|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Påskenøtt: GjettetrådÅh! Jeg kjente igjen Mim. Bankers. Men jeg kan ikke si hvilket innlegg det er fordi jeg juksa. Jeg lo av poenget på fest på fredag. |
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Påskenøtt: Gjettetråd
Men "trua" fikk deg ikke til å reagere, nei?
|
|
|
#7 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Påskenøtt: GjettetrådNoen kalte meg en kylling.
|
|
|
#8 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Påskenøtt: GjettetrådJeg trooor 21 er 007. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
By the Sea
|
Sv: Påskenøtt: GjettetrådInnlegg nr. 20 ser ikke ut som et FP-innlegg i det hele tatt? Har Teo lagt ut et random innlegg fra et annet sted i den store forumverdenen for å forvirre?
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Sv: Påskenøtt: Gjettetråd
Jeg garanterer at jeg ikke farer med fanteri. Om noen av innleggene er fra andre forum, vites ikke, men de er i alle fall innsendt av brukere her inne. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
kamerat
|
Sv: Påskenøtt: GjettetrådJeg tror 23 er 007.
|
|
|
#12 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Påskenøtt: GjettetrådSmilefjes er nr. 2 og Elinblu nr. 3. Og era nr. 20.
|
|
|
#16 |
|
By the Sea
|
Sv: Påskenøtt: GjettetrådEr 20 era, altså? Era er badgirl - skriver "faen" og greier!
|
|
|
#17 |
|
saftig
|
Sv: Påskenøtt: GjettetrådInnlegg #1 er jo Teofelia. Dere må jo gjette med innleggsnummer, ikke hvilket antall de er i rekken. Det blir veldig forvirrende hvis jeg skal tenke pluss 1 på gjettingene, eller lure på om dere henviser til nummer i rekken eller innleggsnummer.
|
![]() |
|
|