Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-10, 17:40   #61
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Her blir det festdrakt fra Kids of Norway. Jeg elsker dem.

Det har mine også. Elsker dem vi og!

Gammel 05-04-10, 17:49   #62
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hæ? Har vi ikke akkurat entret april?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 17:50   #63
Sakura
Nybegynner

Sakura sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sakura har et hav av muligheter foran seg
Standard

Smaken er som baken, og jeg tåler å høre det.

Vet uansett at min lille "gakk-gakk" er byens nyyyydeligste på 17. mai

Sakura er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 17:56   #64
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Her blir det hjemmestrikkede (av bestemoren min, ikke meg ) festdrakter på begge to.

(Leo ble redd toget. )

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 17:59   #65
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har jeg ikke ofret en tanke. Og jeg syns matrosdress er fint, men kanskje ikke akkurat til mine gutter som begynner å bli voksne.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 18:00   #66
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nei, det har jeg ikke ofret en tanke. Og jeg syns matrosdress er fint, men kanskje ikke akkurat til mine gutter som begynner å bli voksne.

Nåh, si ikke det!

Gammel 05-04-10, 18:11   #67
Sakura
Nybegynner

Sakura sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sakura har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hahaaa

Sakura er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 18:34   #68
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eldste påstår hun skal gå i en festdrakt fra Guatemala. Jeg er skeptisk.

Gammel 05-04-10, 18:37   #69
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Snuppa på to år skal ha på bunaden sin i år også. Som er over 50 år gammel!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 18:45   #70
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Nei, så langt frem i tid har vi ikke kommet her i huset enda.

Ungene avgjør forøvrig selv hva de vil ha på seg. Ikke jeg som bestemmer det. Men jeg kan godt komme med noen råd da. I fjor husker jeg at 10-åringen ville ha sko med litt høye hæler på. Da måtte jeg minne henne på at hun faktisk skulle gå noen km den dagen, og hun måtte si seg enig at det ikke var helt heldig med slike sko da.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 18:57   #71
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jentene på 3 og 11 skal ha rondastakk og rutaliv, storebror på 15 ironiske og kule år skal ha noe som ikke er hettegenser og joggebukse håper jeg (jeg skal smiske, lokke og lure ham til å bli med meg til et sted de selger bla Jean Paul-tøy, det er pent tøy som vil glede mor), lillebror på 1 1/2 skal ha knebusker i tweed fra MeMini (vinterkolleksjonen), stripet Emilskjorte fra MeMini og brune skinnsko fra SeeKaiRun.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 19:01   #72
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ikke peiling på hva de skal ha på seg. Jeg er ingen langtidsplanlegger.

Knerten ble døpt i en festdrakt i 86/92 (han ble døpt da han var 7 måneder og var TYKK). Kanskje den passer fremdeles?

Snuppa har skapet fullt av kjoler, så vi har nok å velge i. Står hun fritt til å velge selv, så blir den rosa.

Gammel 05-04-10, 19:06   #73
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fjellklær.
Etter 20 år i korps vil jeg ha noen helt 17.mai-frie år...

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 19:19   #74
Plutti
Superaktiv

Plutti sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Her er hele familien i de sammen klærene som blir antrekket i år også.
Lillesøster som nå er 3, har fått ny bunad da

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 80.jpg (107,0 KB, 4 visninger)
Gammel 05-04-10, 20:33   #75
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Scarlett: Nå er du veldig sent ute, vet du virkelig ikke dette!?!
: sjokkert:

Hadde det ikke vært for at det blir bunad hadde jeg nok ikke hatt oversikt alt nå. Men altså; neste dåp = bunad, neste bryllup = bunad (kanskje noe annet til kvelden), 17. mai = bunad, vi er litt kjedelige sånn.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 21:25   #76
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

- bunader til de voksne
- min gamle hverdagsbunad til lillesøster
- festdrakt til storesøster

note-to-self: sjekke sko til jentene

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 21:40   #77
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men han har ikke satt sin fot på en båt i løpet av denne tiden. Han gikk mye i matrosdress som liten også, jeg synes det er mye finere enn å kle småguttene som kopier av børsmeglere.

Helt enig!

Jeg har ikke peiling på hva barnet mitt skal ha på seg om 42 dager.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 21:53   #78
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Min sønn har en sånn der festdrakt-sak fra refleks, den ble kjøpt til forrige 17. mai, var langbukse da, blir mer den nikkersen den skal være i år. Den gar vært brukt ved jul og en dåp i mellomtiden, og vi har en dåp til før 17. mai. Så derfor vet jeg hva han skal ha, må bare sjekke det med sko...

Selv har jeg bunad, og mannen stiller i dress, siden jeg fortsatt ikke har fått ham til å skjønne at han ville kle bunad veldig godt.

Gammel 05-04-10, 22:25   #79
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Aner ikke.

Gammel 05-04-10, 22:32   #80
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså: Ikke før har jeg fått opp påskepynten, så begynner dere å mase om 17.mai-antrekk. Aldri fred å få.
Nei, jeg har ikke tenkt på det, men det blir sikkert dress, evt. skjorte og bukse.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.