Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva foretrekker du?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hva foretrekker du?
Felg 4 10,81%
Kroning 1 2,70%
Geitrams 10 27,03%
Overmot 5 13,51%
Rød 7 18,92%
Kloning 4 10,81%
Flere 6 16,22%
Deltakere: 37. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-10, 00:31   #61
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva foretrekker du?

Felg, vi har akkurat lagt om dekkene på bilen min. :lettpåvirkelig:

Gammel 01-04-10, 10:10   #62
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg foretrekker `flere`.

Flere sjokolader, for eksempel

Gammel 01-04-10, 10:50   #63
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker geitrams, jeg. Den er vakker, og når den kommer er det sommer. Jeg liker sommer.

Gammel 01-04-10, 12:30   #64
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Rød er gladfargen over alle og dermed et positivt ord for meg.

Det er egentlig de andre ordene også (stort sett) men rød er i en særstilling.

Gammel 01-04-10, 12:30   #65
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så denne i går, men pga tregbånd forlot jeg internett og la meg i stedet.

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg foretrekker felg. Litt fordi jeg liker ordet, og mest fordi hva skulle vi hatt hjulene på om vi ikke hadde felger!?

Felg var mitt førstevalg. Etter å ha kjørt på påskeferie med lekre lettmetallfelger på bilen, og tenkt på at jeg må få byttet tilbake sommerfelgene mine som jeg lånte bort til sønnen min. Hører ikke noensteds hjemme at sporty mor skal kjøre med kjedelige familiebilfelger, mens småbarnspappa-sønn skal ha mine spretne felger på sin gamle bil.

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg tror jeg går for rød. Rød er stort sett bra. Tror jeg.
Jeg kler rødt. Skulle jeg ikke valgt rødt ville jeg ha gått for kroning.
Nå ble jeg brått usikker.

Rødt hadde også vært et godt valg. Favorittfargen min.

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg går for geitrams. Jeg er en blomst som liker meg ute i naturen. Geitrams får meg til å tenke på sykkeltur og teltovernatting i Nord-Norge.

Hm... Akkurat i dag har jeg geitrams-farget skjorte og strømper.
Men nei, jeg vakler ikke. Det blir felg.

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Hvis det ikke fantes noen felg, så hadde man selvsagt ikke vært på felgen, men kanskje på dekk - ergo på cruise, og det hadde jo vært en fin ting.

Hvordan kunne man vært på dekk, hvis man ikke hadde felg å sette dekket på?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 12:33   #66
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg liker kloning. Jeg har en drøm om å klone pene menn som Daniel Craig, George Clooney og Rupert Penry-Jones og sette dem ut, en av hvert slag i hvert fylke.

Har vi en :sikle: smiley? Nei? Nei vel da. Men kloning er bra når det kan brukes til gode ting. Som dette.

Stemmer kloning. Selv om jeg er fristet av flere ... Hmmm.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 12:36   #67
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg liker kloning. Jeg har en drøm om å klone pene menn som Daniel Craig, George Clooney og Rupert Penry-Jones og sette dem ut, en av hvert slag i hvert fylke.

George Kloning.

Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 12:37   #68
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

George Kloning.

Den var ganske billig og ganske morsom.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:40.