverer inn påskepynten til mor, settes den frem umiddelbart. Så vi har vel hatt pynt en ukes tid nå.
![]() |
#78 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når pynter dere til påske?Vi pynter ikke mye til påske. Vi drar alltid bort i påsken, og da får ungene påskeegg. Ungene lager en del påskepynt i barnehagen og denne har vi fremme, evt tar vi det med oss dit vi drar.
![]() |
#79 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Når pynter dere til påske?Jeg pynter ikke til påske.
![]() |
![]() |
#80 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Når pynter dere til påske?Vi pynter fredag før palmesøndag. Vi har tatt til oss tyske påskeskikker siden vi er en norsk-tysk familie. Pynter et lite tre i hagen med massevis av påskeegg. Det er både hjemmemalte "ekte" egg og kjøpte plastegg. Vi har vel rundt 100 egg nå som tas vare på fra år til år og som henges opp i en syrin i hagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|